Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 77352" data-attributes="member: 34"><p>Joo anteeks mitä. Miks noi kaks on oikeesti mun elämäni about suurimmat rakkaudet :D siis miten ja miks. Niiku ihan oikeesti. Mitä</p><p></p><p>Ja niiku miks mun elämäni suurimmat rakkaudet on julkkiksia. Paitsi no se yks opettaja kans ehk menee kärkeen. Mut ei ehkä ole ihan niin paha ku nuo kaksi. Että tota joo. Siis miten en OIKEESTI nyt siis ihan aikuisten oikeesti en oo KOSKAAN rakastunu kehenkään irl-tyyppiin niin pahasti ku julkkiksiin, en ikinä. Koska timppaa ja jarppii rakkaampia mulla ei oo tainnu olla niin mitä vittua nyt taas. Siis ei yhtäkään irl-ihmistä joka yltäis noiden kahen tasolle. Tää..... On jännää. Niiku ei saatana siis mä rakastan tätä et mä en ees vedä tätä päästäni vaa tää on oikeasti aivan fakta. En oo ELÄESSÄNI rakastunu kehenkään irl-tyyppiin niin paljon ku näihin kahteen oon rakastunu. Ei jumalaut. Siis mä en oikeesti kestä sitä et yleensä ihmiset muistelee tuntemiaan tyyppejä joihin on rakastunu ja mul taas jos mietin niitä keihin oon rakastunu ni mietin vaa julkkiksia. En ees vitsaile, tää on fakta. Voi vittu oikeesti. Haluun itkee D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 77352, member: 34"] Joo anteeks mitä. Miks noi kaks on oikeesti mun elämäni about suurimmat rakkaudet :D siis miten ja miks. Niiku ihan oikeesti. Mitä Ja niiku miks mun elämäni suurimmat rakkaudet on julkkiksia. Paitsi no se yks opettaja kans ehk menee kärkeen. Mut ei ehkä ole ihan niin paha ku nuo kaksi. Että tota joo. Siis miten en OIKEESTI nyt siis ihan aikuisten oikeesti en oo KOSKAAN rakastunu kehenkään irl-tyyppiin niin pahasti ku julkkiksiin, en ikinä. Koska timppaa ja jarppii rakkaampia mulla ei oo tainnu olla niin mitä vittua nyt taas. Siis ei yhtäkään irl-ihmistä joka yltäis noiden kahen tasolle. Tää..... On jännää. Niiku ei saatana siis mä rakastan tätä et mä en ees vedä tätä päästäni vaa tää on oikeasti aivan fakta. En oo ELÄESSÄNI rakastunu kehenkään irl-tyyppiin niin paljon ku näihin kahteen oon rakastunu. Ei jumalaut. Siis mä en oikeesti kestä sitä et yleensä ihmiset muistelee tuntemiaan tyyppejä joihin on rakastunu ja mul taas jos mietin niitä keihin oon rakastunu ni mietin vaa julkkiksia. En ees vitsaile, tää on fakta. Voi vittu oikeesti. Haluun itkee D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja