Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Apuja kaipailen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="löysämainos" data-source="post: 123745" data-attributes="member: 1595"><p>Moikkumoi, oon vanha demu, enkä sen koommin kun demi poistettiin oo mihkään mitään laitellut, mutta nyt on kyllä ihan totinen tarve ja kaipailen mielipiteitä!</p><p></p><p>Mulla on siis poikaystävä, jonka kanssa ollaan seurusteltu 1,5 vuotta. Molemmat ollaan 18v ja lukiossa. Nyt meillä kuitenkin alkoi elokuussa suhde mennä huonommin ja tuli paljon riitoja, ja yhdessä sitten juteltiin ja sovittiin että pidetään taukoa, jonka aikana nähdään vaan kavereina, mutta parisuhteen säännöt pätee kuitenkin. Tarkoituksena siis tietenkin palata ''normaaliin''. Molemmat rakastetaan kovasti toisiamme, mutta suhde ei vaan sellaisenaan toiminut ja nähtiin tää ainoona keinona. Aluksi lähti käyntiin ihan hyvin, mutta mulla on vähän sellainen olo, että poikaystävä pitää mua itsestäänselvyytenä. Se myös sanoi, ettei tunne ''tarvetta'' nähdä mua just nyt. Tuntui tottakai pahalta, mutta ajattelin, että annan hänelle aikaa. Ei kuitenkaan tiedä, mistä tämä johtuu, ettei tunne halua tai tarvetta nähdä. Veikkaan, että oon ollut liikaa kiinni hänessä ja antanut sellaisen vaikutelman, että mua voi kohdella miten vaan. En nyt just vaan tiedä mitä teen, ja kaipaisin vinkkejä. Just esimerkiksi siihen, miten saada hänelle kiinnostus nähdä mua uudestaan. Itse ajattelin, etten juttele hänelle enää niin paljoa, enkä ehdota näkemistä. Oon etäisempi. Mutta onko mitään vinkkejä kellään?</p><p></p><p>terveisin, huolestunut tyttöystävä, kiitos ja hei <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="löysämainos, post: 123745, member: 1595"] Moikkumoi, oon vanha demu, enkä sen koommin kun demi poistettiin oo mihkään mitään laitellut, mutta nyt on kyllä ihan totinen tarve ja kaipailen mielipiteitä! Mulla on siis poikaystävä, jonka kanssa ollaan seurusteltu 1,5 vuotta. Molemmat ollaan 18v ja lukiossa. Nyt meillä kuitenkin alkoi elokuussa suhde mennä huonommin ja tuli paljon riitoja, ja yhdessä sitten juteltiin ja sovittiin että pidetään taukoa, jonka aikana nähdään vaan kavereina, mutta parisuhteen säännöt pätee kuitenkin. Tarkoituksena siis tietenkin palata ''normaaliin''. Molemmat rakastetaan kovasti toisiamme, mutta suhde ei vaan sellaisenaan toiminut ja nähtiin tää ainoona keinona. Aluksi lähti käyntiin ihan hyvin, mutta mulla on vähän sellainen olo, että poikaystävä pitää mua itsestäänselvyytenä. Se myös sanoi, ettei tunne ''tarvetta'' nähdä mua just nyt. Tuntui tottakai pahalta, mutta ajattelin, että annan hänelle aikaa. Ei kuitenkaan tiedä, mistä tämä johtuu, ettei tunne halua tai tarvetta nähdä. Veikkaan, että oon ollut liikaa kiinni hänessä ja antanut sellaisen vaikutelman, että mua voi kohdella miten vaan. En nyt just vaan tiedä mitä teen, ja kaipaisin vinkkejä. Just esimerkiksi siihen, miten saada hänelle kiinnostus nähdä mua uudestaan. Itse ajattelin, etten juttele hänelle enää niin paljoa, enkä ehdota näkemistä. Oon etäisempi. Mutta onko mitään vinkkejä kellään? terveisin, huolestunut tyttöystävä, kiitos ja hei <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Apuja kaipailen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja