Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aina se rumempi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133855" data-attributes="member: 34"><p>Mä oon nykyisin myös koko ajan silleen "hyi vittu miten ruma oon" kun taas aiemmin oon ollu vähän enemmän silleen "oon ihan nätti". Mutta silti oon nykyisinkin VÄLILLÄ silleen "eiku oon ihan nätti" mut harmittavan usein kuitenkin (varmaa suurimman osan ajasta) vihaan itteeni. Onneks edes välillä oon sillee "mähä oonki iha nätti". Koska on ihan sairaan väsyttävää ajatella itsestään koko ajan tälleen, ni onneks edes joskus positiivisemmin. En tiiä, halusin vaan sanoo että vähän sama ongelma itelläkin D: ja kosk oon ollu koulukiusattu niin sillä voi olla tekemistä sen kanssa miks on niin vaikeaa vieläkin tuntea itsensä nätiksi. Mutta se auttaa kun monet on sanonut kuitenkin mua nätiks niin sen näkee että ihmisillä on vaan eri näkemyksiä ja kauneus on niin subjektiivista. Joidenkin mielestä oon varmaan sit ruma, joidenkin mielestä nätti. Sama varmasti sunkin kohdalla, ne joiden mielestä oot nätti ei vaan oo sanonu sitä. Usko pois, en ois ite voinu kuvitellakaan et niin moni jätkä (tai siis rehellisesti sanottuna mun on vaikee tajuta et edes yks mut niiku kuitenkin useempi jätkä on iskeny mua) vois iskee mua, koska oon kuitenkin: ylipainoinen, mulla on akne, oon muutenkin vähän epätavallisen näkönen (ainakin omasta mielestäni, niiku ainaki vaatetus ja hiukset ja tälleen). Niin jos näillä ominaisuuksilla mua on tultu näin monesti iskemään, niin se on kyllä mun mielestä outoa mutta on se sitten uskottava että joidenkin mielestä mä todella oon kaunis. Sama on aivan varmasti sunki kohalla. Eikä se kerro välttämättä mitään totuudesta vaikka kukaan ei sua olis iskenykään, kaikilla kun ei tosiaan ole sitä rohkeutta (esim itselläni ei yleensä ole) kun sit taas nuo jotka mulle on tullu puhuu on uskaltanut tehdä sen. </p><p></p><p>En oikeastaan edes tiedä onko olemassa ihmistä joka ei olis jonkun mielestä hyvännäköinen? Ihmisillä on omat tyyppinsä ja mieltymyksensä. Jostain luin tämmösen vastauksen "you're someones type but not others" ja sehän on ihan totta. Luultavasti toi käy jokaiseen, jokainen on jonkun "type" ja sit taas toisten ei. Kun sen tajuu nii se helpottaa. Et mun ei tarvii olla jokaisen mielestä kaunis, mut oon kuitenkin jonkun tai joidenkin mielestä.</p><p></p><p>Sitten taas varmaan on ihmisiä kuten vaikkapa jotkut mallit jotka on USEAMMAN mieleen kun taas esimerkiksi minä. Mut ei se mitään. Kyse on vaa henkilökohtasist mieltymyksist, ei sille voi mitään. Se ei silti tarkoita etteikö sinä ja minä oltais kauniita, ollaan vaan ehkä sitten harvempien mielestä kauniita.</p><p></p><p>No okei, en mä tiedä auttaako tää sua ollenkaan :D literally itellä just tällä hetkellä on se olo että kehtaanko Ees näyttää naamaani ulkona tänään 😭 inhottavaa kun se heilahtelee tälleen, välillä oon kummiski tosi positiivinen mun ulkonäöstä ja välillä ihan vitun negatiivinen. Yleensä varmaan kummiski nega. =(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133855, member: 34"] Mä oon nykyisin myös koko ajan silleen "hyi vittu miten ruma oon" kun taas aiemmin oon ollu vähän enemmän silleen "oon ihan nätti". Mutta silti oon nykyisinkin VÄLILLÄ silleen "eiku oon ihan nätti" mut harmittavan usein kuitenkin (varmaa suurimman osan ajasta) vihaan itteeni. Onneks edes välillä oon sillee "mähä oonki iha nätti". Koska on ihan sairaan väsyttävää ajatella itsestään koko ajan tälleen, ni onneks edes joskus positiivisemmin. En tiiä, halusin vaan sanoo että vähän sama ongelma itelläkin D: ja kosk oon ollu koulukiusattu niin sillä voi olla tekemistä sen kanssa miks on niin vaikeaa vieläkin tuntea itsensä nätiksi. Mutta se auttaa kun monet on sanonut kuitenkin mua nätiks niin sen näkee että ihmisillä on vaan eri näkemyksiä ja kauneus on niin subjektiivista. Joidenkin mielestä oon varmaan sit ruma, joidenkin mielestä nätti. Sama varmasti sunkin kohdalla, ne joiden mielestä oot nätti ei vaan oo sanonu sitä. Usko pois, en ois ite voinu kuvitellakaan et niin moni jätkä (tai siis rehellisesti sanottuna mun on vaikee tajuta et edes yks mut niiku kuitenkin useempi jätkä on iskeny mua) vois iskee mua, koska oon kuitenkin: ylipainoinen, mulla on akne, oon muutenkin vähän epätavallisen näkönen (ainakin omasta mielestäni, niiku ainaki vaatetus ja hiukset ja tälleen). Niin jos näillä ominaisuuksilla mua on tultu näin monesti iskemään, niin se on kyllä mun mielestä outoa mutta on se sitten uskottava että joidenkin mielestä mä todella oon kaunis. Sama on aivan varmasti sunki kohalla. Eikä se kerro välttämättä mitään totuudesta vaikka kukaan ei sua olis iskenykään, kaikilla kun ei tosiaan ole sitä rohkeutta (esim itselläni ei yleensä ole) kun sit taas nuo jotka mulle on tullu puhuu on uskaltanut tehdä sen. En oikeastaan edes tiedä onko olemassa ihmistä joka ei olis jonkun mielestä hyvännäköinen? Ihmisillä on omat tyyppinsä ja mieltymyksensä. Jostain luin tämmösen vastauksen "you're someones type but not others" ja sehän on ihan totta. Luultavasti toi käy jokaiseen, jokainen on jonkun "type" ja sit taas toisten ei. Kun sen tajuu nii se helpottaa. Et mun ei tarvii olla jokaisen mielestä kaunis, mut oon kuitenkin jonkun tai joidenkin mielestä. Sitten taas varmaan on ihmisiä kuten vaikkapa jotkut mallit jotka on USEAMMAN mieleen kun taas esimerkiksi minä. Mut ei se mitään. Kyse on vaa henkilökohtasist mieltymyksist, ei sille voi mitään. Se ei silti tarkoita etteikö sinä ja minä oltais kauniita, ollaan vaan ehkä sitten harvempien mielestä kauniita. No okei, en mä tiedä auttaako tää sua ollenkaan :D literally itellä just tällä hetkellä on se olo että kehtaanko Ees näyttää naamaani ulkona tänään 😭 inhottavaa kun se heilahtelee tälleen, välillä oon kummiski tosi positiivinen mun ulkonäöstä ja välillä ihan vitun negatiivinen. Yleensä varmaan kummiski nega. =( [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aina se rumempi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja