Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Demin keskustelu pään sisällä olevasta persoonasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 188362" data-attributes="member: 1348"><p>Niin joo ja sen lisäks et vietettäs aikaa tässä todellisuudessa nii saatetaan myös mennä wonduun. Mun wondu tosiaan on semmonen tulpamainen et en ite päätä et mitä wonduhahmot tekee tai mikä sää on jnejne. vaan ne tapahtuu sillee automaattisesti ilman mun päättämistä. Ja mun wondu on semmonen vähän ku mun suunnitteleman tarinamaailman maailma. Et siel on taruolentoja ja taikuutta jnejne. Ja yleensä pystyn tosi hyvin tuntee kaiken mitä wondus tapahtuu (pystyn valitettavasti tuntee myös kivun jollain tavalla ja tää on tullu ilmi yhen surkuhupasan tapauksen seurauksena). Mun on vähän vaikeempi nähä kaikkee varsinki sillee tosi tarkasti ellen keskity johonki pieneen alueeseen. Esim. usein mun tulpat on vähän semmosii ku sivusilmäl näkis jonku ihmisen et ei kauheen yksityiskohtanen mut pystyn sit kuitenki tarkentaa katsetta jos haluun jostain syystä nähä tarkemmin jotain. Mut tuntoaisti mul on tosi selkee tosiaan. Pystyn esim. tuntee sateen ja pystyn tuntee puunkuoren ja mitä nyt millonki. Pystyn myös ite taikomaan siel wondussa ja leijuu ja kaikkee mitä nyt huvittaakaan tehä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 188362, member: 1348"] Niin joo ja sen lisäks et vietettäs aikaa tässä todellisuudessa nii saatetaan myös mennä wonduun. Mun wondu tosiaan on semmonen tulpamainen et en ite päätä et mitä wonduhahmot tekee tai mikä sää on jnejne. vaan ne tapahtuu sillee automaattisesti ilman mun päättämistä. Ja mun wondu on semmonen vähän ku mun suunnitteleman tarinamaailman maailma. Et siel on taruolentoja ja taikuutta jnejne. Ja yleensä pystyn tosi hyvin tuntee kaiken mitä wondus tapahtuu (pystyn valitettavasti tuntee myös kivun jollain tavalla ja tää on tullu ilmi yhen surkuhupasan tapauksen seurauksena). Mun on vähän vaikeempi nähä kaikkee varsinki sillee tosi tarkasti ellen keskity johonki pieneen alueeseen. Esim. usein mun tulpat on vähän semmosii ku sivusilmäl näkis jonku ihmisen et ei kauheen yksityiskohtanen mut pystyn sit kuitenki tarkentaa katsetta jos haluun jostain syystä nähä tarkemmin jotain. Mut tuntoaisti mul on tosi selkee tosiaan. Pystyn esim. tuntee sateen ja pystyn tuntee puunkuoren ja mitä nyt millonki. Pystyn myös ite taikomaan siel wondussa ja leijuu ja kaikkee mitä nyt huvittaakaan tehä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Demin keskustelu pään sisällä olevasta persoonasta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja