Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ehkä mä oikeestikin välttelen seurustelua siks ettei tarvis miettiä jotain seksin harrastamist
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 67021" data-attributes="member: 34"><p>Toinen syy siihen miksi en tykkää ajatuksesta on ehkä myös se että en halua muuttaa omasta kodistani minnekään. Siis ymmärrän että "en sais asuu vanhempieni luona" (ilmeisesti) mutta tää on MUN koti. Jos mun ei oo pakko nii miks mä ny omasta kodistani lähtisin, en oo muutenkaan koskaan oikein ollu muuttojen kohalla mitenkään erityisen sopeutuvainen. Muutettiin pari kertaa ku olin lapsi ja molemmilla kerroilla taisin olla kyllä aikas stressaantunut. Niin en todellakaan ole muuttamassa omasta kodistani mihinkään vaan siksi että jonkun mielestä niin kuuluu tehdä.</p><p></p><p>I mean en tiiä haluuks mun vanhemmat must eroon mut ku en mä pysty nukkumaan missään muualla kun omassa kodissani. En pysty. Näin viime yönä unta siitä et olin tyyliin muuttanu jonneki ja koitin nukkua siellä ja se oli vähän noh, niin, emt, hankalaa? Siis ei se nyt niin kamalaa ollu siinä unessa mutta oli se vähän vaikeeta kuitenkin.</p><p></p><p>Jaaaa no toi nyt ei liity niin siihen seurusteluun tai no liittyyhän se kylläkin koska "pitää muuttaa yhteen" yms. Mut siis toi liittyy muutenki siihe et mun "pitäs jo tän ikäsenä muuttaa omaan kotiin"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 67021, member: 34"] Toinen syy siihen miksi en tykkää ajatuksesta on ehkä myös se että en halua muuttaa omasta kodistani minnekään. Siis ymmärrän että "en sais asuu vanhempieni luona" (ilmeisesti) mutta tää on MUN koti. Jos mun ei oo pakko nii miks mä ny omasta kodistani lähtisin, en oo muutenkaan koskaan oikein ollu muuttojen kohalla mitenkään erityisen sopeutuvainen. Muutettiin pari kertaa ku olin lapsi ja molemmilla kerroilla taisin olla kyllä aikas stressaantunut. Niin en todellakaan ole muuttamassa omasta kodistani mihinkään vaan siksi että jonkun mielestä niin kuuluu tehdä. I mean en tiiä haluuks mun vanhemmat must eroon mut ku en mä pysty nukkumaan missään muualla kun omassa kodissani. En pysty. Näin viime yönä unta siitä et olin tyyliin muuttanu jonneki ja koitin nukkua siellä ja se oli vähän noh, niin, emt, hankalaa? Siis ei se nyt niin kamalaa ollu siinä unessa mutta oli se vähän vaikeeta kuitenkin. Jaaaa no toi nyt ei liity niin siihen seurusteluun tai no liittyyhän se kylläkin koska "pitää muuttaa yhteen" yms. Mut siis toi liittyy muutenki siihe et mun "pitäs jo tän ikäsenä muuttaa omaan kotiin" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ehkä mä oikeestikin välttelen seurustelua siks ettei tarvis miettiä jotain seksin harrastamist
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja