Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
Arvostelen Soturikissat saagat ja erityisseikkailut SPOILERS! duh....
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 131545" data-attributes="member: 174"><p>Itsehän aikanaan aloitin lukemisen suoraan Tähtien enteestä, koska sen ensimmäinen osa taisi olla juuri ilmestynyt suomeksi, ja olin aivan pihalla. Myöhemmin luin sitten loput saagat ja aloin ymmärtääkin jotakin. Olen kyllä samaa mieltä suurimmasta osasta. Klaanien synnylle antaisin ehkä 3-4/5. Uuden profetian pisteitä ehkä jopa tiputtaisin. Luin sen saagan loppuun asti vain päästäkseni kärryille, itse juoni ei iskenyt. Olen tosin myöskin unohtanut isoimman osan siitä, ehkäpä juuri samasta syystä.</p><p></p><p>Erikoisseikkailuista olen lukenut kaikki paitsi Pitkätähden koston, ja nyt haluaisin lukea sen entistäkin enemmän. Ei löydy kirjastosta koskaan, pitäisi varmaan varata tai etsiä äänikirjana jostakin.</p><p></p><p>Oletko muuten lukenut Klaanien kirjoja? Itse olen lukenut Klaanien salaisuudet ja Klaanien laki, joka minulla on myöskin omana. Syventää hyvin tietoja koko sarjasta, olisin toivonut niitä jo silloin, kun vasta aloitin tutustumaan koko sarjaan, mutta niitä alkoi ilmestyä suomeksi vasta 2018.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 131545, member: 174"] Itsehän aikanaan aloitin lukemisen suoraan Tähtien enteestä, koska sen ensimmäinen osa taisi olla juuri ilmestynyt suomeksi, ja olin aivan pihalla. Myöhemmin luin sitten loput saagat ja aloin ymmärtääkin jotakin. Olen kyllä samaa mieltä suurimmasta osasta. Klaanien synnylle antaisin ehkä 3-4/5. Uuden profetian pisteitä ehkä jopa tiputtaisin. Luin sen saagan loppuun asti vain päästäkseni kärryille, itse juoni ei iskenyt. Olen tosin myöskin unohtanut isoimman osan siitä, ehkäpä juuri samasta syystä. Erikoisseikkailuista olen lukenut kaikki paitsi Pitkätähden koston, ja nyt haluaisin lukea sen entistäkin enemmän. Ei löydy kirjastosta koskaan, pitäisi varmaan varata tai etsiä äänikirjana jostakin. Oletko muuten lukenut Klaanien kirjoja? Itse olen lukenut Klaanien salaisuudet ja Klaanien laki, joka minulla on myöskin omana. Syventää hyvin tietoja koko sarjasta, olisin toivonut niitä jo silloin, kun vasta aloitin tutustumaan koko sarjaan, mutta niitä alkoi ilmestyä suomeksi vasta 2018. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
Arvostelen Soturikissat saagat ja erityisseikkailut SPOILERS! duh....
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja