Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
annimetallin ja Myrskyvaroituksen UMK-arvostelut 2024!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="annimetall" data-source="post: 159892" data-attributes="member: 470"><p>Huvikseni nyt vertailin, että missä järjestyksessä viime vuosina biisit julkaistiin ja mitkä nousivat omiksi suosikeiksi. Numero on siis julkaisujärjestykseen viittava. Osaa en enää muista, ne ovat pohjalla ja merkitty "<span style="font-size: 12px">(En muista)</span>"-merkinnällä.</p><p></p><p><strong>2020:</strong></p><p>2. Erika Vikman - Cicciolina</p><p>1. Tika - I Let My Heart Break</p><p>3. Aksel Kankaanranta - Looking Back <span style="font-size: 12px"><em><span style="color: rgb(163, 143, 132)">(Kisakappale, kisa peruttiin)</span></em></span></p><p>4. F3M - Bananas <span style="font-size: 12px">(En muista)</span></p><p>5. Sansa - Lover View <span style="font-size: 12px">(En muista)</span></p><p>6. Catharina Zühlke - Eternity <span style="font-size: 12px">(En muista)</span></p><p></p><p><strong>2021:</strong></p><p>6. Blind Channel - Dark Side <em><span style="color: rgb(184, 49, 47)"><span style="font-size: 12px">(Kisakappale, finaalin sija 6/26)</span></span></em></p><p>2. Teflon Brothers x Pandora - I Love You</p><p>3. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua</p><p>7. Ilta - Kelle mä soitan</p><p>1. Oskr - Lie</p><p>5. Aksel - Hurt</p><p>4. Laura - Play</p><p></p><p><strong>2022:</strong></p><p>6. BESS - Ram Pam Pam</p><p>7. Cyan Kicks - Hurricane</p><p>2. Tommi Läntinen - Elämä kantaa mua</p><p>4. Younghearted - Sun numero</p><p>5. The Rasmus - Jezebel <em><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 12px">(Kisakappale, finaalin sija 21/25)</span></span></em></p><p>3. Olivera - Thank God I'm an Atheist</p><p>1. Isaac Sene - Kuuma jäbä <span style="font-size: 12px">(En muista)</span></p><p></p><p><strong>2023:</strong></p><p>5. Käärijä - Cha Cha Cha <em><span style="color: rgb(65, 168, 95)"><span style="font-size: 12px">(Kisakappale, finaalin sija 2/26)</span></span></em></p><p>2. Benjamin - Hoida mut</p><p>7. Portion Boys - Samaa taivasta katsotaan</p><p>6. KUUMAA - Ylivoimainen</p><p>3. Robin Packalen - Girls Like You</p><p>1. Keira - No Business on the Dancefloor</p><p>4. Lxandra - Something to Lose</p><p></p><p><strong>2024:</strong></p><p>5. Windows95man Feat Henri Piispanen - No Rules!</p><p>2. Sexmane - MANIA</p><p>4. Jesse Markin - Glow</p><p>1. Cyan Kicks - Dancing With Demons</p><p>7. Mikael Gabriel x nublu - Vox populi <span style="font-size: 12px">(ei vielä julkaistu)</span></p><p>3. Sara Siipola - Paskana</p><p>6. Sini Sabotage - Kuori mua</p><p></p><p>Tästä hyvin epätieteellisestä datasta voimme selvästi selvittää, että julkaisujärjestyksessä paikat <strong>2</strong> <span style="font-size: 12px">(1x1.sija, 3x2.sija)</span>, <strong>5</strong> <span style="font-size: 12px">(2x1.sija)</span> ja <strong>6</strong> <span style="font-size: 12px">(2x1.sija)</span> ovat varattu parhaille kappaleille. Myös sija <strong>7</strong> löytyy kärjestä 2 kertaa.</p><p>Mutta muistetaan, että tämä perustuu omiin mielipiteisiini ja muistikuviini, tämä takia epätieteellinen data. Kiitos kun luit täysin turhan analyysini :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annimetall, post: 159892, member: 470"] Huvikseni nyt vertailin, että missä järjestyksessä viime vuosina biisit julkaistiin ja mitkä nousivat omiksi suosikeiksi. Numero on siis julkaisujärjestykseen viittava. Osaa en enää muista, ne ovat pohjalla ja merkitty "[SIZE=3](En muista)[/SIZE]"-merkinnällä. [B]2020:[/B] 2. Erika Vikman - Cicciolina 1. Tika - I Let My Heart Break 3. Aksel Kankaanranta - Looking Back [SIZE=3][I][COLOR=rgb(163, 143, 132)](Kisakappale, kisa peruttiin)[/COLOR][/I][/SIZE] 4. F3M - Bananas [SIZE=3](En muista)[/SIZE] 5. Sansa - Lover View [SIZE=3](En muista)[/SIZE] 6. Catharina Zühlke - Eternity [SIZE=3](En muista)[/SIZE] [B]2021:[/B] 6. Blind Channel - Dark Side [I][COLOR=rgb(184, 49, 47)][SIZE=3](Kisakappale, finaalin sija 6/26)[/SIZE][/COLOR][/I] 2. Teflon Brothers x Pandora - I Love You 3. Danny - Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua 7. Ilta - Kelle mä soitan 1. Oskr - Lie 5. Aksel - Hurt 4. Laura - Play [B]2022:[/B] 6. BESS - Ram Pam Pam 7. Cyan Kicks - Hurricane 2. Tommi Läntinen - Elämä kantaa mua 4. Younghearted - Sun numero 5. The Rasmus - Jezebel [I][COLOR=rgb(250, 197, 28)][SIZE=3](Kisakappale, finaalin sija 21/25)[/SIZE][/COLOR][/I] 3. Olivera - Thank God I'm an Atheist 1. Isaac Sene - Kuuma jäbä [SIZE=3](En muista)[/SIZE] [B]2023:[/B] 5. Käärijä - Cha Cha Cha [I][COLOR=rgb(65, 168, 95)][SIZE=3](Kisakappale, finaalin sija 2/26)[/SIZE][/COLOR][/I] 2. Benjamin - Hoida mut 7. Portion Boys - Samaa taivasta katsotaan 6. KUUMAA - Ylivoimainen 3. Robin Packalen - Girls Like You 1. Keira - No Business on the Dancefloor 4. Lxandra - Something to Lose [B]2024:[/B] 5. Windows95man Feat Henri Piispanen - No Rules! 2. Sexmane - MANIA 4. Jesse Markin - Glow 1. Cyan Kicks - Dancing With Demons 7. Mikael Gabriel x nublu - Vox populi [SIZE=3](ei vielä julkaistu)[/SIZE] 3. Sara Siipola - Paskana 6. Sini Sabotage - Kuori mua Tästä hyvin epätieteellisestä datasta voimme selvästi selvittää, että julkaisujärjestyksessä paikat [B]2[/B] [SIZE=3](1x1.sija, 3x2.sija)[/SIZE], [B]5[/B] [SIZE=3](2x1.sija)[/SIZE] ja [B]6[/B] [SIZE=3](2x1.sija)[/SIZE] ovat varattu parhaille kappaleille. Myös sija [B]7[/B] löytyy kärjestä 2 kertaa. Mutta muistetaan, että tämä perustuu omiin mielipiteisiini ja muistikuviini, tämä takia epätieteellinen data. Kiitos kun luit täysin turhan analyysini :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
annimetallin ja Myrskyvaroituksen UMK-arvostelut 2024!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja