Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Alkoholi vaikuttaa nykyisin negatiivisesti mielialaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 128419" data-attributes="member: 474"><p>Alkoholittomuus on helvetin vaikeeta. Mulle se on tosi vaikeeta vaikken ikinä oo edes käyttäny alkoholii eikä lopettaminen oo ongelma - alottamisen välttely puolestaan on. Tiiän, että mun mielenterveysongelmat ja addiktioihin taipuvainen keho ei kestä alkoholii ja siks oon päättäny, etten ikinä alota käyttämistä "kunnolla", vaan pitäydyn max. 1-2 mietoo drinkkii/ilta periaatteessa. Niitäkin iltoi on super vähän, koska kotiin en aio alkoholii ostaa ja muualle juomaan meneminen on tosi pelottavaa. Itellä auttaa se, että mulla on frendei, jotka ei juo ja he tuo lohtuu sekä turvaa sillon, kun tunnen jääväni ulkopuolelle holii käyttävien kavereiden jutuista</p><p></p><p>Oisko sulle mahollista joko pitäytyy siinä "pienes hiprakassa" tai vaihtaa iha kokonaan/osittain alkoholittomaan seuraan? Toi seuranvaihto vois opettaa (enemmän tai vähemmän) alitajuntaisesti sen, että koska muilla on hauskaa ilman holii nii sullaki voi olla. Määrän vähentäminen puolestaan vois tehä sen, että voit edellee olla samas seuras ja ajatella, et sullakin on hauskaa holin takia</p><p></p><p>Tsemppii, toivottavasti pääset eteenpäin asian kaa <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 128419, member: 474"] Alkoholittomuus on helvetin vaikeeta. Mulle se on tosi vaikeeta vaikken ikinä oo edes käyttäny alkoholii eikä lopettaminen oo ongelma - alottamisen välttely puolestaan on. Tiiän, että mun mielenterveysongelmat ja addiktioihin taipuvainen keho ei kestä alkoholii ja siks oon päättäny, etten ikinä alota käyttämistä "kunnolla", vaan pitäydyn max. 1-2 mietoo drinkkii/ilta periaatteessa. Niitäkin iltoi on super vähän, koska kotiin en aio alkoholii ostaa ja muualle juomaan meneminen on tosi pelottavaa. Itellä auttaa se, että mulla on frendei, jotka ei juo ja he tuo lohtuu sekä turvaa sillon, kun tunnen jääväni ulkopuolelle holii käyttävien kavereiden jutuista Oisko sulle mahollista joko pitäytyy siinä "pienes hiprakassa" tai vaihtaa iha kokonaan/osittain alkoholittomaan seuraan? Toi seuranvaihto vois opettaa (enemmän tai vähemmän) alitajuntaisesti sen, että koska muilla on hauskaa ilman holii nii sullaki voi olla. Määrän vähentäminen puolestaan vois tehä sen, että voit edellee olla samas seuras ja ajatella, et sullakin on hauskaa holin takia Tsemppii, toivottavasti pääset eteenpäin asian kaa <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Alkoholi vaikuttaa nykyisin negatiivisesti mielialaan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja