Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 41565" data-attributes="member: 34"><p>anteeks mitä vittua miks mä oon tämmönen :D ahdistaa ihan kunnolla. Niiku miten ees aloin tykätä siitä????? Jotenki niin yllättävää että yhtäkkiä mietin jtn nikoo about 24/7 siis en ees tajuu miten ja missä kohtaa se tapahtu? Niiku seis nyt ihan samantien??? En tiedä yhtään mitä helvettiä tapahtu oikeest. Niiku seis nyt en halua mitään uusia jos en osaa käsitellä aikasempiakaan? Niiku? Yhtään? Mul on kaikki viel käsittelemättä ja tajuumatta, oon tykänny zedulist nyt no hitto mitä siitä ny tulee en osaa laskea mut basically sillo ku bb alko ni siit lähtien ja en vielkää oikeest sisäistä tai tajuu sitä jotenkin. Niiku ihan liikaa tää. Siis timpan ja hessun yms jälkeen oli jo iha hemmetin hankala tajuta et edes pystyin tykätä noin paljon jostai uudest niiku sedust ja sit sen LISÄKS viel kaikkii muit kuten just Niko. Eli ei vittu. Vaivun koomaan. Tää oli nii suuri virhe. Luulen että sillon euroviisui kattoes olin viel selvil vesil mut seuraavan päivän ne haastattelut ei vittu se meni sitten siinä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 41565, member: 34"] anteeks mitä vittua miks mä oon tämmönen :D ahdistaa ihan kunnolla. Niiku miten ees aloin tykätä siitä????? Jotenki niin yllättävää että yhtäkkiä mietin jtn nikoo about 24/7 siis en ees tajuu miten ja missä kohtaa se tapahtu? Niiku seis nyt ihan samantien??? En tiedä yhtään mitä helvettiä tapahtu oikeest. Niiku seis nyt en halua mitään uusia jos en osaa käsitellä aikasempiakaan? Niiku? Yhtään? Mul on kaikki viel käsittelemättä ja tajuumatta, oon tykänny zedulist nyt no hitto mitä siitä ny tulee en osaa laskea mut basically sillo ku bb alko ni siit lähtien ja en vielkää oikeest sisäistä tai tajuu sitä jotenkin. Niiku ihan liikaa tää. Siis timpan ja hessun yms jälkeen oli jo iha hemmetin hankala tajuta et edes pystyin tykätä noin paljon jostai uudest niiku sedust ja sit sen LISÄKS viel kaikkii muit kuten just Niko. Eli ei vittu. Vaivun koomaan. Tää oli nii suuri virhe. Luulen että sillon euroviisui kattoes olin viel selvil vesil mut seuraavan päivän ne haastattelut ei vittu se meni sitten siinä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja