Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aion nyt olla täällä kun en muutakaan pysty
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 105623" data-attributes="member: 34"><p>Ja jossain vitun vauvapalstalla märistään kuinka "ei elämän antaminen toiselle ole itsekästä" vittu onhan:DDDDDDDDDFFF onks kukaan ajatellut vittu miltä siitä ihmisestä tuntuu tulla tähän kusipaskamaailmaan ja lopulta kuolla pois?? Ensin tietenkin koettuaan traumoja. Sekä hyviä hetkiä, jotka KAIKKI KUIHTUU POIS LOPULTA.</p><p></p><p>En minä olisi sitä vitun elämää halunnut. Mieluummin olla syntymättä kuin joutua kuolemaan. Paljon mieluummin niin päin. Mutta kukaan muu ei näin ajattele. Ei. Kun se elämä on niin vitun mahtavaa. Sen hetken. Niinhän siinä joululaulussakin sanotaan, hetken kestää elämä ja sekin synkkää ja ikävää. Kuka vittu järjen jättiläinen sitten ajattelee että vittu onpas hyvä idea tehdä lapsi!! Se jos mikä on vittu kyl niin hyvä idea!</p><p></p><p>Vittu että osataan olla imbesillejä.</p><p></p><p>Ei mua ainakaan kiinnosta enää vittu. Ehkä mulla oli kaikki mahdollisuudet olla sellanen kaikkien ihailema hyvä ihminen mutta enpä jaksanut. Voi ei. Nyt oon katkera vanha paska joka pilaa muidenkin elämän ja sepä ei haittaa mua enää ollenkaan. Oon joutunu jo vittu menettää kaiken ja ni eiköhän kaikki oo nyt ohi jo. Vittuako mua enää kiinnostaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 105623, member: 34"] Ja jossain vitun vauvapalstalla märistään kuinka "ei elämän antaminen toiselle ole itsekästä" vittu onhan:DDDDDDDDDFFF onks kukaan ajatellut vittu miltä siitä ihmisestä tuntuu tulla tähän kusipaskamaailmaan ja lopulta kuolla pois?? Ensin tietenkin koettuaan traumoja. Sekä hyviä hetkiä, jotka KAIKKI KUIHTUU POIS LOPULTA. En minä olisi sitä vitun elämää halunnut. Mieluummin olla syntymättä kuin joutua kuolemaan. Paljon mieluummin niin päin. Mutta kukaan muu ei näin ajattele. Ei. Kun se elämä on niin vitun mahtavaa. Sen hetken. Niinhän siinä joululaulussakin sanotaan, hetken kestää elämä ja sekin synkkää ja ikävää. Kuka vittu järjen jättiläinen sitten ajattelee että vittu onpas hyvä idea tehdä lapsi!! Se jos mikä on vittu kyl niin hyvä idea! Vittu että osataan olla imbesillejä. Ei mua ainakaan kiinnosta enää vittu. Ehkä mulla oli kaikki mahdollisuudet olla sellanen kaikkien ihailema hyvä ihminen mutta enpä jaksanut. Voi ei. Nyt oon katkera vanha paska joka pilaa muidenkin elämän ja sepä ei haittaa mua enää ollenkaan. Oon joutunu jo vittu menettää kaiken ja ni eiköhän kaikki oo nyt ohi jo. Vittuako mua enää kiinnostaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Aion nyt olla täällä kun en muutakaan pysty
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja