Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aion nyt olla täällä kun en muutakaan pysty
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 105596" data-attributes="member: 34"><p>Tuntuu että oisin tosi lähellä itteni tappamista mut sit en kuitenkaan oo ku sitä mä just pelkään yli kaiken.</p><p></p><p>Toisaalta must tuntuu et elämä ei kyl oo totta niin en mä sit tiedä onko millään väliä.</p><p>.</p><p>Kiitos ihan vitusti kaikille jotka aiheutti mulle tän.</p><p></p><p>Siis on kyl niin törkeyden huippu tehdä lapsi kysymättä (ihan ku vois kysyä syntymättömältä) että haluaako se edes syntyä. Aivan vitun sairasta.</p><p></p><p>Jos haluisin tehä oikein en ikinä tekis lasta. Tai sit kasvattaisin sen niin vahvaan uskoon että sillä olis Aina turvallinen olo. Niin mulki ois pitänyt olla. Tai jotain edes. Edes. Vittu. Jotain. Mut ku ei kukaan koskaan auta tai lohduta mua tässä. "Siinäpähän pelkää, voi voi mitäs synnyit"</p><p></p><p>Eiks kukaan muu nää miten sairasta se on.</p><p></p><p>Ei mun äiti tietenkään halua että mulla on turvaton olo. Totta kai se haluu suojella mua. Mut sit ois vaan kannattanu jättää kokonaan lapsi tekemättä. Tai edes sanoa jotain lohduttavaa kuolemasta????? Ei voi olettaa et kaikki kestää tän. Toiset on tosi vahvoja ja mun mummu aina sanoo et se ei pelkää tai jotain paskaa, mutta mä pelkään niin paljon että mä en halua edes olla olemassa. Kunpa en olis ikinä syntyny. Elämäs ei oo mitään hyvää. Ei mitään. Millään ei ole väliä. Vai onkse hauskaa että miettii jok yö niin paljon kuolemaa ettei pysty nukkumaan? Onkse hauskaa? Onko? Tuu vittu tänne sanoo. Jokane joka harkitsee lapsen tekoa pitäs hakata et tulis järkiinsä. Aivan törkeen itsekästä semmonen kyllä on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 105596, member: 34"] Tuntuu että oisin tosi lähellä itteni tappamista mut sit en kuitenkaan oo ku sitä mä just pelkään yli kaiken. Toisaalta must tuntuu et elämä ei kyl oo totta niin en mä sit tiedä onko millään väliä. . Kiitos ihan vitusti kaikille jotka aiheutti mulle tän. Siis on kyl niin törkeyden huippu tehdä lapsi kysymättä (ihan ku vois kysyä syntymättömältä) että haluaako se edes syntyä. Aivan vitun sairasta. Jos haluisin tehä oikein en ikinä tekis lasta. Tai sit kasvattaisin sen niin vahvaan uskoon että sillä olis Aina turvallinen olo. Niin mulki ois pitänyt olla. Tai jotain edes. Edes. Vittu. Jotain. Mut ku ei kukaan koskaan auta tai lohduta mua tässä. "Siinäpähän pelkää, voi voi mitäs synnyit" Eiks kukaan muu nää miten sairasta se on. Ei mun äiti tietenkään halua että mulla on turvaton olo. Totta kai se haluu suojella mua. Mut sit ois vaan kannattanu jättää kokonaan lapsi tekemättä. Tai edes sanoa jotain lohduttavaa kuolemasta????? Ei voi olettaa et kaikki kestää tän. Toiset on tosi vahvoja ja mun mummu aina sanoo et se ei pelkää tai jotain paskaa, mutta mä pelkään niin paljon että mä en halua edes olla olemassa. Kunpa en olis ikinä syntyny. Elämäs ei oo mitään hyvää. Ei mitään. Millään ei ole väliä. Vai onkse hauskaa että miettii jok yö niin paljon kuolemaa ettei pysty nukkumaan? Onkse hauskaa? Onko? Tuu vittu tänne sanoo. Jokane joka harkitsee lapsen tekoa pitäs hakata et tulis järkiinsä. Aivan törkeen itsekästä semmonen kyllä on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aion nyt olla täällä kun en muutakaan pysty
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja