Seurustelu Colin kaa pitkästä aikaa <3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Oli tosi ihana hengata pitkästä aikaa!

Mutta yhessä vaiheessa vähän harmistuin, että Colin piti lähtee joskus 19 maissa, mikä nyt vaan johtuu siitä, että olin toivonu että hengattais pidempään, kun intti aikoina olin tottunu siihen. Kerroin asiasta Colille ja...Col kerto, että oli perunu kavereitten kaa mökki hengailun, että oli päässy hengaa miun kaa :') (tuntu pahalta, että olin harmistunu). Col kyllä meni moikkaa niitä just sillon kun lähti.

Noh, ehkä vähän myös turhauttaa, että nähään seuraavan kerran taas kahen viikon päästä, mutta kyllä mie maltan oottaa. Ja syksyllä Col saa auton ja sillon pystytään nähä paljon paljon useemmin ja tehä kaikkee kivaa (Colin sanojen mukaan, mihin kyllä uskon). Noh, eihän siihen oo enää, kun joku pari kuukautta :) Ja onpahan nyt sitten aikaa hengata kavereitten kaa (näin kesällä, kun niillä ei oo vielä opiskelut meneillään)

Oli tosi kiva pelata Minee jonkin aikaa :)

NOH, sitten kun lähin saattaa, niin yhessä vaiheessa pysäytin Colin ja sanoin sille ~ne kolme sanaa. Muistutin myös, ettei hänen tarvii sanoo sitä just nyt, jos ei oo vielä valmis (ymmärrän kyllä). Col oli vähintäänkin yllättyny, oli pitkään hiljaa (tais sanoo "okei" :D) ja...no sit mie tartuin sitä kädestä ja tokasin, että "okei jatketaan matkaa...", mutta Col sit pysäytti miut uuelleen ja sano, että "miekin _varmaan_ rakastan sinuu" (ja myöhemmin "kyllä mie uskon rakastavani sinuu"), mutta en tiiä, kun tuli noin epävarmasti :D Kummin vaan on okei :) Ja toisaalta Col ei oo ikinä ollu parisuhteessa, niin varmaan on hankala tietää minkälaista rakkaus tarkalleen on. Mutta tuntu hyvältä sanoo se :) Kun jotenkin "tykkääminen" ei vaan tunnu enää riittävän kuvailemaan sitä, mitä tunnen :D (tai että se tunne on vahvempi). Ja olihan se aika romanttinen hetki sanoo, kun seisottiin kaatosateessa, sadetakit päällä :D

Ainiin, annoin Colille sen tj0 lahjan, ja...kyllä tykkäs :)!
 
Ylös Pohja