Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Aivan mahtavaa kun vittumaisimmat asiakkaat osuivat juuri viimeiselle työpäivälle
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 126728" data-attributes="member: 32"><p>Olin siis pikaruokalassa töissä ja irtisanouduin jo ennen tätä työpäivää. Ja sitä päätöstä en todellakaan kadu, paitsi toki tämän päivän oisin voinut skipata ihan kokonaan juuri noiden asiakkaiden takia 👌</p><p>Tein kassalla virheen, joka oli helposti korjattavissa mutta silti tää äijä päättää alkaa aukomaan päätään ihan kohtuuttoman tylyin sanoin, yksi pieni ystävällinen huomautuskin olisi kyllä riittänyt asian korjaamiseen eikä tommonen osaamattomuuteen kynsin tarttuminen olisi ollut ollenkaan tarpeellista.</p><p>En tiedä mikä saa aikuisen ihmisen käyttäytymään noin ikävästi. Nyt on toki pyhäinmiesten päivä ja siihen liittyvä suru voi synkistää mielialaa. Luulin ettei mua voisi satuttaa yhtään mikään enää. Mutta tossa tilanteessa jokin riipi sisälläni. Eikä toi ollut ainut hapannaama tämän vuoron aikana.</p><p>Ei enää ikinä aspatöihin eikä varsinkaan kassan taakse… noh, mutta yritän jättää tämän kokemuksen sinne pikaruokalaan ja täysin erilleen mun yksityiselämästä vaikka se on vaikeaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 126728, member: 32"] Olin siis pikaruokalassa töissä ja irtisanouduin jo ennen tätä työpäivää. Ja sitä päätöstä en todellakaan kadu, paitsi toki tämän päivän oisin voinut skipata ihan kokonaan juuri noiden asiakkaiden takia 👌 Tein kassalla virheen, joka oli helposti korjattavissa mutta silti tää äijä päättää alkaa aukomaan päätään ihan kohtuuttoman tylyin sanoin, yksi pieni ystävällinen huomautuskin olisi kyllä riittänyt asian korjaamiseen eikä tommonen osaamattomuuteen kynsin tarttuminen olisi ollut ollenkaan tarpeellista. En tiedä mikä saa aikuisen ihmisen käyttäytymään noin ikävästi. Nyt on toki pyhäinmiesten päivä ja siihen liittyvä suru voi synkistää mielialaa. Luulin ettei mua voisi satuttaa yhtään mikään enää. Mutta tossa tilanteessa jokin riipi sisälläni. Eikä toi ollut ainut hapannaama tämän vuoron aikana. Ei enää ikinä aspatöihin eikä varsinkaan kassan taakse… noh, mutta yritän jättää tämän kokemuksen sinne pikaruokalaan ja täysin erilleen mun yksityiselämästä vaikka se on vaikeaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Aivan mahtavaa kun vittumaisimmat asiakkaat osuivat juuri viimeiselle työpäivälle
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja