Alkoholiongelma?

HUISKELIINI

Kuningatar
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
517
Reaktioarvo
349
Tullut otettua reilusti (05,-1l viinaa) n. kahdesti-kolmesti viikossa nyt muutaman viikon ajan. Mielessä pyörii lähinnä viina ja se milloin sitä seuraavaksi saa.

Olenko nyt ongelman rajamailla? :|
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Itse luulin kerran että minulle on kehittymässä onkelma koska naukkailin silloin päivittäin väkeviä alkoholijuomia. Lopetin kokonaan koska pelkäsin että se pahenee mutta tietysti on hyvä kiinnittää huomiota paljon sitä menee.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,119
Reaktioarvo
886
Tullut otettua reilusti (05,-1l viinaa) n. kahdesti-kolmesti viikossa nyt muutaman viikon ajan. Mielessä pyörii lähinnä viina ja se milloin sitä seuraavaksi saa.

Olenko nyt ongelman rajamailla? :|
Ei oo ongelma jos tykkää siitä :) eri asia sit jos ei tykkää
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Kuulostaa kyllä ongelmalta, jos mielessä ei pyöri mikään muu kuin viina. Kannattaa ainakin yrittää rajoittaa/lopettaa, ennen kuin lähtee kunnolla käsistä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Tuo että mielessä pyörii kokoajan alkoholi alkaa kyllä kuulostamaan ongelmalta. Ja se fakta että mietit onko kyseessä jo ongelma. Vaikka ei vielä ole mikään aa-kerhon asiakas tasolla oleva ongelma, niin vaikuttaa siltä että kovaa vauhtia menossa siihen suuntaan ja parempi pistää stoppi nyt!
Mulla kanssa karkasi käsistä nuorempana alkoholin käyttö ja sitten lopetin pitkäksi ajaksi. Olen onnistunut nyt uudelleen esittelemään alkoholin elämääni, ja ainakin vielä käytän sitä kohtuudella.
Oisko sulla mahdollisuutta saada jotain tukea lopettamiseen tai ainakin vähentämiseen. Vaihtaa väkevät miedompiin ja juotto kerrat harvemmaksi.
 
Ylös Pohja