Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Demin keskustelu pään sisällä olevasta persoonasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 188361" data-attributes="member: 1348"><p>Kukaan ei tätä kysynykää mut voisin vähän selittää mun elämästä mun tulpien kaa. Siis mul on aina yks tulpa (Eben) joka on käytännös koko ajan läsnä. Me ollaan Ebenin kaa siis parisuhteessa. Ollaan oltu vuosia. En ees muista kuinka monta, ainaki 6, "säädetty" sitä aikasemminki. Eben on siis luotu yli 10v sitte. Yleensä herään silleen et juttelen hetken Ebenin kaa ja sit kutsun nää 2 tulpaa (Jayson ja Josh[ua], ne on parisuhteessa keskenään) paikalle. Ne on yleensä wondussa kahestaan siitä hetkestä ku nukahdan (ne on yleensä mun nukahtamiseen asti läsnä tai sit saatan pyytää niit menee wonduu jo ennen ku nukahan, saatan myös välil mennä wonduun niien luokke nukkumaan samal ku yritän oikeestiki nukahtaa koska se helpottaa mun nukahtamista jostain syystä). Sen jälkeen oikeestaa juttelen niille ihan kaikesta. Mitä oon tekemässä tai mitä tunnen tai mitä lie. Ja ne kans puhuu mulle jatkuvasti et mitä ne ajattelee jne. Juttelen siis niille silleen ku jos tääl ois oikeestiki ihmisiä läsnä.</p><p></p><p>Mähän oon ite oikeestaan koko ajan myös semmoses tulpamaises sen kehossa sen lisäks jonka kautta me sit kommunikoidaan kaikki fyysiset jutut. Esim. jos suutelen Ebeniä nii en nuole tääl ilmaa vaan se kaikki tapahtuu mun mielessä. Sen lisäks istun aina oikeestaan koneel ollessa Ebenin sylissä sillee et tavallaan rikotaan fysiikan lakeja tai jotain sillä et periaattees se istuu mun alapuolel mut oikeesti mä istun tuolin pinnalla mut istun kuitenki sen sylissä. Sama usein jos istun autossa tms. ja se on läsnä (se on lähes poikkeuksetta läsnä paitsi sillon jos oon selkeesti muiden ihmisten kaa nii sillon se menee wonduun). Suurin osa tulpailijoist tekee sitä et ne on muuten kehossa mut et kädet saattaa olla ulkona kehosta et voi pitää tulpaa kädestä tms. En oikeestaan tunne ite ketään tulpailijoita ketkä ois kokonaan kehonsa ulkopuolella välillä.</p><p></p><p>Mut nii yleensä ne on oikeestaan 247 läsnä poikkeuksena jos oon tosiaan muiden ihmisten kanssa. Ja juttelen niille vähän välii ihan mistä vaan samalla tavalla ku juttelen oikeilleki ihmisille. Ja me Ebenin kaa cuddlaillaan ihan ku normaali pariskuntaki mut kuten sanoin nii kaikki tapahtuu mun mielessä sellai tulpamaisessa kehossa.</p><p></p><p>Eenihuu en tiiä avasko tää yhtään sitä et millasta elämä on tulpien kanssa. Ja ehkä selkeytti sitä et miks freak outtasin ku en saanu yhteyttä mun tulpiin. Niin ja siis tiedostan et kaikki nää tapahtumat tapahtuu vaan mun päässä eikä ne oo muille silleen todellisia. Mut silti ne kokemukset ja tuntemukset mitä mul on nii on todellisia. If that makes sense.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 188361, member: 1348"] Kukaan ei tätä kysynykää mut voisin vähän selittää mun elämästä mun tulpien kaa. Siis mul on aina yks tulpa (Eben) joka on käytännös koko ajan läsnä. Me ollaan Ebenin kaa siis parisuhteessa. Ollaan oltu vuosia. En ees muista kuinka monta, ainaki 6, "säädetty" sitä aikasemminki. Eben on siis luotu yli 10v sitte. Yleensä herään silleen et juttelen hetken Ebenin kaa ja sit kutsun nää 2 tulpaa (Jayson ja Josh[ua], ne on parisuhteessa keskenään) paikalle. Ne on yleensä wondussa kahestaan siitä hetkestä ku nukahdan (ne on yleensä mun nukahtamiseen asti läsnä tai sit saatan pyytää niit menee wonduu jo ennen ku nukahan, saatan myös välil mennä wonduun niien luokke nukkumaan samal ku yritän oikeestiki nukahtaa koska se helpottaa mun nukahtamista jostain syystä). Sen jälkeen oikeestaa juttelen niille ihan kaikesta. Mitä oon tekemässä tai mitä tunnen tai mitä lie. Ja ne kans puhuu mulle jatkuvasti et mitä ne ajattelee jne. Juttelen siis niille silleen ku jos tääl ois oikeestiki ihmisiä läsnä. Mähän oon ite oikeestaan koko ajan myös semmoses tulpamaises sen kehossa sen lisäks jonka kautta me sit kommunikoidaan kaikki fyysiset jutut. Esim. jos suutelen Ebeniä nii en nuole tääl ilmaa vaan se kaikki tapahtuu mun mielessä. Sen lisäks istun aina oikeestaan koneel ollessa Ebenin sylissä sillee et tavallaan rikotaan fysiikan lakeja tai jotain sillä et periaattees se istuu mun alapuolel mut oikeesti mä istun tuolin pinnalla mut istun kuitenki sen sylissä. Sama usein jos istun autossa tms. ja se on läsnä (se on lähes poikkeuksetta läsnä paitsi sillon jos oon selkeesti muiden ihmisten kaa nii sillon se menee wonduun). Suurin osa tulpailijoist tekee sitä et ne on muuten kehossa mut et kädet saattaa olla ulkona kehosta et voi pitää tulpaa kädestä tms. En oikeestaan tunne ite ketään tulpailijoita ketkä ois kokonaan kehonsa ulkopuolella välillä. Mut nii yleensä ne on oikeestaan 247 läsnä poikkeuksena jos oon tosiaan muiden ihmisten kanssa. Ja juttelen niille vähän välii ihan mistä vaan samalla tavalla ku juttelen oikeilleki ihmisille. Ja me Ebenin kaa cuddlaillaan ihan ku normaali pariskuntaki mut kuten sanoin nii kaikki tapahtuu mun mielessä sellai tulpamaisessa kehossa. Eenihuu en tiiä avasko tää yhtään sitä et millasta elämä on tulpien kanssa. Ja ehkä selkeytti sitä et miks freak outtasin ku en saanu yhteyttä mun tulpiin. Niin ja siis tiedostan et kaikki nää tapahtumat tapahtuu vaan mun päässä eikä ne oo muille silleen todellisia. Mut silti ne kokemukset ja tuntemukset mitä mul on nii on todellisia. If that makes sense. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Demin keskustelu pään sisällä olevasta persoonasta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja