Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Bassojumputusvehkeiden huudatus kerrostaloissa tulisi kieltää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettu käyttäjänimi 43" data-source="post: 39034" data-attributes="member: 88"><p>Itse olen myös asunut sellaisissa taloissa, joissa on ollut paperiseinät ja naapurit juhlivat yöaikaankin säännöllisesti. Se vasta olikin kivaa, kun oli tuollainen kämppis. :D Ymmärrän, että etenkin sun kaltaisia työssäkäyviä korpeaa kerrostalossa metelöinti ja varsinkin yöaikaan. Yhdessä vaiheessa tein paljon vuorotöitä ja jouduin heräämään aamuyöllä töihin, joten olihan se ihan kamalaa, jos kotona ei saanut nukutuksi naapureiden mökän takia. Tuollaisesta sietääkin tehdä valituksia. </p><p></p><p>Nykyään olen tällainen yökyöpeli ja ei-työssäkäyvänä opiskelijana en joudu useinkaan pakolla heräämään aikaisin, joten aamuvirkkujen naapureiden bassojytät, remontoinnit ja vastaavat elämöinnit heti aamukahdeksalta ärsyttävät, vaikka silloin ei olekaan hiljaisuusaika. Ei auta muuta kuin kihistä raivosta omissa oloissa ja käyttää korvatulppia. :D Itse iltavirkkuna olen mahdollisimman hiljaa hiljaisuusaikana, enkä tee mitään kovaäänistä, vaikka illalla ja yöllä virkeä olenkin ja mielelläni puuhastelisin silloin kaikenlaista. Aamuvirkkujen nukkumisrytmi on se standardirytmi johon kaikkien pitää mukautua (mikä on siis ihan fine ja ymmärrettävää mm. työaikojen takia), joten iltavirkkuna ei auta muuta kuin sopeutua mukisematta, tosin edes viikonloppuisin toivoisin ymmärrystä siinä mielessä, ettei vaikkapa niitä bassoja huudatettaisi heti aamunkoitteessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettu käyttäjänimi 43, post: 39034, member: 88"] Itse olen myös asunut sellaisissa taloissa, joissa on ollut paperiseinät ja naapurit juhlivat yöaikaankin säännöllisesti. Se vasta olikin kivaa, kun oli tuollainen kämppis. :D Ymmärrän, että etenkin sun kaltaisia työssäkäyviä korpeaa kerrostalossa metelöinti ja varsinkin yöaikaan. Yhdessä vaiheessa tein paljon vuorotöitä ja jouduin heräämään aamuyöllä töihin, joten olihan se ihan kamalaa, jos kotona ei saanut nukutuksi naapureiden mökän takia. Tuollaisesta sietääkin tehdä valituksia. Nykyään olen tällainen yökyöpeli ja ei-työssäkäyvänä opiskelijana en joudu useinkaan pakolla heräämään aikaisin, joten aamuvirkkujen naapureiden bassojytät, remontoinnit ja vastaavat elämöinnit heti aamukahdeksalta ärsyttävät, vaikka silloin ei olekaan hiljaisuusaika. Ei auta muuta kuin kihistä raivosta omissa oloissa ja käyttää korvatulppia. :D Itse iltavirkkuna olen mahdollisimman hiljaa hiljaisuusaikana, enkä tee mitään kovaäänistä, vaikka illalla ja yöllä virkeä olenkin ja mielelläni puuhastelisin silloin kaikenlaista. Aamuvirkkujen nukkumisrytmi on se standardirytmi johon kaikkien pitää mukautua (mikä on siis ihan fine ja ymmärrettävää mm. työaikojen takia), joten iltavirkkuna ei auta muuta kuin sopeutua mukisematta, tosin edes viikonloppuisin toivoisin ymmärrystä siinä mielessä, ettei vaikkapa niitä bassoja huudatettaisi heti aamunkoitteessa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Bassojumputusvehkeiden huudatus kerrostaloissa tulisi kieltää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja