Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
annimetallin ja Myrskyvaroituksen UMK-arvostelut 2025!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 196310" data-attributes="member: 16"><p>Viimeistä viedään!</p><p></p><p><strong>Erika Vikman - ICH KOMME </strong></p><p></p><p>No nyt oli kyllä... Odottamaton kappale. </p><p>Alku lähti hyvin käyntiin, pääsi nopeasti fiilikseen mukaan, melodia kans ok. Harmillista oli kyllä se että noi sanoitukset on ärsyttävät, miks pittää kahesti toistaa et "Oon Erika", niinku eikö kerta riitä? Ja toi Ich kommen toistelu taustalla ärsyttää ja mulle tullee mielee vaa joku lastenlaulun taustahuudot vaikka tää on kaukana siitä :D En myöskään aina saanu mittää selvää sanoista. Tääki kasvo hyvin loppuu kohden mut sit loppu ku seinään??? Toisaalta sopii tälle biisille ku on muutenki ihan random mut tuli kyllä erittäin hämmentyny olo, kun tuntu et biisin pittäis jatkua vielä. Mut ei siinä, mulla ei ollu mittää odotuksii tän suhteen nii yllättävän kiva. </p><p></p><p>+Melodia ok</p><p>+Hyvä alku ja tykkäsin noista matalista miesäänistä </p><p>+Korkeet nuotit kans kivat </p><p>+/- Jää kerrasta soimaan päähän</p><p>+/- Toi yhtäkkinen loppuminen, toisaalta sopii tälle mut toisaalta tuntuu vaa et ne on tehny aluksi liian pitkän biisin ja sit vaa katkassu lopusta ylimääräisen pois </p><p>-Toistoa liikaa</p><p>-Ei saanut selvää sanoista välillä</p><p>-Vähä tommone sieltä sun täältä vejettyjen sävelten pläjäys mikä luo aika sekavan kuuloisen tunnelman </p><p></p><p>Hmm... Minkähän arvosanan tälle antais? </p><p>6/10</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 196310, member: 16"] Viimeistä viedään! [B]Erika Vikman - ICH KOMME [/B] No nyt oli kyllä... Odottamaton kappale. Alku lähti hyvin käyntiin, pääsi nopeasti fiilikseen mukaan, melodia kans ok. Harmillista oli kyllä se että noi sanoitukset on ärsyttävät, miks pittää kahesti toistaa et "Oon Erika", niinku eikö kerta riitä? Ja toi Ich kommen toistelu taustalla ärsyttää ja mulle tullee mielee vaa joku lastenlaulun taustahuudot vaikka tää on kaukana siitä :D En myöskään aina saanu mittää selvää sanoista. Tääki kasvo hyvin loppuu kohden mut sit loppu ku seinään??? Toisaalta sopii tälle biisille ku on muutenki ihan random mut tuli kyllä erittäin hämmentyny olo, kun tuntu et biisin pittäis jatkua vielä. Mut ei siinä, mulla ei ollu mittää odotuksii tän suhteen nii yllättävän kiva. +Melodia ok +Hyvä alku ja tykkäsin noista matalista miesäänistä +Korkeet nuotit kans kivat +/- Jää kerrasta soimaan päähän +/- Toi yhtäkkinen loppuminen, toisaalta sopii tälle mut toisaalta tuntuu vaa et ne on tehny aluksi liian pitkän biisin ja sit vaa katkassu lopusta ylimääräisen pois -Toistoa liikaa -Ei saanut selvää sanoista välillä -Vähä tommone sieltä sun täältä vejettyjen sävelten pläjäys mikä luo aika sekavan kuuloisen tunnelman Hmm... Minkähän arvosanan tälle antais? 6/10 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
annimetallin ja Myrskyvaroituksen UMK-arvostelut 2025!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja