Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
anteeks nyt vaan mutta mitä on tämä???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 75970" data-attributes="member: 386"><p>oon pahoillani, kun susta tuntuu tuolta ja oot joutunu kokemaan tommosta D: miulle ei sentään oo tultu sanomaan mitään päin naamaa tai kourittu, mutta kyllä varsinki kesäsin riittää limasten ukkojen katseita.</p><p>pystyn samaistumaan tuohon, että ihmiset ehkä pitää mua huomionhakusena rintojeni takia. ainaki yhestä kaverista huomaa ihan selvästi, että hän tuijottaa monesti rintojani kateellisena ja kommentoi niitä aina erityisesti rannalla.</p><p>ok toisaalta onhan se ihan imartelevaaki joo, mutta tuntuu ettei miussa välillä nähä mitään muuta kun ne tissit ja miut leimataan ehkä bimboks niiden takia.</p><p>ulkopuolelta tulevat yhteiskunnan asenteet aiheuttaa miulle paineita ja häpeää, koska isorintasuus ei sais näkyä mihinkään. esim. kävin yks päivä uimahallissa ja yleensä ku iho on märkä, niin liivit ei istu kovin hyvin. sillon päätin etten laita niitä, ku tiesin että se tuntuu vaan epämukavalta, joten lähin kävelemään sieltä ilman liivejä.</p><p>en laittanu siihen paidan päälle mitään takkia, koska miulla oli hirveen kuuma. pian löysin itteni ajattelemasta, että siinä on jotaki pahaa, jos annan rintojen näkyä enkä laita takkia tai mitään siihen päälle.</p><p>hetken päästä tajusin, ettei sillä oo oikeesti mitään vitun väliä. pitäskö mun peittää rintani jonkun takin alle vaikka ois kuinka kuuma, ihan vaan sen takia että joku muu saattaa järkyttyä? ei. tukehtukoot ohikulkijat järkytykseensä, jos se on kerta niin kamalaa :D</p><p>en mie niitä mitenkää erityisesti korostakaan tai tuo esille, mutta jos joku luulee niin, ni luulkoon vaan. ei kiinnosta enää.</p><p>tuun vaan jotenki surulliseks siitä kun tiiän, että esim. mun äiti tai vaikka mummo ois varmana sanonu jotain, että "laitahan hyvä ihme takki tuohon päälle! ihan sama vaikka tulis miten kuuma, mutta ne pitää peittää" -_- argh, en oo varmaan ikinä kuullu mitään noin typerää. anteeks avautuminen, mutta oli ihan pakko :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 75970, member: 386"] oon pahoillani, kun susta tuntuu tuolta ja oot joutunu kokemaan tommosta D: miulle ei sentään oo tultu sanomaan mitään päin naamaa tai kourittu, mutta kyllä varsinki kesäsin riittää limasten ukkojen katseita. pystyn samaistumaan tuohon, että ihmiset ehkä pitää mua huomionhakusena rintojeni takia. ainaki yhestä kaverista huomaa ihan selvästi, että hän tuijottaa monesti rintojani kateellisena ja kommentoi niitä aina erityisesti rannalla. ok toisaalta onhan se ihan imartelevaaki joo, mutta tuntuu ettei miussa välillä nähä mitään muuta kun ne tissit ja miut leimataan ehkä bimboks niiden takia. ulkopuolelta tulevat yhteiskunnan asenteet aiheuttaa miulle paineita ja häpeää, koska isorintasuus ei sais näkyä mihinkään. esim. kävin yks päivä uimahallissa ja yleensä ku iho on märkä, niin liivit ei istu kovin hyvin. sillon päätin etten laita niitä, ku tiesin että se tuntuu vaan epämukavalta, joten lähin kävelemään sieltä ilman liivejä. en laittanu siihen paidan päälle mitään takkia, koska miulla oli hirveen kuuma. pian löysin itteni ajattelemasta, että siinä on jotaki pahaa, jos annan rintojen näkyä enkä laita takkia tai mitään siihen päälle. hetken päästä tajusin, ettei sillä oo oikeesti mitään vitun väliä. pitäskö mun peittää rintani jonkun takin alle vaikka ois kuinka kuuma, ihan vaan sen takia että joku muu saattaa järkyttyä? ei. tukehtukoot ohikulkijat järkytykseensä, jos se on kerta niin kamalaa :D en mie niitä mitenkää erityisesti korostakaan tai tuo esille, mutta jos joku luulee niin, ni luulkoon vaan. ei kiinnosta enää. tuun vaan jotenki surulliseks siitä kun tiiän, että esim. mun äiti tai vaikka mummo ois varmana sanonu jotain, että "laitahan hyvä ihme takki tuohon päälle! ihan sama vaikka tulis miten kuuma, mutta ne pitää peittää" -_- argh, en oo varmaan ikinä kuullu mitään noin typerää. anteeks avautuminen, mutta oli ihan pakko :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
anteeks nyt vaan mutta mitä on tämä???
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja