Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42231" data-attributes="member: 34"><p>No näin</p><p></p><p>Miks mä tein kollaasin?</p><p></p><p>MIKS MIKS MIKS MIKS MIKS MIKS</p><p></p><p>siinä kollaasis on kyllä vaan Timo + Niko ei onneks muita mut SE OLI LIIKAA</p><p></p><p>ja tottakai iha vittuillakseni itelleni kuuntelin esim hurt koska nykyään silläkin on näköjään jo ihan uusia merkityksiä niiden vanhojen lisäks</p><p></p><p>En tiedä miks teen näin aina</p><p></p><p>Ja en enää ikinä voi kuunnella too good at goodbyes ilman että mietin nikoo</p><p></p><p>En tiedä enää miten näin voi tapahtua</p><p></p><p>Mun pääs vaa menee kaikki samat kelat niinku esim timpankin suhteen et en vaan osaa suhtautua siihen et asiat on yhtäkkiä näin ja yritän muistaa että mitä ajattelin nikostaki ennen ku rakastuin siihen näin. Ja ku yritän miettiä sitä esim umk:ta nii sekotan päätäni niin totaalisesti koska en PYSTY ajattelemaan sitä en ees muista mitä ajattelin ku tyylii mietin vaa jtn timoo ja hessuu sillon. Ja mua ärsytti niko lievästi. Tai en tiedä mitä vittua sillon ees tapahtu. En yksinkertaisesti tiedä mitä tunsin silloin enkä tiedä mitä tunnen nyt. Ainoastaan tiedän sen että oon semi rakastunu ja useampaan kuin yhteen, NÄÄS 🤔 ehhhhhh????</p><p></p><p>Turha yrittää ymmärtää ees</p><p></p><p>Älä ajattele mitään.</p><p></p><p>Enkä ymmärrä sitä miks kuuntelen euroviisubiisejä. Miks. Miks vitussa.</p><p></p><p>SIIS tuntuu et mul on joku saatanan itsetuho moodi päällä ku ehdoin tahdoin haluun vaipua syvälle suruun ja ahistukseen tän musan kanssa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42231, member: 34"] No näin Miks mä tein kollaasin? MIKS MIKS MIKS MIKS MIKS MIKS siinä kollaasis on kyllä vaan Timo + Niko ei onneks muita mut SE OLI LIIKAA ja tottakai iha vittuillakseni itelleni kuuntelin esim hurt koska nykyään silläkin on näköjään jo ihan uusia merkityksiä niiden vanhojen lisäks En tiedä miks teen näin aina Ja en enää ikinä voi kuunnella too good at goodbyes ilman että mietin nikoo En tiedä enää miten näin voi tapahtua Mun pääs vaa menee kaikki samat kelat niinku esim timpankin suhteen et en vaan osaa suhtautua siihen et asiat on yhtäkkiä näin ja yritän muistaa että mitä ajattelin nikostaki ennen ku rakastuin siihen näin. Ja ku yritän miettiä sitä esim umk:ta nii sekotan päätäni niin totaalisesti koska en PYSTY ajattelemaan sitä en ees muista mitä ajattelin ku tyylii mietin vaa jtn timoo ja hessuu sillon. Ja mua ärsytti niko lievästi. Tai en tiedä mitä vittua sillon ees tapahtu. En yksinkertaisesti tiedä mitä tunsin silloin enkä tiedä mitä tunnen nyt. Ainoastaan tiedän sen että oon semi rakastunu ja useampaan kuin yhteen, NÄÄS 🤔 ehhhhhh???? Turha yrittää ymmärtää ees Älä ajattele mitään. Enkä ymmärrä sitä miks kuuntelen euroviisubiisejä. Miks. Miks vitussa. SIIS tuntuu et mul on joku saatanan itsetuho moodi päällä ku ehdoin tahdoin haluun vaipua syvälle suruun ja ahistukseen tän musan kanssa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja