Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42235" data-attributes="member: 34"><p>Siis</p><p></p><p>Tää nikon soittolista minkä tein ja mitä kuuntelen nyt on kyllä IHAN KARSEETA. En vois olla enempää rakastumisfiiliksis. Tää lista on aivan täynnä pahimpia rakkausbiisei mitä kuvitella saattaa. Ja mm. Se too good at goodbyes ja writings on the wall joita en enää koskaan voi kuunnella normaalisti. Ei luoja. Ei hyvä helvetti sentään että mä oon pohjal. Siis tää vitun soittolista. Tääl on myös joitain ultimate timppa biisejä kuten somebody to you mut nyt se liittyy myös nikoonkin??????? Ja tottakai my heart is a hurricane jota en kestä näköjään yhtään. Enkä mitään muutakaan. Hajoon. Hajoon tähän. Nyt. Tällä sekunnilla. En edes ihmettelis jos täl listal ois jo vähintään sata biisii, on hyvinkin mahollista. Huutista. En tiedä mikä tässä on niin vitum vaikeeta mut en edes ymmärrä miten on mahollista olla näin.. HHHHH. siis vittu. Oikeesti mä. Kaikki tää. En löydä sanoja voi vittu nyt.</p><p></p><p>Ja oon tallentanut jo semisti liikaa kuvia nikost ja must tuntuu et tää ei hyvin tuu menemään. Mut emt jos oon selvinnyt kaikesta muustakin tänä keväänä ni ehkä tästäkin. Ehkä.</p><p></p><p>Mut siis tää kuva[ATTACH=full]1967[/ATTACH]</p><p>Pikku Niko 😐 jos en muista väärin ni toi ois ollu 2015? Ni se ois ollu 20? Jos en oo iha vääräs. Oikeest ei vittu mul lähtee järki. Niin pieni :D en tajuu miten voin olla näin älyttömän rakastunu toho miehee. Nää vitu salamarakastumiset. Oikeesti älkää vittu viittikö. Mut siis vähän hitaalla näköjään meitsi käyny ku nyt vasta rakastuin siihe eikä sillo umk:n aikaan. Pienellä viiveellä.</p><p></p><p>En vaan ymmärrä miten voi tuntee näin ihmist kohtaa jota ei tunne. Nää tunteet oikeesti tappaa mua sisält tbh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42235, member: 34"] Siis Tää nikon soittolista minkä tein ja mitä kuuntelen nyt on kyllä IHAN KARSEETA. En vois olla enempää rakastumisfiiliksis. Tää lista on aivan täynnä pahimpia rakkausbiisei mitä kuvitella saattaa. Ja mm. Se too good at goodbyes ja writings on the wall joita en enää koskaan voi kuunnella normaalisti. Ei luoja. Ei hyvä helvetti sentään että mä oon pohjal. Siis tää vitun soittolista. Tääl on myös joitain ultimate timppa biisejä kuten somebody to you mut nyt se liittyy myös nikoonkin??????? Ja tottakai my heart is a hurricane jota en kestä näköjään yhtään. Enkä mitään muutakaan. Hajoon. Hajoon tähän. Nyt. Tällä sekunnilla. En edes ihmettelis jos täl listal ois jo vähintään sata biisii, on hyvinkin mahollista. Huutista. En tiedä mikä tässä on niin vitum vaikeeta mut en edes ymmärrä miten on mahollista olla näin.. HHHHH. siis vittu. Oikeesti mä. Kaikki tää. En löydä sanoja voi vittu nyt. Ja oon tallentanut jo semisti liikaa kuvia nikost ja must tuntuu et tää ei hyvin tuu menemään. Mut emt jos oon selvinnyt kaikesta muustakin tänä keväänä ni ehkä tästäkin. Ehkä. Mut siis tää kuva[ATTACH type="full"]1967[/ATTACH] Pikku Niko 😐 jos en muista väärin ni toi ois ollu 2015? Ni se ois ollu 20? Jos en oo iha vääräs. Oikeest ei vittu mul lähtee järki. Niin pieni :D en tajuu miten voin olla näin älyttömän rakastunu toho miehee. Nää vitu salamarakastumiset. Oikeesti älkää vittu viittikö. Mut siis vähän hitaalla näköjään meitsi käyny ku nyt vasta rakastuin siihe eikä sillo umk:n aikaan. Pienellä viiveellä. En vaan ymmärrä miten voi tuntee näin ihmist kohtaa jota ei tunne. Nää tunteet oikeesti tappaa mua sisält tbh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Arvasin tämän, niin tyypillistä mua taas :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja