Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei en mä jaksa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 22479" data-attributes="member: 34"><p>Itse asias tuntuu että parempi etten kirjota yhtää enempää vaa yritän mennä nukkumaan. Syön ja yritän mennä nukkumaan. Koska väsyttää vitusti liikaa. Parempi etten edes yritä kirjottaa näitä asioita enää. Parempi että yritän vaan syödä ja pian päästä nukkumaan. En jaksais tosin syödäkään mut mul on ihan hirvee nälkä D: mut haluisin nukkuu en jaksa vittu tehä mitään mut pakko. Sitä paitsi kyl mun kannattaa hetki rauhottua ennen ku meen nukkumaan, ettei mun kannata ihan suoraan tästä edes yrittää mennä nukkumaan tässä ahistunees tilas. Aaaa itkettää. Toisaalta tekee mieli kuunnella jotain ULTRA SURULLISTA musiikkia koska samaistuminen mutjuu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 22479, member: 34"] Itse asias tuntuu että parempi etten kirjota yhtää enempää vaa yritän mennä nukkumaan. Syön ja yritän mennä nukkumaan. Koska väsyttää vitusti liikaa. Parempi etten edes yritä kirjottaa näitä asioita enää. Parempi että yritän vaan syödä ja pian päästä nukkumaan. En jaksais tosin syödäkään mut mul on ihan hirvee nälkä D: mut haluisin nukkuu en jaksa vittu tehä mitään mut pakko. Sitä paitsi kyl mun kannattaa hetki rauhottua ennen ku meen nukkumaan, ettei mun kannata ihan suoraan tästä edes yrittää mennä nukkumaan tässä ahistunees tilas. Aaaa itkettää. Toisaalta tekee mieli kuunnella jotain ULTRA SURULLISTA musiikkia koska samaistuminen mutjuu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei en mä jaksa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja