Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42040" data-attributes="member: 34"><p>Nää kappaleet :DDDDDDDDDD en voi. Ja muutenki. HYI.</p><p></p><p>plus sekin että..</p><p></p><p>Nyt kun muistelen</p><p></p><p>Taas nii euroviisut on muutenki liittyny nii moneen ihastukseen että tota noin esim 2014 mietin just siihen aikaan jatkuvasti Dominicia joten siitä jäi se muistijälki ja 2011 mietin mitä todennäköisimmin karia??? Mahdollisesti eräitä muitakin tai yhtä toista ainakin ehkä. 2013 tais olla myös yks äijä. 2016 tais olla masatoshi. HEH. hulvatonta. 2017 oli muistaakseni atte. Reps. 2018 en oo varma katoinko ees ainakaa sinä iltana, saatoin kattoa uusintana tai jotaki? Koska mul on muistikuva että saatoin olla keikalla sillon 🤔 saattoipa olla Costi 🤔 mitä vittua 🤔 ja sillon oli myös hurjat s psykoosit meneillään. Ehkä vähän e psykoosit myös. 2019 muistan niin selkeesti siis i THINK koska mitä luultavimmin se oli nimenomaan sitä aikaa kun oli macca psykoosit tulilla. Ehhhhhhhhh. Elämä on niin kiusallista. Emt. En muista.</p><p></p><p>Ja se fakta että muistan että todennäköisesti sillon lapsena, 2007? Tunsin jo jotain olaa kohtaan, siis oon ihan varma siitä et se oli jotai, ees jotai pientä. En usko että keksin tätä päästäni. Eihän se tietenkään sillon juuri mitään ollu, todennäköisesti vaan jotain ihan pientä siis sitä tasoo et aattelin varmaa et se on söpö tai jotain, ei mitää ihmeellistä sinänsä mut huvittaa et 13 vuotta sen jälkeen ihan tajuttomat rakastumiset käynnissä ja siis, edelleenkin. Ajatella et niiden uusintojen takia se tapahtu. Viime vuonna. Elikkäs. Koronan takia. Ilman koronaa en ois varmaa rakastunu olaan näin 🤔 hmm jännä juttu.</p><p></p><p>Ja miks piti rakastuu nikoon. Ja kui se tapahtu kunnol vast nyt. Eikä ees sillon finaalipäivänä vaa basically sunnuntaina vasta. Niiku. Mitä nyt taas 😭 siis oon vasta muutamia päiviä aatellu nikoo tälleen mut tuntuu niiku oisin ollu iha rakastunu siihe about ikuisuuden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42040, member: 34"] Nää kappaleet :DDDDDDDDDD en voi. Ja muutenki. HYI. plus sekin että.. Nyt kun muistelen Taas nii euroviisut on muutenki liittyny nii moneen ihastukseen että tota noin esim 2014 mietin just siihen aikaan jatkuvasti Dominicia joten siitä jäi se muistijälki ja 2011 mietin mitä todennäköisimmin karia??? Mahdollisesti eräitä muitakin tai yhtä toista ainakin ehkä. 2013 tais olla myös yks äijä. 2016 tais olla masatoshi. HEH. hulvatonta. 2017 oli muistaakseni atte. Reps. 2018 en oo varma katoinko ees ainakaa sinä iltana, saatoin kattoa uusintana tai jotaki? Koska mul on muistikuva että saatoin olla keikalla sillon 🤔 saattoipa olla Costi 🤔 mitä vittua 🤔 ja sillon oli myös hurjat s psykoosit meneillään. Ehkä vähän e psykoosit myös. 2019 muistan niin selkeesti siis i THINK koska mitä luultavimmin se oli nimenomaan sitä aikaa kun oli macca psykoosit tulilla. Ehhhhhhhhh. Elämä on niin kiusallista. Emt. En muista. Ja se fakta että muistan että todennäköisesti sillon lapsena, 2007? Tunsin jo jotain olaa kohtaan, siis oon ihan varma siitä et se oli jotai, ees jotai pientä. En usko että keksin tätä päästäni. Eihän se tietenkään sillon juuri mitään ollu, todennäköisesti vaan jotain ihan pientä siis sitä tasoo et aattelin varmaa et se on söpö tai jotain, ei mitää ihmeellistä sinänsä mut huvittaa et 13 vuotta sen jälkeen ihan tajuttomat rakastumiset käynnissä ja siis, edelleenkin. Ajatella et niiden uusintojen takia se tapahtu. Viime vuonna. Elikkäs. Koronan takia. Ilman koronaa en ois varmaa rakastunu olaan näin 🤔 hmm jännä juttu. Ja miks piti rakastuu nikoon. Ja kui se tapahtu kunnol vast nyt. Eikä ees sillon finaalipäivänä vaa basically sunnuntaina vasta. Niiku. Mitä nyt taas 😭 siis oon vasta muutamia päiviä aatellu nikoo tälleen mut tuntuu niiku oisin ollu iha rakastunu siihe about ikuisuuden. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja