Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aion nyt olla täällä kun en muutakaan pysty
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 105592" data-attributes="member: 34"><p>Ja mitäköhän väliä millään tällä on</p><p></p><p>Emt illalla mä mietin sitä kls:n biisiä joka tavallaan autto mua yks päivä mut en tiiä auttoko se sit kuitenkaan</p><p>Oon niin kauan vaan kuunnellut biisejä jotka käsittelee esim uskoa ja oon vaan yrittänyt ja yrittänyt jaksaa mut must alkaa tuntua et mikään ei oo hyvä. Ei auta mikään. Parasta olisi vaan jos ei mitään miettis mut en tiiä siitäkään. Joskus oon ollu kateellinen ihmisille jotka ajattelee vähemmän kuin minä (esim mun mummu) mutta en sit tiiä.</p><p></p><p>Must vaan tuntuu et ei uskontokaan oo mun juttu. Tai ehkä on. Sanoin eilen jotain että vois kääntyy vaikka buddhalaiseks, mutta auttaako sekään. Oon vaan tosi väsynyt. Tää on ku painajainen joka vaan jatkuu. Joka yö mä pelkään että kohta mult lähtee henki, koska mut on peloteltu niin araks ja pelokkaaks näköjään. Koska kaikki puhuu ja pelottelee siitä että sä voit kuolla hetkenä minä hyvänsä, niin oon joka ikinen päivä ja joka ikinen yö ihan peloissani. Ei todellakaan oo turvallisuuden tunnetta edes olemassakaan.</p><p></p><p>Joka päivä mä mietin suurinpiirtein et kuolen koht ja mun vanhemmat löytää mun ruumiin mun huoneest tms.</p><p></p><p>Ei kuulemma oo tarkotuksenmukaista pelätä joka päivä mut se on vähän ristiriidassa sen kanssa miten mut on peloteltu tähän tilaan. Mun ei annettu olla rauhassa niin pelätään sit joka hetki. Tästä voi syyttää ihan jokaista joka ei oo antanut mun rauhassa elää ja olla. Pienenä mä pelkäsin tosi paljon kuolemaa mut sit se rauhottu enkä ajatellut asiaa kunnes sitä alkoi taas tulla joka tuutista ja nyt oon vähintään puol vuotta pelännyt kuolemaa joka ikinen päivä. On niin törkeetä ja julmaa tehä lapsia tänne kuolee. Eiks ihmiset yhtää aattele. Mitähä munki vanhemmat on aatellu. Et ei sil oo väliä et se kuolee joskus? "Mitä sitten, kyllä se osaa suhtautua asiaan". "Kyllähän nyt kaikki haluaa syntyä tähän maailmaan ja jos ei halua niin voi voi, tehdään se lapsi silti". "Kyllä se kestää kaiken kun se on pakko hähähähä rääh" yms. Must on maailman törkeintä ja julminta että jo pienenä lapsena ihmisten täytyy pelätä ja miettiä kuolemaa. Ja elämää. Sanotaan et lasten pitää kokea olevansa turvassa. No mitenkäs se on mahdollista? Ei eläminen ole turvallista. Oikeastaan siinä ei oo mitään turvallista. Ja tää on mun mielestä niin sairasta sairasta sairasta ku ikinä voi olla että tänne tekee lapsen. Se on sairasta. Mutta voisin itsekin tehdä lapsen ihan vaan siksi että saisin kostettua tämän paskan jollekin. Tuotettua sille yhtä tuskallisen eksistentiaalisen kriisin kuin mulla on aina ollu.</p><p></p><p>Kiitos kaikille.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 105592, member: 34"] Ja mitäköhän väliä millään tällä on Emt illalla mä mietin sitä kls:n biisiä joka tavallaan autto mua yks päivä mut en tiiä auttoko se sit kuitenkaan Oon niin kauan vaan kuunnellut biisejä jotka käsittelee esim uskoa ja oon vaan yrittänyt ja yrittänyt jaksaa mut must alkaa tuntua et mikään ei oo hyvä. Ei auta mikään. Parasta olisi vaan jos ei mitään miettis mut en tiiä siitäkään. Joskus oon ollu kateellinen ihmisille jotka ajattelee vähemmän kuin minä (esim mun mummu) mutta en sit tiiä. Must vaan tuntuu et ei uskontokaan oo mun juttu. Tai ehkä on. Sanoin eilen jotain että vois kääntyy vaikka buddhalaiseks, mutta auttaako sekään. Oon vaan tosi väsynyt. Tää on ku painajainen joka vaan jatkuu. Joka yö mä pelkään että kohta mult lähtee henki, koska mut on peloteltu niin araks ja pelokkaaks näköjään. Koska kaikki puhuu ja pelottelee siitä että sä voit kuolla hetkenä minä hyvänsä, niin oon joka ikinen päivä ja joka ikinen yö ihan peloissani. Ei todellakaan oo turvallisuuden tunnetta edes olemassakaan. Joka päivä mä mietin suurinpiirtein et kuolen koht ja mun vanhemmat löytää mun ruumiin mun huoneest tms. Ei kuulemma oo tarkotuksenmukaista pelätä joka päivä mut se on vähän ristiriidassa sen kanssa miten mut on peloteltu tähän tilaan. Mun ei annettu olla rauhassa niin pelätään sit joka hetki. Tästä voi syyttää ihan jokaista joka ei oo antanut mun rauhassa elää ja olla. Pienenä mä pelkäsin tosi paljon kuolemaa mut sit se rauhottu enkä ajatellut asiaa kunnes sitä alkoi taas tulla joka tuutista ja nyt oon vähintään puol vuotta pelännyt kuolemaa joka ikinen päivä. On niin törkeetä ja julmaa tehä lapsia tänne kuolee. Eiks ihmiset yhtää aattele. Mitähä munki vanhemmat on aatellu. Et ei sil oo väliä et se kuolee joskus? "Mitä sitten, kyllä se osaa suhtautua asiaan". "Kyllähän nyt kaikki haluaa syntyä tähän maailmaan ja jos ei halua niin voi voi, tehdään se lapsi silti". "Kyllä se kestää kaiken kun se on pakko hähähähä rääh" yms. Must on maailman törkeintä ja julminta että jo pienenä lapsena ihmisten täytyy pelätä ja miettiä kuolemaa. Ja elämää. Sanotaan et lasten pitää kokea olevansa turvassa. No mitenkäs se on mahdollista? Ei eläminen ole turvallista. Oikeastaan siinä ei oo mitään turvallista. Ja tää on mun mielestä niin sairasta sairasta sairasta ku ikinä voi olla että tänne tekee lapsen. Se on sairasta. Mutta voisin itsekin tehdä lapsen ihan vaan siksi että saisin kostettua tämän paskan jollekin. Tuotettua sille yhtä tuskallisen eksistentiaalisen kriisin kuin mulla on aina ollu. Kiitos kaikille. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aion nyt olla täällä kun en muutakaan pysty
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja