Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
anteeks nyt vaan mutta mitä on tämä???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 75977" data-attributes="member: 289"><p>ilmeeni ku luin ton uutisen oli kyllä näkemisen arvonen, olin iha että mitä absoluuttista perkelettä nyt taas D: ja viel kiistää kaiken... vittu hohhoijaa, yritä edes!! 😂😂😂😂 siis anteeks mut must se on nii hauskaa, ku joku on selväst syyllinen ja sit yrittää viel huonosti selitel et EN OO TEHNY MITÄÄN!!!!!1!! niinku... oh honey.</p><p></p><p>mut jep, se kertoo ihmisestä paljon, mite kohtelee asiakaspalvelijoita. mä joskus aattelin et haluun tottakai asiakaspalvelijaks johonki paikkaan, mut sit luin tällasia juttuja ja olin sillee .....juuh ei. keski-ikäset miehet pilaa kaiken ja minun mielestä sillon ku joku sanoo tollasia oksettavia kommentteja kroppaan tms. liittyen, ni sillon saa läimäyttää tai jotenkin muuten puolustautua. tällaisen ohjeen pitäs tulla ylempää asti, siis ihan oikeesti. en ole väkivallan kannattaja, mut itsepuolustukseen sitä saa käyttää ja varsinkin ahdistelijoihin.</p><p></p><p>ja tuttuun tapaan lähetän vielä terveisiä! haistakaa vitun limaset keski-ikäset ahdistelija ihmisperseet IHAN VITUN pitkä paska. pilaatte tän koko vitun maailman olemassaolollanne. ANTAKAA niiden asiakaspalvelijoiden ja varsinkin naisten olla, siis vittu ihan oikeesti. ketään ei kiinnosta sun muka hauskat paskat seksistiset vitsit. ketään ei vittu kiinnosta. kukaan ei halua kuulla niitä eikä kukaan asiakaspalvelija ota sulta suihin tai pane sua, vaikka maksaisit. painukaa. kaikki. vittuun. maailma ois parempi paikka ilman teitä - i said what i said! en pyydä mitään anteeksi, mitä sanon vaan seison kaiken takana hautaan asti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 75977, member: 289"] ilmeeni ku luin ton uutisen oli kyllä näkemisen arvonen, olin iha että mitä absoluuttista perkelettä nyt taas D: ja viel kiistää kaiken... vittu hohhoijaa, yritä edes!! 😂😂😂😂 siis anteeks mut must se on nii hauskaa, ku joku on selväst syyllinen ja sit yrittää viel huonosti selitel et EN OO TEHNY MITÄÄN!!!!!1!! niinku... oh honey. mut jep, se kertoo ihmisestä paljon, mite kohtelee asiakaspalvelijoita. mä joskus aattelin et haluun tottakai asiakaspalvelijaks johonki paikkaan, mut sit luin tällasia juttuja ja olin sillee .....juuh ei. keski-ikäset miehet pilaa kaiken ja minun mielestä sillon ku joku sanoo tollasia oksettavia kommentteja kroppaan tms. liittyen, ni sillon saa läimäyttää tai jotenkin muuten puolustautua. tällaisen ohjeen pitäs tulla ylempää asti, siis ihan oikeesti. en ole väkivallan kannattaja, mut itsepuolustukseen sitä saa käyttää ja varsinkin ahdistelijoihin. ja tuttuun tapaan lähetän vielä terveisiä! haistakaa vitun limaset keski-ikäset ahdistelija ihmisperseet IHAN VITUN pitkä paska. pilaatte tän koko vitun maailman olemassaolollanne. ANTAKAA niiden asiakaspalvelijoiden ja varsinkin naisten olla, siis vittu ihan oikeesti. ketään ei kiinnosta sun muka hauskat paskat seksistiset vitsit. ketään ei vittu kiinnosta. kukaan ei halua kuulla niitä eikä kukaan asiakaspalvelija ota sulta suihin tai pane sua, vaikka maksaisit. painukaa. kaikki. vittuun. maailma ois parempi paikka ilman teitä - i said what i said! en pyydä mitään anteeksi, mitä sanon vaan seison kaiken takana hautaan asti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
anteeks nyt vaan mutta mitä on tämä???
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja