Aloin sit näköjään itkee kesken ryhmänohjauskeskustelun :DD

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Ei mun aluksi ollu ees tarkotus itkee vaa ku aloin puhumaan niin mulla meni ripsi silimään ja silimät alako vuotaa ja sit ku se asia mistä sanoin oli mulle vähän herkkä aihe vaikken oo aikasemmin sen takii itkeny nii toi silmien vuotaminen kai sit jotenki laukasi sen itkureaktion :')
Mua vähän nolottaa ku ehin just sanua et "Äh mulla meni ripsi silimään" ja sit aloinki oikeesti itkee, se mun lv varmaan luuli et huijaan lol

Onneksi sain sen itkun loppumaan aika nopeesti, en tykkää itkee ihimisten eessä :')

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Joo been-there-done-that. Ja ro:n lisäksi vielä kuraattorin erkkaopen ja opon edessä :D
Pikku vikoja, itkeskely on normaalia ja toisinaan tarpeellista.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Joo been-there-done-that. Ja ro:n lisäksi vielä kuraattorin erkkaopen ja opon edessä :D
Pikku vikoja, itkeskely on normaalia ja toisinaan tarpeellista.
Joo mut siinä tilanteessa ei tosiaankaa ollu tarpeellista :') En tiiä miks ees menin sille kertoo niitä juttuja xD Meni niin syvälliseksi keskusteluksi lopulta että ei elämän kevät lol

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Joo mut siinä tilanteessa ei tosiaankaa ollu tarpeellista :') En tiiä miks ees menin sille kertoo niitä juttuja xD Meni niin syvälliseksi keskusteluksi lopulta että ei elämän kevät lol
No ei se ollu sillonkaaan tarpeellista:D
Ja oon myös itkeny ro ryhmän läsnäollessa, siis kevätjuhlaa ennen kun kokoonnuttiin ro luokkiin ja sitten mä vaan karkasin sieltä vähän ennen kun muut lähtee lol

Ylös Pohja