Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ajatteliko kukaan muu täällä, että vuosi 2021 olisi parempi vuosi kuin 2020?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 88634" data-attributes="member: 89"><p>Ja toteutuiko tuo toive teidän osalla? Ja siis ei tartte tän liittyä lainkaan koronaan.</p><p></p><p>Ite aattelin viime vuoden olevan parempi just sen takii, et korona oltais sillo saatu selätettyä tai kadotettua lähes kokonaan. Mut no, toisin kävi, vaikka rokotukset tulivatkin. :D Tietty taas rokotustahti on maailmassa ollut hidasta, sillä vasta vähän yli puilet on saanut koronarokotteen. </p><p></p><p>Ja tää ei oo ainut syy, miks viime vuos oli musta huonompi kuin sitä edellisempi. Nimittäin mulla oli viime vuonna paljon ihmissuhdeongelmii, ylppärit, yhteishaku, ennakkotrhtävät ja pääsykokeet, sekä koen mun sairauksien oireiden pahentuneen. Tästä huolimatta mun sairauksista johtuvat tuet vähenivät rajusti, ja mun toimeentulo on pahassa tilanteessa. Tossa ylppäreiden aikaan mun elämäntilanne oli kova ja olin koko ajan stressaantunut. Silloin oli just moni äsken mainitsemista tilanteista elämässäni päällä. Kokeiden loputtua sain vihdoin rentoutua ja pitkän loman (tosin kyllä se loma alkoi kesän loppuvaiheessa ärsyttää :D). </p><p></p><p>Mutta jos jotain hyvää pitää viime vuodesta sanoa, niin se on muutto vanhasta paikkakunnastani. Vaikka nykyinen paikkakuntani ei ole hyvä paikka asua, niin ympärilläni ei ole enää niitä samoja ikäviä ihmisiä, joita oon joutunut näkemään lähes koko elämäni ajan. Voin vihdoinkin kulkea ympärilläni turvallisemmin ilman, että joutuu pelkäämään sitä, että joku ikävä vanha tuttu tulee kadulla vastaan. </p><p></p><p>Ja siis tietty toivon tämän vuoden olevan parempi kuin viime vuosi. :D Haluan viime vuoden epäkohtien parantuvan tänä vuonna. Ja saa nähdä, tuleeko toiveeni toteutumaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 88634, member: 89"] Ja toteutuiko tuo toive teidän osalla? Ja siis ei tartte tän liittyä lainkaan koronaan. Ite aattelin viime vuoden olevan parempi just sen takii, et korona oltais sillo saatu selätettyä tai kadotettua lähes kokonaan. Mut no, toisin kävi, vaikka rokotukset tulivatkin. :D Tietty taas rokotustahti on maailmassa ollut hidasta, sillä vasta vähän yli puilet on saanut koronarokotteen. Ja tää ei oo ainut syy, miks viime vuos oli musta huonompi kuin sitä edellisempi. Nimittäin mulla oli viime vuonna paljon ihmissuhdeongelmii, ylppärit, yhteishaku, ennakkotrhtävät ja pääsykokeet, sekä koen mun sairauksien oireiden pahentuneen. Tästä huolimatta mun sairauksista johtuvat tuet vähenivät rajusti, ja mun toimeentulo on pahassa tilanteessa. Tossa ylppäreiden aikaan mun elämäntilanne oli kova ja olin koko ajan stressaantunut. Silloin oli just moni äsken mainitsemista tilanteista elämässäni päällä. Kokeiden loputtua sain vihdoin rentoutua ja pitkän loman (tosin kyllä se loma alkoi kesän loppuvaiheessa ärsyttää :D). Mutta jos jotain hyvää pitää viime vuodesta sanoa, niin se on muutto vanhasta paikkakunnastani. Vaikka nykyinen paikkakuntani ei ole hyvä paikka asua, niin ympärilläni ei ole enää niitä samoja ikäviä ihmisiä, joita oon joutunut näkemään lähes koko elämäni ajan. Voin vihdoinkin kulkea ympärilläni turvallisemmin ilman, että joutuu pelkäämään sitä, että joku ikävä vanha tuttu tulee kadulla vastaan. Ja siis tietty toivon tämän vuoden olevan parempi kuin viime vuosi. :D Haluan viime vuoden epäkohtien parantuvan tänä vuonna. Ja saa nähdä, tuleeko toiveeni toteutumaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ajatteliko kukaan muu täällä, että vuosi 2021 olisi parempi vuosi kuin 2020?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja