Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
avaudun jälleen siitä poikapuolisesta kaveristani :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 88828" data-attributes="member: 386"><p>mua hämmentää nyt tosi paljon. luka kyllä pitää yhteyttä sen verran, että snäppää aina välillä ja saattaa heittää niissä jotain kommenttejakin. myös kun sanoin tänään et oli vaikee olo, niin hän kysy mikä mua ahdisti. kuitenkin luka vaikuttaa tavallista etäsemmältä, ja vaikka tiedän että kyseessä todennäkösesti on vaan kiire ja se et hän haluu levätä itekseen lomalla, eikä se tarkota sitä ettei hän välittäis, niin miulla on helposti spekulaatiot tulilla. toisaalta kun mietin koko tätä lomaa niin ollaanhan me puhuttu puhelimessakin ja muuta, mut... äää, mitä jos hän ei vaan välitä, kun on nyt ollu hiljasempi D: voisinpa vaan luottaa siihen, ettei hän minuu hylkää ja et tähän on kyllä looginen selitys. uskon että tää on vaan miun ylianalysointia. ehkä eniten mua rassaa se, että saatan ite alkaa puhuu hänelle jotain omia asioitani ja kyllä hän niihin saattaa ehkä jotain kommentoida, mut jotenkin toivosin että hän puhus ylipäätään enemmän. toisaalta onhan se ymmärrettävää ettei puhu, koska hän on sanonu pitävänsä snäpissä puhumista hieman pakkopullana ja jos on kiire, niin totta kai sekin vaikuttaa.</p><p></p><p>ehkä pitäs vaan rauhottaa ittensä ja kattoo, miten hän käyttäytyy sit koulussa. vihaan tätä spekulointia niin paljon D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 88828, member: 386"] mua hämmentää nyt tosi paljon. luka kyllä pitää yhteyttä sen verran, että snäppää aina välillä ja saattaa heittää niissä jotain kommenttejakin. myös kun sanoin tänään et oli vaikee olo, niin hän kysy mikä mua ahdisti. kuitenkin luka vaikuttaa tavallista etäsemmältä, ja vaikka tiedän että kyseessä todennäkösesti on vaan kiire ja se et hän haluu levätä itekseen lomalla, eikä se tarkota sitä ettei hän välittäis, niin miulla on helposti spekulaatiot tulilla. toisaalta kun mietin koko tätä lomaa niin ollaanhan me puhuttu puhelimessakin ja muuta, mut... äää, mitä jos hän ei vaan välitä, kun on nyt ollu hiljasempi D: voisinpa vaan luottaa siihen, ettei hän minuu hylkää ja et tähän on kyllä looginen selitys. uskon että tää on vaan miun ylianalysointia. ehkä eniten mua rassaa se, että saatan ite alkaa puhuu hänelle jotain omia asioitani ja kyllä hän niihin saattaa ehkä jotain kommentoida, mut jotenkin toivosin että hän puhus ylipäätään enemmän. toisaalta onhan se ymmärrettävää ettei puhu, koska hän on sanonu pitävänsä snäpissä puhumista hieman pakkopullana ja jos on kiire, niin totta kai sekin vaikuttaa. ehkä pitäs vaan rauhottaa ittensä ja kattoo, miten hän käyttäytyy sit koulussa. vihaan tätä spekulointia niin paljon D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
avaudun jälleen siitä poikapuolisesta kaveristani :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja