Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Akuutti wanhat-kriisi!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="RilliPöllö" data-source="post: 192686" data-attributes="member: 97"><p>Terve kaikki! En olekaan kuollut :D</p><p></p><p>Nyt olis tarjolla ihan rehellistä lukiolaisdraamaa, puhdasta, sellaista perimmäiseltä olemukseltaan täydellisen tarpeetonta teiniongelmaa josta AINA elokuvissa puhutaan! Valmistautukaa tekstimuuriin, en osaa kirjoittaa mitään ilman sataatuhatta sivulausetta.</p><p></p><p>Nimittäin, minähän olen ehtinyt lukiossa jo toiselle vuodelle asti, ja mikäs siellä nyt sitten häämöttääkkään jos ei wanhojentanssit! Hetki jota oon mielipuolisesti suunnitellut ehkä koko elämäni ajan. Noh, mähän olin sit tottakai parin hankinnassa ansioikkaasti aikaisin liikkeellä, koska pieni lukio ja heikosti hyviä vaihtoehtoja. Pyysin hyvää kaveria pariksi (sanotaan vaikka Topias) jo vuoden alussa ja se sitten suostui niin saatiin asia pois alta. Kaikki pyöri hyvin ja hassunhauskasti aina nyt elokuuhun asti, kunnes koulut alkoi. Alkusyksystä tuli uudet ykköset ja niiden muassa yksi ystäväni (sanotaan vaikka Anastasia) jonka tunnen entuudestaan isoshommista. Siinähän kävikin sitten sillä tavalla mukavasti, että Topiaksen ja Anastasian välille leimahti rakkaus ja ne löivät hynttyyt yhteen. Eihän siinä mitään, ei ongelmaa ja pitäkää hauskaa vaan jee! Anastasia tietää että pyysin Topiasta tanssipariksi, koska olen henkilökohtaisesti sen kertonut. Lisäksi Anastasia lupautui ennen seurustelusuhdettaan yhden toisen jätkän pariksi (sanotaan nyt vaikka Eero) koska pieni lukio ja kakkosissa enemmän poikia kun tyttöjä. </p><p></p><p>Nyt onnellisen yhteiselomme ylle on kuitenkin ajelehtinut rikinkeltainen myrskypilvi. Anastasia on viimeaikoina vähän sinne tänne viljellyt sellaista ideaa, että meidän pitäis vaihtaa pareja päikseen, jotta saisi tanssia poikaystävänsä kanssa. Eihän siinä muuta ongelmaa, kuin etten mä yksinkertaisesti YHTÄÄN siedä Eeroa, elikkä mahdollinen parinvaihto tarkoittaisi sitä, että jäisin ihan ilman paria. Nyt kun harjoitusten alkuun on alle kuukausi niin olisin sen asian kanssa sit vähän ongelmissa. Meillä ei ole enää yksinkertaisesti ketään jonka kanssa mun wanhat ei olisi epämukavaa sinnittelyä. Siinä ollaan kuitenkin aika pitkään käsi kädessä enkä oikein tykkää ottaa niin läheistä ja pitkää ihmiskontaksia tuntemattomien kanssa (parinvaihtotanssit menee kyllä). Vielä ei oo kukaan sanonu suoraan mitään ja aika alkaa käymään vähiin, mutta pelottaa kuitenkin että koska se pyyntö sieltä tulee.</p><p></p><p>Mä en ole millään tavalla kiinnostunut Topiaksesta muuten kuin kaverimielessä ja Anastasia tietää sen, lisäksi Anastasia on vasta ykkönen eli tanssii omat vanhansa ensivuonna uudestaan. Onks tässä nyt kuitenkin joku girlfriend-priviledge joka oikeuttaa parinvaihtoon? Oonko kamala paskakasa jos en halua vaihtaa paria? En tiiä yhtään mitä Topias ajattelee koko asiasta tai onko ne edes Anastasian kanssa puhuneet mitään. </p><p></p><p>Tiivistettynä: Vanhojenpari alkoi seurustelemaan ja sen tyttöystävä haluaa että vaihdan paria, mutten välttämättä sit enää löytäis ketään tilalle. Oonko kauhea ihmissaasta jos en suostu vaihtamaan? Ne kuitenkin seurustelevat, niin oikeuttaako se?</p><p></p><p>Auttakaa!!! (eli oikeuttakaa mun mielipiteet, pliis)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RilliPöllö, post: 192686, member: 97"] Terve kaikki! En olekaan kuollut :D Nyt olis tarjolla ihan rehellistä lukiolaisdraamaa, puhdasta, sellaista perimmäiseltä olemukseltaan täydellisen tarpeetonta teiniongelmaa josta AINA elokuvissa puhutaan! Valmistautukaa tekstimuuriin, en osaa kirjoittaa mitään ilman sataatuhatta sivulausetta. Nimittäin, minähän olen ehtinyt lukiossa jo toiselle vuodelle asti, ja mikäs siellä nyt sitten häämöttääkkään jos ei wanhojentanssit! Hetki jota oon mielipuolisesti suunnitellut ehkä koko elämäni ajan. Noh, mähän olin sit tottakai parin hankinnassa ansioikkaasti aikaisin liikkeellä, koska pieni lukio ja heikosti hyviä vaihtoehtoja. Pyysin hyvää kaveria pariksi (sanotaan vaikka Topias) jo vuoden alussa ja se sitten suostui niin saatiin asia pois alta. Kaikki pyöri hyvin ja hassunhauskasti aina nyt elokuuhun asti, kunnes koulut alkoi. Alkusyksystä tuli uudet ykköset ja niiden muassa yksi ystäväni (sanotaan vaikka Anastasia) jonka tunnen entuudestaan isoshommista. Siinähän kävikin sitten sillä tavalla mukavasti, että Topiaksen ja Anastasian välille leimahti rakkaus ja ne löivät hynttyyt yhteen. Eihän siinä mitään, ei ongelmaa ja pitäkää hauskaa vaan jee! Anastasia tietää että pyysin Topiasta tanssipariksi, koska olen henkilökohtaisesti sen kertonut. Lisäksi Anastasia lupautui ennen seurustelusuhdettaan yhden toisen jätkän pariksi (sanotaan nyt vaikka Eero) koska pieni lukio ja kakkosissa enemmän poikia kun tyttöjä. Nyt onnellisen yhteiselomme ylle on kuitenkin ajelehtinut rikinkeltainen myrskypilvi. Anastasia on viimeaikoina vähän sinne tänne viljellyt sellaista ideaa, että meidän pitäis vaihtaa pareja päikseen, jotta saisi tanssia poikaystävänsä kanssa. Eihän siinä muuta ongelmaa, kuin etten mä yksinkertaisesti YHTÄÄN siedä Eeroa, elikkä mahdollinen parinvaihto tarkoittaisi sitä, että jäisin ihan ilman paria. Nyt kun harjoitusten alkuun on alle kuukausi niin olisin sen asian kanssa sit vähän ongelmissa. Meillä ei ole enää yksinkertaisesti ketään jonka kanssa mun wanhat ei olisi epämukavaa sinnittelyä. Siinä ollaan kuitenkin aika pitkään käsi kädessä enkä oikein tykkää ottaa niin läheistä ja pitkää ihmiskontaksia tuntemattomien kanssa (parinvaihtotanssit menee kyllä). Vielä ei oo kukaan sanonu suoraan mitään ja aika alkaa käymään vähiin, mutta pelottaa kuitenkin että koska se pyyntö sieltä tulee. Mä en ole millään tavalla kiinnostunut Topiaksesta muuten kuin kaverimielessä ja Anastasia tietää sen, lisäksi Anastasia on vasta ykkönen eli tanssii omat vanhansa ensivuonna uudestaan. Onks tässä nyt kuitenkin joku girlfriend-priviledge joka oikeuttaa parinvaihtoon? Oonko kamala paskakasa jos en halua vaihtaa paria? En tiiä yhtään mitä Topias ajattelee koko asiasta tai onko ne edes Anastasian kanssa puhuneet mitään. Tiivistettynä: Vanhojenpari alkoi seurustelemaan ja sen tyttöystävä haluaa että vaihdan paria, mutten välttämättä sit enää löytäis ketään tilalle. Oonko kauhea ihmissaasta jos en suostu vaihtamaan? Ne kuitenkin seurustelevat, niin oikeuttaako se? Auttakaa!!! (eli oikeuttakaa mun mielipiteet, pliis) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Akuutti wanhat-kriisi!!!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja