Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Alkaa tuntua siltä, että en kuulu tähän maailmaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51683" data-attributes="member: 34"><p>Mäkään en tiedä miten ees voin mennä töihin kun en tiedä mitä tekisin. Tai siis oon nyt työkokeilussa mut ajatus et olisin ihan töissä töissä niin ei. En tuu pystyy. Mä vaa tiedän sen et musta ei oo siihen. Kai mä sit oon kans se yhteiskunnan loinen </p><p></p><p>Yritän kuitenkin olla miettimättä. Tiedän että työkkäri tulee jatkossakin painostaa mua niin ei kai mulla vaihtoehtoa ole. Nyt oon ihan ok tuolla työkokeilussa mutta sekin tuntuu rankalta ku se on kolmesti viikossa et en kyl pysty enempää missään nimessä </p><p></p><p>Ehkä mun pitää vaan löytää sellanen työ joka sopii mulle. Mikä tarkottais varmaan jotain sellasta taide paskaa :D en tiiä. Mut oon vaa liian taiteilijasielu kans tai must tuntuu etten vaa oo mikää tekijä vaa enemmän pohtija. Et ehkä mun ei o tarkotuskaan olla silleen duunari... Vaa just joku taiteilija mut en todellakaan tiiä mitä sit käytännössä tekisin. Toisaalta baarissa on ihan kiva olla työkokeilus mut en tiiä pystyisinkö siihen just täysipäiväisesti. Mut ehkä siin on kyse siitäkin et mun mielenterveys ja jaksaminen ei oo muutenkaa kunnos. Et en tiiä jaksaisinko sitä sitten täysipäiväisesti jos olisin parantunut sairauksistani. Tai sairaudesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51683, member: 34"] Mäkään en tiedä miten ees voin mennä töihin kun en tiedä mitä tekisin. Tai siis oon nyt työkokeilussa mut ajatus et olisin ihan töissä töissä niin ei. En tuu pystyy. Mä vaa tiedän sen et musta ei oo siihen. Kai mä sit oon kans se yhteiskunnan loinen Yritän kuitenkin olla miettimättä. Tiedän että työkkäri tulee jatkossakin painostaa mua niin ei kai mulla vaihtoehtoa ole. Nyt oon ihan ok tuolla työkokeilussa mutta sekin tuntuu rankalta ku se on kolmesti viikossa et en kyl pysty enempää missään nimessä Ehkä mun pitää vaan löytää sellanen työ joka sopii mulle. Mikä tarkottais varmaan jotain sellasta taide paskaa :D en tiiä. Mut oon vaa liian taiteilijasielu kans tai must tuntuu etten vaa oo mikää tekijä vaa enemmän pohtija. Et ehkä mun ei o tarkotuskaan olla silleen duunari... Vaa just joku taiteilija mut en todellakaan tiiä mitä sit käytännössä tekisin. Toisaalta baarissa on ihan kiva olla työkokeilus mut en tiiä pystyisinkö siihen just täysipäiväisesti. Mut ehkä siin on kyse siitäkin et mun mielenterveys ja jaksaminen ei oo muutenkaa kunnos. Et en tiiä jaksaisinko sitä sitten täysipäiväisesti jos olisin parantunut sairauksistani. Tai sairaudesta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Alkaa tuntua siltä, että en kuulu tähän maailmaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja