Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Alkoholistin lapset tulkaa tänne
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Likka123" data-source="post: 15861" data-attributes="member: 258"><p>Asun, mut kesän jälkeen ois tarkotus muuttaa ulkomaille opiskelee (yliopistoon/AMK) et ei enää ku puol vuotta. Tietyst mul on 2 pikkuveljee (5 ja 2 luokkalaisii) ni he joutuu viel jaksaa tota faijaa. Ja ei siin siis sillai mitää et faija on tosiaan sit alkoholisti ja sil on kausii kun se juor ja ei juo (esim. nyt on vetäny varmaa yli 2kk ja odotellaa et millon taas vaihtuu sellaseks ylitevreelliseks ja kaikkeen puuttuvaks äijäks). Mut varallisuus on ok et molemmat vanhemmat käy töis et en sanois et faija on mikää pummi. Eikä se oo väkivaltanen tai muut mut me kaikki stressaannutaan ku pikkuveljet ei tiiä miten pitäis suhtautuu ja mäki koitan vaa välttää konfliktei ja mutsil on koko perheen taakka sit harteillaan yksin. Et hän siivoo, käy kaupas, laittaa ruokaa, auttaa läksyis, kuskaa kouluun jne. Sit hänen pitää viel passata faijaa ku se kitisee ettei oo ruokaa tai ei halata tarpeeks ynm. </p><p></p><p>Faija on kännis joko ihan zombi et nukkuu tai selaa tietokonet. Tai sit se o sellane mukaan tunkeva ja ottaa kaiken itteensä. Esim. jos katotaa vaik koko perheen kans leffaa ni sit se köpii ylös sängystään ja tulee siihen viereen istuu viinan hajusena ja alkaa puhuu ja kyselee et miten meni koulus ynm. ku kaikki vaa haluis keskittyy siihen leffaan. Sit se loukkaantuu ku sanotaa et hiljaa, katotaan leffaa. Loukkaantuminen johtaa yleensä itsesääliin et hänest ei tykätä ja hän on vaan taakka ja nyt ei katota mitää leffaa ku kerta ei hänen seura kelpaa.</p><p></p><p>Ja kun sain ajokortin ni nyt mä oon se alkokuski. Oon kerran jopa lähtee kesken koulun pois ku hänen piti päästä alkoon. Ja syy miks en kieltäydy on se et jos suututan sen tai alan kritisoimaan ym. Niin se ei anna mun sit ajaa enää autolla (ku en aja omaa autoo vaan perheen yhteisen). Sit mä en vaa kestä se koko olemusta ku se on niin saatanan urpo, tyhmä ja hidas. Koko ajan se ottaa itteensä. Seki ku se sanelee jotai sähköpostii mutsille joka sit kirjottaa sen ni on nii hermoja riistävää katottavaa ja kuunneltavaa.</p><p></p><p>Ja kyllä oon sanonu mutsil et pitäiskö sen erota jne. ku todellaki ansaitsee jonkun paremman. Mutsi on kans nii itsenäinen nainen et ois varmaa ihan mieluusti ilman tollasta taakkaa. Ois enemmän aikaa vaik käsitöille. Kerran mutsi sit kerto täs faijalle [eli et kannatan eroomista] ni sit faija oli sillai et erotaa sitte ja et se on sit mun [tyttären] syytä. Sillai nice, lapsellehan ei ikinä pitäis sanoo et se on sen syy et vanhemmat eroo. Mut joo, ei eronnu. Ja ollu nyt 20 vuotta naimisis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Likka123, post: 15861, member: 258"] Asun, mut kesän jälkeen ois tarkotus muuttaa ulkomaille opiskelee (yliopistoon/AMK) et ei enää ku puol vuotta. Tietyst mul on 2 pikkuveljee (5 ja 2 luokkalaisii) ni he joutuu viel jaksaa tota faijaa. Ja ei siin siis sillai mitää et faija on tosiaan sit alkoholisti ja sil on kausii kun se juor ja ei juo (esim. nyt on vetäny varmaa yli 2kk ja odotellaa et millon taas vaihtuu sellaseks ylitevreelliseks ja kaikkeen puuttuvaks äijäks). Mut varallisuus on ok et molemmat vanhemmat käy töis et en sanois et faija on mikää pummi. Eikä se oo väkivaltanen tai muut mut me kaikki stressaannutaan ku pikkuveljet ei tiiä miten pitäis suhtautuu ja mäki koitan vaa välttää konfliktei ja mutsil on koko perheen taakka sit harteillaan yksin. Et hän siivoo, käy kaupas, laittaa ruokaa, auttaa läksyis, kuskaa kouluun jne. Sit hänen pitää viel passata faijaa ku se kitisee ettei oo ruokaa tai ei halata tarpeeks ynm. Faija on kännis joko ihan zombi et nukkuu tai selaa tietokonet. Tai sit se o sellane mukaan tunkeva ja ottaa kaiken itteensä. Esim. jos katotaa vaik koko perheen kans leffaa ni sit se köpii ylös sängystään ja tulee siihen viereen istuu viinan hajusena ja alkaa puhuu ja kyselee et miten meni koulus ynm. ku kaikki vaa haluis keskittyy siihen leffaan. Sit se loukkaantuu ku sanotaa et hiljaa, katotaan leffaa. Loukkaantuminen johtaa yleensä itsesääliin et hänest ei tykätä ja hän on vaan taakka ja nyt ei katota mitää leffaa ku kerta ei hänen seura kelpaa. Ja kun sain ajokortin ni nyt mä oon se alkokuski. Oon kerran jopa lähtee kesken koulun pois ku hänen piti päästä alkoon. Ja syy miks en kieltäydy on se et jos suututan sen tai alan kritisoimaan ym. Niin se ei anna mun sit ajaa enää autolla (ku en aja omaa autoo vaan perheen yhteisen). Sit mä en vaa kestä se koko olemusta ku se on niin saatanan urpo, tyhmä ja hidas. Koko ajan se ottaa itteensä. Seki ku se sanelee jotai sähköpostii mutsille joka sit kirjottaa sen ni on nii hermoja riistävää katottavaa ja kuunneltavaa. Ja kyllä oon sanonu mutsil et pitäiskö sen erota jne. ku todellaki ansaitsee jonkun paremman. Mutsi on kans nii itsenäinen nainen et ois varmaa ihan mieluusti ilman tollasta taakkaa. Ois enemmän aikaa vaik käsitöille. Kerran mutsi sit kerto täs faijalle [eli et kannatan eroomista] ni sit faija oli sillai et erotaa sitte ja et se on sit mun [tyttären] syytä. Sillai nice, lapsellehan ei ikinä pitäis sanoo et se on sen syy et vanhemmat eroo. Mut joo, ei eronnu. Ja ollu nyt 20 vuotta naimisis. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Alkoholistin lapset tulkaa tänne
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja