Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Edelliset elämät
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="redneck276" data-source="post: 100791" data-attributes="member: 10"><p>Ihan uskottava, vaikka periaattessa mikään ei todista sitä. Jos 1900-luvun alussa olisi kertonut jollekin entisistä elämistä niin olisi varmaan viety hullujen huoneelle. D: Jos entiset elämät on mahdollisia, siinä on tosi ikävää se kun seuraavissa elämässä ei voisi muistaa niistä edellisistä juuri mitään.</p><p></p><p>Ihmisillä kuten itsellänikin tulee kyllä tunteita, joissa tuntee kuin olisi elänyt saman hetken joskus aiemmin, mutta en tiedä miten vahvana voi yhdistää jonkun nykymaailman hetken johonkin hämärään muistikuvaan menneestä jota ei olisi tässä elämässä elänyt.</p><p></p><p>---------------------------------------</p><p>Jos minulla on edellisiä elämiä, olen saattanut elää sitä elämää ainakin 50-60-luvulla ja kuolla auto onnettomuudessa? </p><p></p><p>Okei, tempaisin nopeasti hatusta kun miettii mistä sen voisi muodostaa. Joskus pienenä heräsin yöllä ja näin liikennevaloja vaikka olin siis herännyt (okei, joskus unet tulee kyllä todelliseenkin maailmaan pimeässä huoneessa, mutta se kesti hämmästyttävän kauan :D). Sitten olen pienenä jostain syystä pelännyt 50-60-luvun purkuautoja, enkä pystynyt olemaan niiden seassa ilman paniikkia. Voi olla myös että pienen lapsen mielestä ruosteiset vanhat rikkinäiset autot on ollut pelottavia, autoja voi myös kuvitella elävinä olentoina ja silloinhan elämä on sammunut kun auto on romuna ilman vanteita. :D </p><p></p><p>Sitten myös se että miksi joskus 4-vuotiaana autotapahtumassa olen itse valinnut vuoden 1958 ja 1959 autot joiden eteen haluan kuvattavaksi. Omituista että tuosta yli 10 vuotta eteenpäin ja nuo samat automallit on suosikkeita nykypäivänäkin. En siis silloin 4-vuotiaana tiennyt yhtään mitään minkä merkkisen auton eteen olen halunnut mennä kuvattavaksi, enkä nykypäivänä edes muistanut tuollaisia kuvia kun niistä tuli suosikkeja.</p><p></p><p>Sitten olen varmaan myös taistellut Vietnamin sodassa kun muistan jonkun oudon muistikuvan/näyn jostain ulkomaalaisesta. :D</p><p></p><p>Älkää ottako tätä mun tarinaa liian tosissaan. Ajan kuluksi tämän kirjoitin.😅</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redneck276, post: 100791, member: 10"] Ihan uskottava, vaikka periaattessa mikään ei todista sitä. Jos 1900-luvun alussa olisi kertonut jollekin entisistä elämistä niin olisi varmaan viety hullujen huoneelle. D: Jos entiset elämät on mahdollisia, siinä on tosi ikävää se kun seuraavissa elämässä ei voisi muistaa niistä edellisistä juuri mitään. Ihmisillä kuten itsellänikin tulee kyllä tunteita, joissa tuntee kuin olisi elänyt saman hetken joskus aiemmin, mutta en tiedä miten vahvana voi yhdistää jonkun nykymaailman hetken johonkin hämärään muistikuvaan menneestä jota ei olisi tässä elämässä elänyt. --------------------------------------- Jos minulla on edellisiä elämiä, olen saattanut elää sitä elämää ainakin 50-60-luvulla ja kuolla auto onnettomuudessa? Okei, tempaisin nopeasti hatusta kun miettii mistä sen voisi muodostaa. Joskus pienenä heräsin yöllä ja näin liikennevaloja vaikka olin siis herännyt (okei, joskus unet tulee kyllä todelliseenkin maailmaan pimeässä huoneessa, mutta se kesti hämmästyttävän kauan :D). Sitten olen pienenä jostain syystä pelännyt 50-60-luvun purkuautoja, enkä pystynyt olemaan niiden seassa ilman paniikkia. Voi olla myös että pienen lapsen mielestä ruosteiset vanhat rikkinäiset autot on ollut pelottavia, autoja voi myös kuvitella elävinä olentoina ja silloinhan elämä on sammunut kun auto on romuna ilman vanteita. :D Sitten myös se että miksi joskus 4-vuotiaana autotapahtumassa olen itse valinnut vuoden 1958 ja 1959 autot joiden eteen haluan kuvattavaksi. Omituista että tuosta yli 10 vuotta eteenpäin ja nuo samat automallit on suosikkeita nykypäivänäkin. En siis silloin 4-vuotiaana tiennyt yhtään mitään minkä merkkisen auton eteen olen halunnut mennä kuvattavaksi, enkä nykypäivänä edes muistanut tuollaisia kuvia kun niistä tuli suosikkeja. Sitten olen varmaan myös taistellut Vietnamin sodassa kun muistan jonkun oudon muistikuvan/näyn jostain ulkomaalaisesta. :D Älkää ottako tätä mun tarinaa liian tosissaan. Ajan kuluksi tämän kirjoitin.😅 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Edelliset elämät
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja