Mielenterveys avauduin taas liikaa

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
aloin siis itkee ku äiti vei mua ja mun veljeä kouluun ja sanoin etten halua mennä sinne ku ahdistaa..


ja nyt mulle varaillaan sitte psykologille aikoja :/ äidin mukaan ei oo normaalia että ihmisjoukot ahdistaa

mä en haluu mitään psykologia työntää nokkaansa mun asioihi vielä lisää, varsinki ku aloin itkee kesken tunnin ni tarpeeks ihmisiä jo työns nenänsä mun asioihin
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Psykologille ajanvaraaminen on hyvä juttu. Mulla on ollu aika samaa. Se tosin eskaloitu aika pitkälle. Onneks tää ei oo enää niin pahaa kuin oli lukiossa.

Eikä se psykologi pahaa tarkoittais, vaikka yrittäis udella vähän liikaa. Se on auttamista varten. Aina kannattaa ottaa apu vastaan.

Paljon jakamisia. Outoo, että jotkut ihmiset pelkää toisia ihmisiä. Se ei kuulosta luonnolliselta, mutta kunhan pärjää muiden kanssa edes pakolliset asiat.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Ei tosiaan oo normaalia et ihmiset ahdistaa, kärsin ite samasta ja tiiän kuinka kamalaa se on. Sille psykologille kannattaa oikeesti puhua, se voi auttaa sua pääsemään pikkuhiljaa siitä ahdistuksesta eroon.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Sun äiti kyllä teki oikein, ei oo normaalia et ihmisjoukot ahistaa.
Ymmärrän kyl paremmin ku hyvi ettei sinne psykologille haluais, mulla on samaa D:. Mut psykologi osais auttaa asiaan
 
Ylös Pohja