avaudun vihdoin kunnolla siitä pojasta, josta oon puhunu täällä joskus

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
tästä tulee pitkä tarina D: mutta tää on aiheuttanu niin paljon pahaa oloa, että nyt vihdoin päätin tehä tän keskustelun. laitan tänne siis pikkuhiljaa viestejä eli kerron aina lisää kun siltä tuntuu.

tutustuin yhteen poikaan, jota kutsutaan nyt vaikka nimellä kimi, viime syyskuussa. me oltiin koko viime lukuvuos samalla luokalla. ehkä syyskuun puolvälissä alettiin keskustella lähes joka päivä jotain ja pian hän äddäs snäpissä ja alko seurata ig:ssä. me alettiin tutustua ja jutella tosi nopeasti. hän alko laittaa miulle ihan sikana snäppejä (kunnon elämänkertoja suurinpiirtein :D paljon videosnäppejä nimenomaan) ja halus monesti puhua puhelua erityisesti discordissa. me alettiin hengaamaan tosi paljon koulun jälkeen ja yleensä se oli nimenomaan hän, joka pyys mua syömään johonki, kauppaan hänen kanssa, pelaamaan biljardia, antikvariaattiin... lisäks me vietettiin aikaa koululla kun koulu loppu ja yhen kerran hän kävi meillä (pyöräili 10 km vaikka ois päässy bussillakin, mutta kuulemma halus tulla pyörällä kun sillä pääs nopeemmin. ja sillon oli lunta). miulle tuli nopeesti sellanen olo että oon hänelle jotenki erityinen ja hän alko flirttailla miulle aika äkkiä, samoin mie hänelle. hän kuitenkin sano pitävänsä mua vaan kaverina ja tunsin samoin häntä kohtaan, paitsi ehkä pari viikkoa miulla oli jotain tunteita.
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,838
Reaktioarvo
8,434
Bilistä ja antikvariaattia! Ooh!
Mutta tuliko tämä "kaveruus" ihan yhtäkkiä häneltä?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kerrotaanpas sit siitä meijän flirttailusta / huomionosotuksista / mitä se nyt olikaan.

kimi puhu miulle pehmeemmällä äänellä mitä muille, semmosella "lirkutus"äänellä (pari kaveriakin sano huomanneensa saman).
hän ei tykkää haleista, mutta anto miun halata häntä usein ja vielä pitkään. kun me jäätiin koulun jälkeen hengaamaan koulun sohvalle, kimi anto miun nojata häntä vasten. hän meni sen jälkeen soittamaan pianoa (siis läpällä, ei hän oikeesti osaa :D) ja olin siinä hänen ja pianon välissä eli aika lähellä häntä. huomasin usein tollasia tilanteita, että meijän kasvot oli aika lähekkäin. kun hengailtiin usein yhessä huoneessa koululla, me periaatteessa "cuddlailtiin", koska olin hänen päällä niin et me kummatkin oltiin mahallaan. hän myös makas selällään, ja mie menin siihen istumaan hänen viereen ja painoin pään hänen rintaa vasten.

kimi muutaman kerran pörrötti miun hiuksia ja kerran hiplas miun nenää, silleen että hivutti sormeaan nenänvartta pitkin ja lopussa ns. tökki pari kertaa. kimi alko kutsua mua ihmeellisillä termeillä, kuten "hani", darling", "kulta" ja "doggo / dogi" (doggoa / dogia oon kuullu hänen käyttävän paljon ylipäätään). kimi halus aina pakkasilla käyttää miun huivia ja pipoa, ja monesti härnäskin esim. silleen että kun mentiin antikvariaattiin, niin hän heitti sen pipon sinne ylös etten varmasti saa sitä ite pois. mentiin burger kingiin joululoman alkamispäivänä ja siellä hän koitti tunkea jätskilusikkaa miun suuhun (oli muistaakseni syöny sillä ite ensin) ja mie tungin ranskiksia hänen suuhun.

kimi alko kohdella mua vähän niinku oisin joku seksiobjekti. kun oltiin siellä yhessä huoneessa hengailemassa koululla, hän makas selällään siinä sohvalla ja mie istuin hänen viereen. sanoin sit että voisitko mennä istualteen tai jotenki vähän pois siitä edestä, mutta hän ei liikkunu mihinkään. se sohva oli tosi kapea niin jouduin jatkuvasti korjaamaan asentoa jotta edes pysyn siinä, ja huomasin että hän kyttäs miun pyllyä. myöhemmin hän puhu innoissaan koulukaverilleen ja myös miun parille kaverille kun hengattiin viidestään, että "höhöhö, *miun nimi* oikein hiero sitä persettä sohvaa vasten" ja Kimillä oli vielä sellanen pervo ilme kasvoilla D: muutenkin muistelen että siinä ois ollu jotain ns. seksuaalista jännitettä - esim. jos sanoin että haluan twerkata ja yritin mennä silleen ettei hän nää, nii hän monesti vähän härnäs tai jotenki sano että näytäpäs nyt miten sie sitä teet yms.

oon puhunu tosta 3 kk ajanjaksosta miun kavereiden kanssa, kun Kimi anto tätä selkeetä erityiskohtelua ja flirttaili ym. jatkuvasti. kaikki joiden kanssa oon puhunu, on sanonu että meistä on tullu vahvasti sellanen viba niinku meijän välillä ois jotain / oltas yhessä. joululoma alko ja homma meni hyvin oudoks siinä vaiheessa, kerron siitä vähän myöhemmin...
 
Viimeksi muokattu:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Bilistä ja antikvariaattia! Ooh!
Mutta tuliko tämä "kaveruus" ihan yhtäkkiä häneltä?
:D joo tuli. tai siis oltiin me muutamia lauseita vaihdettu ennen ku kunnolla alettiin tutustua, mutta kyllä se varsinainen tutustumisen halu tuli aika yhtäkkiä hänen puoleltaan.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
okei apua, tajusin ettei tästä tuu mitään jos jaan tänne jokasen asian :D kun haluisin kauheesti kertoo koko tarinan mutta ei vaan voimat riitä. haluun kyllä tehä sen jossain vaiheessa, mutta päätettiin tän Kimin kanssa nyt tuossa muutama päivä sitten ettei olla ainakaan vuoteen tekemisissä, niin parempi etten kerro täällä nytten enempää. oon nimittäin saanu ehkä jopa etäisyyttä häneen enkä mieti enää niin kauheesti häntä, joten en haluu riskeerata tämänhetkistä hyvää / edes jotenkuten siedettävää oloa :D
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
okei apua, tajusin ettei tästä tuu mitään jos jaan tänne jokasen asian :D kun haluisin kauheesti kertoo koko tarinan mutta ei vaan voimat riitä. haluun kyllä tehä sen jossain vaiheessa, mutta päätettiin tän Kimin kanssa nyt tuossa muutama päivä sitten ettei olla ainakaan vuoteen tekemisissä, niin parempi etten kerro täällä nytten enempää. oon nimittäin saanu ehkä jopa etäisyyttä häneen enkä mieti enää niin kauheesti häntä, joten en haluu riskeerata tämänhetkistä hyvää / edes jotenkuten siedettävää oloa :D
Hyvä sinä!
 
Ylös Pohja