Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 85915" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]9-utHjONyoQ[/MEDIA]</p><p></p><p>No OKEI vittu?????????? :D</p><p></p><p>Sitä paitsi miks mul tulee davestaki vähän mieleen villu nuorena. Ah.. vittu kuinka epätodellista :D olenko olemassa oikeasti. Elämä tuntuu unelta.</p><p></p><p>Herranjumala jos oisin joskus tienny</p><p></p><p>Oikeesti</p><p></p><p>Mä-</p><p></p><p>En osaa puhuu enää kokonaisia lauseitakaan.</p><p></p><p>Oikeesti mitä vittua 😭 tää tuntuu ihan sika pelottavalta </p><p></p><p>Oksettaa ja mietin vaa esim tätä vuotta niiku vaikka esim marraskuuta ja mietin et miten oon pystyny oikeest tähän. Ja rupee oksettaa ja tuntuu et sisuskalut kääntyy ympäri ku muistelen sitä iltaa ku veli oli saatanan kännissä ja riehu täällä. Mietin et miten oon voinu sen jälkeen ees olla normaalisti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 85915, member: 34"] [MEDIA=youtube]9-utHjONyoQ[/MEDIA] No OKEI vittu?????????? :D Sitä paitsi miks mul tulee davestaki vähän mieleen villu nuorena. Ah.. vittu kuinka epätodellista :D olenko olemassa oikeasti. Elämä tuntuu unelta. Herranjumala jos oisin joskus tienny Oikeesti Mä- En osaa puhuu enää kokonaisia lauseitakaan. Oikeesti mitä vittua 😭 tää tuntuu ihan sika pelottavalta Oksettaa ja mietin vaa esim tätä vuotta niiku vaikka esim marraskuuta ja mietin et miten oon pystyny oikeest tähän. Ja rupee oksettaa ja tuntuu et sisuskalut kääntyy ympäri ku muistelen sitä iltaa ku veli oli saatanan kännissä ja riehu täällä. Mietin et miten oon voinu sen jälkeen ees olla normaalisti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Biisit jotka kaikki tappaa mua enemmän tai vähemmän
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja