Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 76075" data-attributes="member: 34"><p>Joo en jaksa vittu mitää oon iha vitu väsyny ja loppu kaikkeen. Kuuntelen nyt tätä [MEDIA=spotify]track/6HEUVDkW2nPdP35MdS6xQj[/MEDIA]</p><p></p><p>Mut en jaksa ku koko ajan kaikki biisit mitkä tulee tuntuu et ne tulee just sillo ku en oo henkisesti valmis kuulemaan niitä. Esim äsken kuuntelin mitä jos ne näkee ja oon jotenki iha vitun ahistunu siitäki. Tuntuu et kaikki vaan ahistaa niin paljon. En ymmärrä miten oon tämmöses loukussa missä kaikki vaan ahistaa ja ahistaa ja sattuu. Oon oikeesti niin väsyny ja ei vois enää paljon huonompi olo olla.</p><p>Nytki kaikki on iha vitu paskaa koska oon ihan sekasin siit et mitä tapahtuu ja ketä ajattelen ku välil tuntuu etten ees muista ketää muita ku 1) timpan ja 2) jarpin. En tiiä onks nyt joku vitun vaihe taas että noi on liian pahoi keissei etten aattele muita vai???????? Niin tai no kylläkin mietin noelia tänään aiemmin. Mut siinäpä ne oikeestaa on. Ja joo hp ehkä mut ei se oo niiiin. Tai no on se kai jollain tasolla sellane mitä myös ajattelen. Oon vaa nii väsyny tähän epätietoisuuteenkin enkä edes JAKSA ajatella montaa ihmistä, toi muutama on ihan maksimi mut sit taas tulee joku emppu mielee ja oot sillee mitä vittua eikö me just sovittu että ei montaa ku en mä jaksa henkisesti sitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 76075, member: 34"] Joo en jaksa vittu mitää oon iha vitu väsyny ja loppu kaikkeen. Kuuntelen nyt tätä [MEDIA=spotify]track/6HEUVDkW2nPdP35MdS6xQj[/MEDIA] Mut en jaksa ku koko ajan kaikki biisit mitkä tulee tuntuu et ne tulee just sillo ku en oo henkisesti valmis kuulemaan niitä. Esim äsken kuuntelin mitä jos ne näkee ja oon jotenki iha vitun ahistunu siitäki. Tuntuu et kaikki vaan ahistaa niin paljon. En ymmärrä miten oon tämmöses loukussa missä kaikki vaan ahistaa ja ahistaa ja sattuu. Oon oikeesti niin väsyny ja ei vois enää paljon huonompi olo olla. Nytki kaikki on iha vitu paskaa koska oon ihan sekasin siit et mitä tapahtuu ja ketä ajattelen ku välil tuntuu etten ees muista ketää muita ku 1) timpan ja 2) jarpin. En tiiä onks nyt joku vitun vaihe taas että noi on liian pahoi keissei etten aattele muita vai???????? Niin tai no kylläkin mietin noelia tänään aiemmin. Mut siinäpä ne oikeestaa on. Ja joo hp ehkä mut ei se oo niiiin. Tai no on se kai jollain tasolla sellane mitä myös ajattelen. Oon vaa nii väsyny tähän epätietoisuuteenkin enkä edes JAKSA ajatella montaa ihmistä, toi muutama on ihan maksimi mut sit taas tulee joku emppu mielee ja oot sillee mitä vittua eikö me just sovittu että ei montaa ku en mä jaksa henkisesti sitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja