Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Edelliset elämät
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 105630" data-attributes="member: 46"><p>Itse en niin hirveästi ole esineissä huomannut, mutta kävin kerran perheen kanssa katsomassa sukulaistytön hankkimaa vanhaa maalaistaloa, jonka se aikoi remontoida omaksi asunnoksi, ja kertoi, että ainakin 2 edellisistä omistajista, jotka oli olleet jo aika vanhoja olivat tuossa talossa kuolleet, ja heti kun käytiin sisällä ni tulee sellanen jännä energia, ja vaikka se talo oli kylmä kun oli kuitenkin syksy, niin siinä yhessä huoneessa erityisesti tuli sellanen kylmä tuulahdus naamalle ja oli jotenkin sähköinen tunnelma. Se huone oli myös täynnä vanhoja astioita sun muuta roinaa.</p><p></p><p>Mun täti taas kertoi, että sen nykyisessä kämpässä oli ollu sen ja mun iskän tädin (en ole ihan varma) vanha sänky säilössä, ja siellä kämpässä oli sitten tavarat lennelly ympäriinsä ihan ihme paikoista ja kuulunu sellasta vanhan naisen käkätystä tai ''noita-akan naurua'' kuten mun täti sitä kuvaili. Noi ilmiöt loppu kun se sänky sit heitettiin pois sieltä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 105630, member: 46"] Itse en niin hirveästi ole esineissä huomannut, mutta kävin kerran perheen kanssa katsomassa sukulaistytön hankkimaa vanhaa maalaistaloa, jonka se aikoi remontoida omaksi asunnoksi, ja kertoi, että ainakin 2 edellisistä omistajista, jotka oli olleet jo aika vanhoja olivat tuossa talossa kuolleet, ja heti kun käytiin sisällä ni tulee sellanen jännä energia, ja vaikka se talo oli kylmä kun oli kuitenkin syksy, niin siinä yhessä huoneessa erityisesti tuli sellanen kylmä tuulahdus naamalle ja oli jotenkin sähköinen tunnelma. Se huone oli myös täynnä vanhoja astioita sun muuta roinaa. Mun täti taas kertoi, että sen nykyisessä kämpässä oli ollu sen ja mun iskän tädin (en ole ihan varma) vanha sänky säilössä, ja siellä kämpässä oli sitten tavarat lennelly ympäriinsä ihan ihme paikoista ja kuulunu sellasta vanhan naisen käkätystä tai ''noita-akan naurua'' kuten mun täti sitä kuvaili. Noi ilmiöt loppu kun se sänky sit heitettiin pois sieltä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Edelliset elämät
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja