Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
ammattikorkeakoulu vaikuttaa niin paljon mukavammalta kuin yliopisto
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 92536" data-attributes="member: 502"><p>mulla on ollut yliopistolla lähes poikkeuksetta 100% läsnäolopakko ja oot ihan kusessa jos oot vaikka kipeänä yhdenkin kerran ollut. rästitehtävät saattaa olla luokkaa kuuden sivun essee. meillä on myös ryhmätöitä ja esitelmiä ollut melkein jokaisella kurssilla, ja lukupiireissä saattoi olla jopa 10 henkeä niin aikataulujen sopiminen oli tosi vaikeaa. yhden kaverin kanssa meni itse asiassa välit kun meni kirjallisuuskatsaustyöpaja vähän vituiksi. :D sama läsnäolopakko mulla kyllä on ammattikorkeallakin mutta täällä on sentään rästikerrat tai voit suorittaa toisen ryhmän mukana tarvittaessa.</p><p></p><p>mä oon siis sotella niin meillä kyllä on taukoja todella paljon ja etäluennoillakin pidetään ohjattua taukojumppaa :D luentojen pituudessa ei oo sinänsä eroa, mulla oli maanantaina 150 minuutin luento yliopistolla ja tänään 120 minuuttia ammattikorkealla. meillä on taas yliopistolla ollut opetus ihan luokatonta ja samaten ohjaus jopa apua pyydettäessä. kandinkaan aiheen miettimiseen ei saanut mitään apua, vaan se olis pitänyt itsenäisesti miettiä kesäloman aikana. sivuaineet kun yritti miettiä järkevästi työelämän kannalta yhdessä opintosihteerin kanssa niin saamasi vinkit olivat luokkaa "ota mitä haluat, akateeminen vapaus" :) :)</p><p></p><p>mitä sä opiskelit ammattikorkeassa? kun kuulostaa niin oudolta toi "voi määritellä monella tavalla", kuulostaa ihan mun yliopistoalalta xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 92536, member: 502"] mulla on ollut yliopistolla lähes poikkeuksetta 100% läsnäolopakko ja oot ihan kusessa jos oot vaikka kipeänä yhdenkin kerran ollut. rästitehtävät saattaa olla luokkaa kuuden sivun essee. meillä on myös ryhmätöitä ja esitelmiä ollut melkein jokaisella kurssilla, ja lukupiireissä saattoi olla jopa 10 henkeä niin aikataulujen sopiminen oli tosi vaikeaa. yhden kaverin kanssa meni itse asiassa välit kun meni kirjallisuuskatsaustyöpaja vähän vituiksi. :D sama läsnäolopakko mulla kyllä on ammattikorkeallakin mutta täällä on sentään rästikerrat tai voit suorittaa toisen ryhmän mukana tarvittaessa. mä oon siis sotella niin meillä kyllä on taukoja todella paljon ja etäluennoillakin pidetään ohjattua taukojumppaa :D luentojen pituudessa ei oo sinänsä eroa, mulla oli maanantaina 150 minuutin luento yliopistolla ja tänään 120 minuuttia ammattikorkealla. meillä on taas yliopistolla ollut opetus ihan luokatonta ja samaten ohjaus jopa apua pyydettäessä. kandinkaan aiheen miettimiseen ei saanut mitään apua, vaan se olis pitänyt itsenäisesti miettiä kesäloman aikana. sivuaineet kun yritti miettiä järkevästi työelämän kannalta yhdessä opintosihteerin kanssa niin saamasi vinkit olivat luokkaa "ota mitä haluat, akateeminen vapaus" :) :) mitä sä opiskelit ammattikorkeassa? kun kuulostaa niin oudolta toi "voi määritellä monella tavalla", kuulostaa ihan mun yliopistoalalta xD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
ammattikorkeakoulu vaikuttaa niin paljon mukavammalta kuin yliopisto
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja