Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42035" data-attributes="member: 34"><p>Aaaaa ihan oikeesti mun on pakko mennä nukkumaan ku väsyttää niin paljon. Mut ku en kestä ahistaa ja häiritsee ni en pysty. About joka yö yhtä vaikeeta. Tai aamu. Vittu. Ja aloin taas aattelee olaa siks ko kuuntelin i got you, rakastan sitä biisii muute niin paljon ja rakastan olaa niin paljon 😢❤️ toi on taas yks niistä biiseistä mitkä saa mut tuntee oloni hyväks ja riittäväks. Sen lisäks muutamakin erikan biisi, tietty, ja ofc myös zitti e buoni, joan jettin different, eetun se kuka oikeesti oot ja ja hmm no nyt kun alko soimaan ukkosmaineen Pallosalama niin muistui mieleeni että onhan tämäkin vähän sellanen biisi D: hyi helvetti miten paljon tää vie mut vuoteen 2015 :D vittu :Dd joka saatanan kerta sama juttu. Ei näin 🙅 AI SAAKELI muistan kun olin ehkä joku 16v lukiolainen ja haaveilin lassesta voi juma............ Ja viimeks viime vuonna oon aatellu lassee ihan kunnol joten hyvin on päästy siitäki yli. Ja huvittaa koska tulee tästä kaikesta mieleen yks henkilö johon rakastuin öööömm 2017? Ja. Ei vittu. Se ihminen näyttää siis about täysin nikolta. Tää on niin hirveetä :DDDD kaikki psykoosit yhdistyy. Eih. Mut nii tavallaa tää ola/lasse juttu........ Kiitos :DDDDD koska siis</p><p></p><p>Tietty ne on melko samanlaisii siis ola ja lasse ni aina tulee mieleen toisest toinen jne. Nii ni tota. En tykkää. Ja muutenki nyt tää on ihan samaa ku toukokuu 2020. Joten mitä vittua. Siis koska lasse ja ola. En tiiä onko mitään muita yhtäläisyyksiä viime vuoden kanssa mut hyi että. Se oli niin..... Siis meen henkisesti täysin siihen viime vuoteen ja sillon olin täysin sekasi olast ja lassest. Jos oisin sillon tienny mitä vuoden pääst tapahtuu. Esim sedust.... Niiku kaikki tää.................. Ja sen et tuun taas rakastuu euroviisujen takii uuteen........ Nikoon siis........ Ni ei vittu saatana....... Jos sen oisin tienny. Ei vittujen kevät. Vittu miten vaaralliset noi pirskeet on. Sen vaa sanon että ilman niitä ei varmaan koskaan olis tapahtunu: niko casee, lasse casee, ola casee, ilja casee, arsenium casee, assi casee, Sonya casee, kateryna, dima, Sergei jne jne jne loputon määrä henkilöitä. Jepjepjep. Täydellistä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42035, member: 34"] Aaaaa ihan oikeesti mun on pakko mennä nukkumaan ku väsyttää niin paljon. Mut ku en kestä ahistaa ja häiritsee ni en pysty. About joka yö yhtä vaikeeta. Tai aamu. Vittu. Ja aloin taas aattelee olaa siks ko kuuntelin i got you, rakastan sitä biisii muute niin paljon ja rakastan olaa niin paljon 😢❤️ toi on taas yks niistä biiseistä mitkä saa mut tuntee oloni hyväks ja riittäväks. Sen lisäks muutamakin erikan biisi, tietty, ja ofc myös zitti e buoni, joan jettin different, eetun se kuka oikeesti oot ja ja hmm no nyt kun alko soimaan ukkosmaineen Pallosalama niin muistui mieleeni että onhan tämäkin vähän sellanen biisi D: hyi helvetti miten paljon tää vie mut vuoteen 2015 :D vittu :Dd joka saatanan kerta sama juttu. Ei näin 🙅 AI SAAKELI muistan kun olin ehkä joku 16v lukiolainen ja haaveilin lassesta voi juma............ Ja viimeks viime vuonna oon aatellu lassee ihan kunnol joten hyvin on päästy siitäki yli. Ja huvittaa koska tulee tästä kaikesta mieleen yks henkilö johon rakastuin öööömm 2017? Ja. Ei vittu. Se ihminen näyttää siis about täysin nikolta. Tää on niin hirveetä :DDDD kaikki psykoosit yhdistyy. Eih. Mut nii tavallaa tää ola/lasse juttu........ Kiitos :DDDDD koska siis Tietty ne on melko samanlaisii siis ola ja lasse ni aina tulee mieleen toisest toinen jne. Nii ni tota. En tykkää. Ja muutenki nyt tää on ihan samaa ku toukokuu 2020. Joten mitä vittua. Siis koska lasse ja ola. En tiiä onko mitään muita yhtäläisyyksiä viime vuoden kanssa mut hyi että. Se oli niin..... Siis meen henkisesti täysin siihen viime vuoteen ja sillon olin täysin sekasi olast ja lassest. Jos oisin sillon tienny mitä vuoden pääst tapahtuu. Esim sedust.... Niiku kaikki tää.................. Ja sen et tuun taas rakastuu euroviisujen takii uuteen........ Nikoon siis........ Ni ei vittu saatana....... Jos sen oisin tienny. Ei vittujen kevät. Vittu miten vaaralliset noi pirskeet on. Sen vaa sanon että ilman niitä ei varmaan koskaan olis tapahtunu: niko casee, lasse casee, ola casee, ilja casee, arsenium casee, assi casee, Sonya casee, kateryna, dima, Sergei jne jne jne loputon määrä henkilöitä. Jepjepjep. Täydellistä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja