Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 77503" data-attributes="member: 34"><p>Tää biisi on kyllä jotain niin hirveetä: [MEDIA=spotify]track/1fzAuUVbzlhZ1lJAx9PtY6[/MEDIA]</p><p></p><p>Niiku mitä noi neljä ihmistä oikeesti on. Mitä nää oikeest on ja miks mä en pääse IKINÄ yli.</p><p></p><p>Ei jumalaut ja ny kuuntelen erakossa:n nollausta ja en oo ikinä samaistunu näin :D ehhhhh :D nyt olis kyllä viinalle käyttöä. Paitsi jos nyt tällä sekunnilla vetäisin kännit nii mul on aavistus et lopputulos ois sama ku sillon yks ilta ku itkin timppaa jatkuvasti :DDDDD </p><p>Että tota juu... Se saattais mennä hysteeriseks jopa.</p><p></p><p>Mut joo en mä tiedä mitä noi neljä sankarii oikee on olevinaa come on vittu. Siis timppa, hessu, jarppi ja hp. Siin on sellanen vitun porukka et ei saatana nyt. Hirveetä</p><p></p><p>En edes TIEDÄ että ketä mä rakastan eniten ei niitä voi edes verrata. Ei vaa voi. Tietysti timppa ja jarppi on ollu sinänsä ehkä isompii keissei mut eipä nuo kaks muutakaa iha mitää merkityksettömiä oo. Tosin must tuntuu et hp alkaa vast nyt mennä kunnolla tunteisiin.</p><p></p><p>En vaan ymmärrä nyt sitä että MIKSI mul aina käy näin että samasta porukasta pitää vähintään se kaks olla 😭😭😭 voi vittu tätä elämää. Ei saatana. Siis varsinkin timppa ja jarppi about tuhoo mun elämän siis nää tunteet repii mut kappaleiks also hp mitä vittua 😭😭😭😭😭 nyt 😭😭😭 eihän tässä enää tiedä mitä ajatella sitä paitsi mua pelottaa että oon vaaravyöhykkeellä ehkä muidenkin suhteen mutta ei.</p><p></p><p>Voi vitun timppa :DDDDDDDDDD tässä semmoset 9kk sekoiltu. Tavallaan enemmän mut tavallaan ei. Voi vittu. Mut...... Eih :DDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>HUUTISTA ku tuntuu et alan aina nauraa ku kuuntelen mitä jos ne näkee XDDDD miks sen ensimmäiset sanat pitää olla viel "kuunnellaan oasista"</p><p></p><p>SALALIITTO MUA VASTAAN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 77503, member: 34"] Tää biisi on kyllä jotain niin hirveetä: [MEDIA=spotify]track/1fzAuUVbzlhZ1lJAx9PtY6[/MEDIA] Niiku mitä noi neljä ihmistä oikeesti on. Mitä nää oikeest on ja miks mä en pääse IKINÄ yli. Ei jumalaut ja ny kuuntelen erakossa:n nollausta ja en oo ikinä samaistunu näin :D ehhhhh :D nyt olis kyllä viinalle käyttöä. Paitsi jos nyt tällä sekunnilla vetäisin kännit nii mul on aavistus et lopputulos ois sama ku sillon yks ilta ku itkin timppaa jatkuvasti :DDDDD Että tota juu... Se saattais mennä hysteeriseks jopa. Mut joo en mä tiedä mitä noi neljä sankarii oikee on olevinaa come on vittu. Siis timppa, hessu, jarppi ja hp. Siin on sellanen vitun porukka et ei saatana nyt. Hirveetä En edes TIEDÄ että ketä mä rakastan eniten ei niitä voi edes verrata. Ei vaa voi. Tietysti timppa ja jarppi on ollu sinänsä ehkä isompii keissei mut eipä nuo kaks muutakaa iha mitää merkityksettömiä oo. Tosin must tuntuu et hp alkaa vast nyt mennä kunnolla tunteisiin. En vaan ymmärrä nyt sitä että MIKSI mul aina käy näin että samasta porukasta pitää vähintään se kaks olla 😭😭😭 voi vittu tätä elämää. Ei saatana. Siis varsinkin timppa ja jarppi about tuhoo mun elämän siis nää tunteet repii mut kappaleiks also hp mitä vittua 😭😭😭😭😭 nyt 😭😭😭 eihän tässä enää tiedä mitä ajatella sitä paitsi mua pelottaa että oon vaaravyöhykkeellä ehkä muidenkin suhteen mutta ei. Voi vitun timppa :DDDDDDDDDD tässä semmoset 9kk sekoiltu. Tavallaan enemmän mut tavallaan ei. Voi vittu. Mut...... Eih :DDDDDDDDDDDDD HUUTISTA ku tuntuu et alan aina nauraa ku kuuntelen mitä jos ne näkee XDDDD miks sen ensimmäiset sanat pitää olla viel "kuunnellaan oasista" SALALIITTO MUA VASTAAN [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja