Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ammatinvalintatesti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Barefootbandit" data-source="post: 152317" data-attributes="member: 38"><p>[URL unfurl="true"]https://asiointi.mol.fi/avo/responsive/self-evaluation.xhtml[/URL]</p><p></p><p>Aika pitkä testi. Mitä tuloksia saatte, onko sellaisia, mitä koette itselle sopiviksi ja herättääkö muuten ajatuksia tulokset? </p><p>Tein testin toistamiseen hieman eri vastauksin (fiiliksiäni siis totuudenmukaisesti kuvaten) ja minulle top 10:ssä oli </p><p>1. Arkkitehti / Kuvataideopettaja</p><p>2. Art Director / Maskeeraaja</p><p>3. Copywriter / Tekstiilityön opettaja</p><p>4. Dramaturgi / Tulkki</p><p>5. Elokuvaaja / Kosmetologi</p><p>6. Elokuvaleikkaaja / Evankelisluterilainen pappi</p><p>7. Floristi / Kriitikko </p><p>8. Graafinen suunnittelija / Graafinen suunnittelija</p><p>9. Keramiikka- ja lasitaiteilija / Kieltenopettaja</p><p>10. Kirjailija / Matkailuvirkailija</p><p></p><p>Kuvataideopettaja on sellainen ammatti, jota jossain kohtaa lapsena mietin, mutta en nyt kuitenkaan ole kuvataideopettaja. Ehkä kiikkustuolissa? Mikä varsinaisesti on art director ja copywriter, niin en tiedä (tai miten realistista niillä on työllistyä..). Testi antaa myös omat listat kiinnostusta ja toiveita vastaavista ammateista ja johonkin niistä minulle se oli laittanut ykköseksi lennonjohtajan. Barefootbandit, lennonjohtaja, on aika hurja ajatus, ja kuvauksen vaatimaa herpaantumatonta valppautta minulla ei kyllä ole. (Siellä on myös kuvauksia ammattien mahdollisista vaatimista ominaisuuksista ja kyvyistä, kuten kielellinen kyvykkyys, työn sisällöistä kuten uusien ihmisten tapaaminen, teksti- ja numerotarkkuus jne., vaatimukset, kuten iltatyö, kosteassa ja kylmässä työskentely jne.) Siellä on hyvin pitkä lista ammateista, joista näkee prosentit, kuinka paljon ne sopii vastauksiisi, ja ihan kiinnostavia ammatteja oli myös niissä, joiden prosentit oli kohdallani pienet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Barefootbandit, post: 152317, member: 38"] [URL unfurl="true"]https://asiointi.mol.fi/avo/responsive/self-evaluation.xhtml[/URL] Aika pitkä testi. Mitä tuloksia saatte, onko sellaisia, mitä koette itselle sopiviksi ja herättääkö muuten ajatuksia tulokset? Tein testin toistamiseen hieman eri vastauksin (fiiliksiäni siis totuudenmukaisesti kuvaten) ja minulle top 10:ssä oli 1. Arkkitehti / Kuvataideopettaja 2. Art Director / Maskeeraaja 3. Copywriter / Tekstiilityön opettaja 4. Dramaturgi / Tulkki 5. Elokuvaaja / Kosmetologi 6. Elokuvaleikkaaja / Evankelisluterilainen pappi 7. Floristi / Kriitikko 8. Graafinen suunnittelija / Graafinen suunnittelija 9. Keramiikka- ja lasitaiteilija / Kieltenopettaja 10. Kirjailija / Matkailuvirkailija Kuvataideopettaja on sellainen ammatti, jota jossain kohtaa lapsena mietin, mutta en nyt kuitenkaan ole kuvataideopettaja. Ehkä kiikkustuolissa? Mikä varsinaisesti on art director ja copywriter, niin en tiedä (tai miten realistista niillä on työllistyä..). Testi antaa myös omat listat kiinnostusta ja toiveita vastaavista ammateista ja johonkin niistä minulle se oli laittanut ykköseksi lennonjohtajan. Barefootbandit, lennonjohtaja, on aika hurja ajatus, ja kuvauksen vaatimaa herpaantumatonta valppautta minulla ei kyllä ole. (Siellä on myös kuvauksia ammattien mahdollisista vaatimista ominaisuuksista ja kyvyistä, kuten kielellinen kyvykkyys, työn sisällöistä kuten uusien ihmisten tapaaminen, teksti- ja numerotarkkuus jne., vaatimukset, kuten iltatyö, kosteassa ja kylmässä työskentely jne.) Siellä on hyvin pitkä lista ammateista, joista näkee prosentit, kuinka paljon ne sopii vastauksiisi, ja ihan kiinnostavia ammatteja oli myös niissä, joiden prosentit oli kohdallani pienet. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ammatinvalintatesti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja