Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Demi.fi:n otsikoita mitkä muistat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tulisydän" data-source="post: 72635" data-attributes="member: 172"><p>[] Ketkä haluaa asumaan sims-talooni?</p><p>[] olvi ollaanko me sukua</p><p>[] essi tee jo kolmas voli tuota uudistuskeskustelua (En muista, mutta voin hyvin kuvitella, että tuollainen on ollut. :--D</p><p>[] Millainen olisi vauvojen demi.fi?</p><p>[] Millainen olisi vanhusten demi.fi?</p><p>[] Miten saan elämän?</p><p>[X] Juhla Mokka vs. Presidentti</p><p>[] Adressi demi.fi:n ylläpidon toimintaa ja uudistusta vastaan</p><p>[] VR on ihana <3 En oliskaan halunnut ostaa lippua</p><p>[] Miks mun paska on outoo?</p><p>[] raskaana vaikka neitsyt ??</p><p>[] Korvarenkaat - cultural appropriation?</p><p>[] Nuuskamuikkunen tuolla taas tarjoamassa päivän nuuskat</p><p>[?] siis mitä nämä tissi ja anaali keskustelut on</p><p>[] Tissit :<</p><p>[] Miks Kirka laulaa näin</p><p>[] Mun "sisko" raskaana lol ja isosti</p><p>[] Mä oon rakastunu VEETIIN</p><p>[] Korvan Kaivuu Ongelma! 👂🏼</p><p>[] Onko normaalia että itsetyydyttäessä jaloista vuotaa nestettä?</p><p>[] olisinpa prinsessa joka asuu kauniissa palatsissa jossa on myös suuri puutarha</p><p>[] Saako kirpparilla myyä pyykinpesuaineita</p><p>[] nyt ku vielä ehtii nii valitan</p><p>[?] mitä mieltä - KOMMUNISMISTA?</p><p>[X] Pesettekö kädet ennen vai jälkeen vessanvedon?</p><p>[] HNNNNNNNGGGGGGGGHHHHHH OMFG YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS MMMMMMMMMMMMMMMMMMM OOOOOOOOOOOOOH [] AAAAAAAAAAAAH YEEEEEEAAAAAAHHHHHH</p><p>[] lukeeks joku oikeesti jotain demilehtee,,,,</p><p>[] Poikaystävän pieni alakerta..</p><p>[] Onko kannibalismi laitonta?</p><p>[] Minkä laskette salaatiksi?</p><p>[] oon aika varma et senpai vihaa mua</p><p>[] Kysy mitä vain suomen oudoimmalta, burgereimmalta ja virgineimmältä pojalta</p><p>[] Miten kusen saa sängystä pois??</p><p>[] MIKSI OON PERUNA</p><p>[] Sanpon monet kasvot ಠ_ಠ</p><p>[] Millainen on hyvä perse?</p><p>[] Haluun vaan panna</p><p>[] Millon oulussa sulaa lumet?</p><p>[] Kuuluuko se tarra jättää lippiksen lippaan?</p><p>[] Entä jos en ole tarpeeksi kiinnostunut mistään?</p><p>[] Sekasyöjä tulee kasvissyöjän luo kylään</p><p>[] Apua! Tyttö pidempi kuin poika!</p><p>[] Kuka on Jeesuksen isä</p><p>[] Miks kukaan ees haluis osallistuu yhteiskuntaan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tulisydän, post: 72635, member: 172"] [] Ketkä haluaa asumaan sims-talooni? [] olvi ollaanko me sukua [] essi tee jo kolmas voli tuota uudistuskeskustelua (En muista, mutta voin hyvin kuvitella, että tuollainen on ollut. :--D [] Millainen olisi vauvojen demi.fi? [] Millainen olisi vanhusten demi.fi? [] Miten saan elämän? [X] Juhla Mokka vs. Presidentti [] Adressi demi.fi:n ylläpidon toimintaa ja uudistusta vastaan [] VR on ihana <3 En oliskaan halunnut ostaa lippua [] Miks mun paska on outoo? [] raskaana vaikka neitsyt ?? [] Korvarenkaat - cultural appropriation? [] Nuuskamuikkunen tuolla taas tarjoamassa päivän nuuskat [?] siis mitä nämä tissi ja anaali keskustelut on [] Tissit :< [] Miks Kirka laulaa näin [] Mun "sisko" raskaana lol ja isosti [] Mä oon rakastunu VEETIIN [] Korvan Kaivuu Ongelma! 👂🏼 [] Onko normaalia että itsetyydyttäessä jaloista vuotaa nestettä? [] olisinpa prinsessa joka asuu kauniissa palatsissa jossa on myös suuri puutarha [] Saako kirpparilla myyä pyykinpesuaineita [] nyt ku vielä ehtii nii valitan [?] mitä mieltä - KOMMUNISMISTA? [X] Pesettekö kädet ennen vai jälkeen vessanvedon? [] HNNNNNNNGGGGGGGGHHHHHH OMFG YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS MMMMMMMMMMMMMMMMMMM OOOOOOOOOOOOOH [] AAAAAAAAAAAAH YEEEEEEAAAAAAHHHHHH [] lukeeks joku oikeesti jotain demilehtee,,,, [] Poikaystävän pieni alakerta.. [] Onko kannibalismi laitonta? [] Minkä laskette salaatiksi? [] oon aika varma et senpai vihaa mua [] Kysy mitä vain suomen oudoimmalta, burgereimmalta ja virgineimmältä pojalta [] Miten kusen saa sängystä pois?? [] MIKSI OON PERUNA [] Sanpon monet kasvot ಠ_ಠ [] Millainen on hyvä perse? [] Haluun vaan panna [] Millon oulussa sulaa lumet? [] Kuuluuko se tarra jättää lippiksen lippaan? [] Entä jos en ole tarpeeksi kiinnostunut mistään? [] Sekasyöjä tulee kasvissyöjän luo kylään [] Apua! Tyttö pidempi kuin poika! [] Kuka on Jeesuksen isä [] Miks kukaan ees haluis osallistuu yhteiskuntaan? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Demi.fi:n otsikoita mitkä muistat
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja