Aihe vapaa aina yhtä noloa kun kassa pyytää tyhjentään

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kassin pelkän ulkonäön perusteella samalla kun ostat monen kympin ruokaostoksia ja sitten nähdä myyjän tympääntynyt ilme kun muovipussista löytyy vain huuteluaine mitä ei myydä kyseisessä kaupassa. levitin kassin sitten hihnalle niin että kolahti ja purin kiukkuani ikävillä sanoilla mutta ei helvettiä en ole ikinä varastanut mitään????
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mitä vittua??? D:: jo on aikoihin eletty, kun pitää ulkonäön perusteella pyytää näyttämään kassi, vaikkei oo mitään oikeeta syytä epäillä sua mistään. miusta on ihan oikein, että sanoit sille suorat sanat, koska tommonen peli ei todellakaan vetele. mua vituttaa sun puolesta ja paljon.
tästä tulikin mieleeni, että eräs tyttö miun peruskouluajoilta (oltiin tuolloin muistaakseni kutosella) meni kerran koulun jälkeen lähellä olevaan k-markettiin, jossa hänellä oli kånkenin reppu täynnä koulukirjoja. kyseisen kaupan omistaja on yks hyvin erikoinen nainen, joka kattoo aina muita hieman nenänvartta pitkin ja on yleensä sellanen hapannaama. tää nainen tuli kärkkäänä sanomaan luokkakaverilleni, että "näytähän reppu, sulla tais mennä sinne äsken jotain" :DDD
ööö anteeks vaan, mutta millä v*tun perusteella epäilet hänen laittaneen reppuunsa yhtään mitään, kun et kuitenkaan oo nähny semmosta tilannetta / kukaan asiakaskaan ei oo tullu vihjaamaan / valvontakameroissa ei näy mitään epäilyttävää? on se vaan kiva, kun tullaan piikittelemään ja maalaamaan piruja seinille ilman syytä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Toi on aivan kamalaa! Mulla kävi kerran niin että sattui olemaan purkki kyseisen kaupan pikakahvia repussa ja hirveä syyttely. Jouduin vittu avaamaan sille sen purkin ja näyttää että puolet on juotu pienen selityksen ohella että kannan kahvia mukana töihin. Onneksi sitten vakkarikassa joka tietää mut tuli murisemaan tälle kusinaama kassalle, mutta oli kyllä päivä pilalla. Ihan oksettavaa toimintaa että ulkonäön perusteella. Ymmärtäisin jos oisit hiippaillut siellä ja kaivellut reppua ja hiplaillut kaikkea samalla kun katselet ympärillesi, mutta kukaan voi naaman ja tyylin perusteella ketään ryöväriksi olettaa 😡🤬🤯
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
kassin pelkän ulkonäön perusteella samalla kun ostat monen kympin ruokaostoksia ja sitten nähdä myyjän tympääntynyt ilme kun muovipussista löytyy vain huuteluaine mitä ei myydä kyseisessä kaupassa. levitin kassin sitten hihnalle niin että kolahti ja purin kiukkuani ikävillä sanoilla mutta ei helvettiä en ole ikinä varastanut mitään????
Hyi. Jos multa tullaan kyselee nii en varmanakaan näytä. Pyydän vaikka soittaa poliisit paikalle ja katsotaan sit uudestaan ;D Sama kyl lipuntarkastajien kanssa eli esitän etten muka löydä lippua tai puhelinta ja sit kunnon shown jälkeen löydän. muistan aina ku olin pieni lapsi matkustamassa yksin helsingistä ouluun ja en löytäny lippua nii tarkastaja oli heittämässä mut pois hämeenlinnassa. ja ikää mulla oli huom vaa 11 ja varmaan aloin itkee mitä helvettiä.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Hyi. Jos multa tullaan kyselee nii en varmanakaan näytä. Pyydän vaikka soittaa poliisit paikalle ja katsotaan sit uudestaan ;D Sama kyl lipuntarkastajien kanssa eli esitän etten muka löydä lippua tai puhelinta ja sit kunnon shown jälkeen löydän. muistan aina ku olin pieni lapsi matkustamassa yksin helsingistä ouluun ja en löytäny lippua nii tarkastaja oli heittämässä mut pois hämeenlinnassa. ja ikää mulla oli huom vaa 11 ja varmaan aloin itkee mitä helvettiä.
Nyt en kyllä ymmmärrä, että mikä pointti on tehdä lipuntarkastamisesta tuollainen show?

Sen tajuan, että jos sut kaupassa yksilöidään ilman oikeaa syytä, niin siinä laittaa vastaan, mutta eikös liput yleensä kuitenkin tarkisteta ihan jokaiselta?

Tietty on väärin tarkastajalta tehty, jos laittaisi lapsen yksin ulos junasta vieraassa kaupungissa, mutta en nyt nää miten se olisi peruste hankaloittaa kaikkien lipuntarkastajien työtä?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mitä vittua??? D:: jo on aikoihin eletty, kun pitää ulkonäön perusteella pyytää näyttämään kassi, vaikkei oo mitään oikeeta syytä epäillä sua mistään. miusta on ihan oikein, että sanoit sille suorat sanat, koska tommonen peli ei todellakaan vetele. mua vituttaa sun puolesta ja paljon.
tästä tulikin mieleeni, että eräs tyttö miun peruskouluajoilta (oltiin tuolloin muistaakseni kutosella) meni kerran koulun jälkeen lähellä olevaan k-markettiin, jossa hänellä oli kånkenin reppu täynnä koulukirjoja. kyseisen kaupan omistaja on yks hyvin erikoinen nainen, joka kattoo aina muita hieman nenänvartta pitkin ja on yleensä sellanen hapannaama. tää nainen tuli kärkkäänä sanomaan luokkakaverilleni, että "näytähän reppu, sulla tais mennä sinne äsken jotain" :DDD
ööö anteeks vaan, mutta millä v*tun perusteella epäilet hänen laittaneen reppuunsa yhtään mitään, kun et kuitenkaan oo nähny semmosta tilannetta / kukaan asiakaskaan ei oo tullu vihjaamaan / valvontakameroissa ei näy mitään epäilyttävää? on se vaan kiva, kun tullaan piikittelemään ja maalaamaan piruja seinille ilman syytä.
lisäyksenä vielä, että tää luokkakaverini oli siis hyvin... miten sen nyt sanos, tavallisen näkönen suomalainen ihminen. enkä siis todellakaan meinaa että esimerkiks erikoisempi ulkonäkö tai vaikka etninen tausta oikeuttas myyjää käyttäytymään noin, mutta näköjään ihan kaiken näkösille ihmisille on mahollista käydä niin, että myyjä tulee syyttelemään aiheettomasti. ite en kyllä oo koskaan saanu tommosta kohtelua tai nähny mitään vastaavanlaista tilannetta missään.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,041
Reaktioarvo
8,494
Itse ostin kerran (kuukausi sitten) 100 eurolla virvokkeita sunnuntaina heti yhdeksän jälkeen niin myymäläpäällikkö tuli kysymään, että mikäs mies te olette.
Sen jälkeen esitin cp-vammaista..
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Huoh. Välillä otan jonkun pienen käsilaukun vaan sen takia, että pelkään että noin käy (helpompi myös tyhjentää) Jostain syystä saan aina vartijat perääni, enkä keksi että miksi. Kerran pyysivät näyttämään muovipussin sisällön ja onneksi oli kuitti. Välttelen joitakin kauppoja joissa vartijat lähtee aina seuraamaan niskan taakse pitkin käytäviä.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
No voi helvetti, mua ei ole koskaan pyydetty tyhjentämään mitään. En oo edes kuullut koskaan että joku olis niin tehnyt, ellei nyt ole selvä tapaus että on nähty jos joku sujauttaa takin alle jotain.
 
Ylös Pohja