Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 41575" data-attributes="member: 34"><p>Nii ja mikä keissi tää on et ku aloin alunperin kuuntelemaan zitti e buonia silloin sanremon aikoihin kun ei edes tiedetty vielä kuka tulee edustaa italiaa, niin ööm kuuntelin sitä sen verran harvoin että se ei ollu ärsyttävä mutta nyt alkaa olla yliannostus jo :DDD don't get me wrong rakastan sitä biisii intohimoisesti mut jeesus oon kuullu sitä liikaa :D muutenkin suorastaan hulvatonta kuinka sillon ku kuuntelin sitä ensimmäisiä kertoja niin se yhdisty vahvasti juurikin timppaan (ties minkä syiden takia, olihan siinä nyt sitten kaikkea, muutenki olin just kattonu jotai timppaa liittyvää ja sit taisin just sen jälkeen kuunnella sen sillon ni jäi semmone muistijälki sitte siitä) ja nykyään seki on ties millä soittolistoilla ja tulee mieleen kaikki asiat ja ihmiset ja muutenki eih vittu. Eih saatana :D oon vähän sitä mieltä et tätä kevättä ei tapahtunut oikeesti. Jos oisin ees tammikuussakaan tiennyt mitä kaikkea käy niin voi vittu oisin juossut pakoon. Rääh mielikuva siitä että oisin nähny tulevaisuuteen ja ollu sillee aa okei tuut rakastumaan tänä keväänä vielä nikoon, pp:hen, aakeen, seduun ja janneen, eeroon ja nii no keitä kaikkia tohon nyt sitten laskee mutta niin. Mari ja potekin oli hiukan yllättäviä kieltämättä XDDDDDDDDDDFFFFDDDFFFF ai saatana. Vittu mua hajottaaaaaaa. Vois muute kattoo erään sketsin "pitkästä aikaa" kun ei tästä nyt muutenkaan enää alemmas voi vajota nii ihan sama enää mitä katon tai yms ku en pääse yli ikinä. Juuh. Eikä nukkumisesta tuu hevonhelvettiäkään.</p><p></p><p>Ainii vittu, kuolen ko niko oli nii söpö siis se oli iha vitu varmana vielki iha kännis ku ankka siinä ööööm sunnuntain haastattelus XDDDD ei kyllä selvältä näyttäny se meno 🤔 </p><p></p><p>Herrajeesus mitä deja vu fiiliksiä jatkuvalla syötöllä ja välillä kans sellane fiilis et oon for real nähny jotain unta edes tästä tilanteesta jos en oikeesti oo kokenu sitä aiemmin :DDDDDDD voi hyvinkin olla tho :DDDDDD mun unissahan tapahtuu kaikenlaista aina 🙃✌️</p><p></p><p>Juu ei vittu mutta naurattaa seki ku sillon joskus.... Helmikuussa? Olin silleen hmm toi yks vaikuttaa vähän silt et damn toivottavasti en ihastu siihen (nikosta siis ajattelin nii) mut en mä nyt ajatellu ku et ihastuisin siihe vaa lievästi. Mut silti aattelin et ei se oo yhtään mun miesmaun mukanen :DDD nii no miten sen nyt määrittää, melko monenmoista sakkia siellä ihastusjoukossa on muutenkin ja näin että. Rääh eli ilmeisesti jokseenkin arvasin et näin saattaa tapahtuu mut olin vaa nii jotenki ääh joo emt emt emt en tiiä. Mitä. Mitäs mitäs. Silti jos sillo helmikuus oisin tienny.... Ai saatana. Vaaranpaikkoja satelee taas vasemmalta ja oikeelta, ovista ja ikkunoista.</p><p></p><p>Ai vittu mulla soi russian woman päässä myös seki varmaa toista tuntia jo ei en mä tiedä enää. Am i even here? At this point antaisin mitä vaan ees vaikka kaheksanki tunnin unista. Tai ees seittemän. Univaje kasvaa xd mutta ketä nää tyypit ees on ketä aattelen XDDDDDD mikä vitun sakki oikeesti :DD Enpä pysy pian enää laskuissa mukanakaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 41575, member: 34"] Nii ja mikä keissi tää on et ku aloin alunperin kuuntelemaan zitti e buonia silloin sanremon aikoihin kun ei edes tiedetty vielä kuka tulee edustaa italiaa, niin ööm kuuntelin sitä sen verran harvoin että se ei ollu ärsyttävä mutta nyt alkaa olla yliannostus jo :DDD don't get me wrong rakastan sitä biisii intohimoisesti mut jeesus oon kuullu sitä liikaa :D muutenkin suorastaan hulvatonta kuinka sillon ku kuuntelin sitä ensimmäisiä kertoja niin se yhdisty vahvasti juurikin timppaan (ties minkä syiden takia, olihan siinä nyt sitten kaikkea, muutenki olin just kattonu jotai timppaa liittyvää ja sit taisin just sen jälkeen kuunnella sen sillon ni jäi semmone muistijälki sitte siitä) ja nykyään seki on ties millä soittolistoilla ja tulee mieleen kaikki asiat ja ihmiset ja muutenki eih vittu. Eih saatana :D oon vähän sitä mieltä et tätä kevättä ei tapahtunut oikeesti. Jos oisin ees tammikuussakaan tiennyt mitä kaikkea käy niin voi vittu oisin juossut pakoon. Rääh mielikuva siitä että oisin nähny tulevaisuuteen ja ollu sillee aa okei tuut rakastumaan tänä keväänä vielä nikoon, pp:hen, aakeen, seduun ja janneen, eeroon ja nii no keitä kaikkia tohon nyt sitten laskee mutta niin. Mari ja potekin oli hiukan yllättäviä kieltämättä XDDDDDDDDDDFFFFDDDFFFF ai saatana. Vittu mua hajottaaaaaaa. Vois muute kattoo erään sketsin "pitkästä aikaa" kun ei tästä nyt muutenkaan enää alemmas voi vajota nii ihan sama enää mitä katon tai yms ku en pääse yli ikinä. Juuh. Eikä nukkumisesta tuu hevonhelvettiäkään. Ainii vittu, kuolen ko niko oli nii söpö siis se oli iha vitu varmana vielki iha kännis ku ankka siinä ööööm sunnuntain haastattelus XDDDD ei kyllä selvältä näyttäny se meno 🤔 Herrajeesus mitä deja vu fiiliksiä jatkuvalla syötöllä ja välillä kans sellane fiilis et oon for real nähny jotain unta edes tästä tilanteesta jos en oikeesti oo kokenu sitä aiemmin :DDDDDDD voi hyvinkin olla tho :DDDDDD mun unissahan tapahtuu kaikenlaista aina 🙃✌️ Juu ei vittu mutta naurattaa seki ku sillon joskus.... Helmikuussa? Olin silleen hmm toi yks vaikuttaa vähän silt et damn toivottavasti en ihastu siihen (nikosta siis ajattelin nii) mut en mä nyt ajatellu ku et ihastuisin siihe vaa lievästi. Mut silti aattelin et ei se oo yhtään mun miesmaun mukanen :DDD nii no miten sen nyt määrittää, melko monenmoista sakkia siellä ihastusjoukossa on muutenkin ja näin että. Rääh eli ilmeisesti jokseenkin arvasin et näin saattaa tapahtuu mut olin vaa nii jotenki ääh joo emt emt emt en tiiä. Mitä. Mitäs mitäs. Silti jos sillo helmikuus oisin tienny.... Ai saatana. Vaaranpaikkoja satelee taas vasemmalta ja oikeelta, ovista ja ikkunoista. Ai vittu mulla soi russian woman päässä myös seki varmaa toista tuntia jo ei en mä tiedä enää. Am i even here? At this point antaisin mitä vaan ees vaikka kaheksanki tunnin unista. Tai ees seittemän. Univaje kasvaa xd mutta ketä nää tyypit ees on ketä aattelen XDDDDDD mikä vitun sakki oikeesti :DD Enpä pysy pian enää laskuissa mukanakaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja