Aloin taas aamulla itkee koulussa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Koska eräät herrat A, E ja J :)

Poikia otti päähän se ku me tytöt päätettiin et pelataan lentopalloa ja sit ope sano niille ettei ne vie niitä lentopalloverkon tolppia pois ku nyt pelataan lentopalloa ja siis ne puolet jostaki syystä meni sit nii että meijän joukkueessa oli mä ja S ja sit toi kolmikko

Ja en tiiä ne vaa koko aja kritisoi sitä mitä mää tein
Ne varmaan sano jotain juttuja ihan vitsillä kuten et mulla se pallo meni verkon yli sillon ku ne puhalsi sitä ja et sillon ku ne ei puhaltanu nii ei se menny
Mut sit ne sano kaikesta mikä "meni pieleen" että se oli mun vika. Aluksi sekin varmaan oli vaan vitsi ja mua itteeni nauratti mut sit se meni vaan yli
Sitä jatku koko tunnin
Tunnin jäläkeen ku menin pukukoppiin tunnin jäläkeen nii aloin vaan suoraan itkemään

Varsinki A oli tosi ilkeällä päällä, joka välissä oli täysin eri mieltä mitä minä
Esim jos mää hyppäsin enkä saanu palloa ja se sit oli mun takana se sano et mun ei ois kuulunu hypätä ja sit ku sanoin et sen ois kuulunu olla valmiina ottamaan se pallo et jos en sit ylläkkään nii se sano et eikä tarvi
Ja sit ku en hypänny nii se sit syytti siitäkin mua vaikka en ois sillonkaan yltäny siihen palloon vaikka oisin hypänny
Kaikkein paras juttuhan oli se kun pallo tippuu maahan meidän puolella ja mää katoin et se meni yli (eli meille piste) ni jostakin syystä A väitti että ei menny vaikka jos se ITE ois ensimmäisenä sanonu et meni yli nii tottakai se ois ollu sillon meille piste vaan ku nyt ekana MINÄ sanoin siitä nii heti oltiin että eieieiei noille se pallo se oli noille piste.
Anteeks nyt mutta mitä paskaa.
Sit E ja J syytteli mua koko ajan jostaki virheestä mitä ne ite teki vaikka oisin ollu toisella puolen kenttää.

Muutenhan se oli ihan mukavaa... Eikä ne sen jäläkeen enää sanonu mulle mitään ilkeesti
Mutta mua on siltiki vaa koko päivän itkettäny ku en tiiä mitä mää niille oisin nyt muka tehny (lukuunottamatta sitä ku me tytöt päätettiin et pelataan lentopalloa, siitäkin ne ite asiassa syytti minua vaikka me kaikki tytöt oltiin haluttu pelata)
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Pojat pojat...! Mein liikkatunneil oli jonku ihmeen syyn takia pojat!? Yleensä ei ole. Ja sit piti pelata pesistä niitten kans ja menin "kuumempaa" pelii ja enhän mä nyt mitää pesistä osaa ni vähä hävetti ja sit kerroinkin jo mun yhes keskustelusi
ku joku ihme poika vinkkas mulle siel silmää. Ja joo se oli muutenkin ihan outo tunti
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Pojat pojat...! Mein liikkatunneil oli jonku ihmeen syyn takia pojat!? Yleensä ei ole. Ja sit piti pelata pesistä niitten kans ja menin "kuumempaa" pelii ja enhän mä nyt mitää pesistä osaa ni vähä hävetti ja sit kerroinkin jo mun yhes keskustelusi
ku joku ihme poika vinkkas mulle siel silmää. Ja joo se oli muutenkin ihan outo tunti
Se oli valinnaisliikka nii sen takia poikia enemmän ku tyttöjä
Ja anteeksi mut en ihan tajunnu sun viestiä :')
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Se oli valinnaisliikka nii sen takia poikia enemmän ku tyttöjä
Ja anteeksi mut en ihan tajunnu sun viestiä :')
Ahaa.

Juu oli varmaa aika seko viesti, mut siis meil on ain liikas tytöt ja pojat erikseen, mut täl kertaa meil oliki yhteinen tunti (mein luokka ja yks toinen luokka kokonaisuudes).

Sit jaettii kahtee pelii (toisee ketkä halus pelata kunnol ja toisee ketkä ei) menin siihe kunnolliseen pelii ihan taidottoman ja pelkäsin et en saa osumia pesikses ja et kaikki nauraa mut se meni ihan hyvi.

Sit tein tänää keskustelun mis kerroin jostai ku taas tänää yks epämääränen tyyppi siltä toiselta luokalta vinkkas mulle siin pelis.

Ni se oli vähä outo tunti kokonaisuudes.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Ahaa.

Juu oli varmaa aika seko viesti, mut siis meil on ain liikas tytöt ja pojat erikseen, mut täl kertaa meil oliki yhteinen tunti (mein luokka ja yks toinen luokka kokonaisuudes).

Sit jaettii kahtee pelii (toisee ketkä halus pelata kunnol ja toisee ketkä ei) menin siihe kunnolliseen pelii ihan taidottoman ja pelkäsin et en saa osumia pesikses ja et kaikki nauraa mut se meni ihan hyvi.

Sit tein tänää keskustelun mis kerroin jostai ku taas tänää yks epämääränen tyyppi siltä toiselta luokalta vinkkas mulle siin pelis.

Ni se oli vähä outo tunti kokonaisuudes.
Aaa okei

Meillä yleensä on pojat ja tytöt samassa, välillä vaan pelataan erikseen.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Näh. Tollasista on turha välittää. Noi pojat on vaan ajanhukkaa ja niiden ajatteleminen on vaan energiahukkaa.

Ymmärrän ettei kuitenkaan ollut kivaa ja tsemppii jatkoon..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Näh. Tollasista on turha välittää. Noi pojat on vaan ajanhukkaa ja niiden ajatteleminen on vaan energiahukkaa.

Ymmärrän ettei kuitenkaan ollut kivaa ja tsemppii jatkoon..
Se on mun luonteella vähän hankala olla välittämättä, vaikka tiiänki et pitäis olla ja aika moni on sanonu mulle niin. Vaan ku on puoli elämäänsä joutunu olemaan kiusattuna nii ei sitä jaksa enää pienintäkään ärsyttämistä, vaikka oonki yrittänyt ottaa suurimman osan jutuista vitsillä ja oon siinä aika hyvin onnistunu. Tällä kertaa se läppä vaan meni liian pitkälle.
 
Ylös Pohja