Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei en mä jaksa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 22491" data-attributes="member: 34"><p>Huhhuh että sellaset vitun huutoitkut sitte sieltä, kuuntelin mm. Becoming myself ja itkin niin että ei mitään järkee. Okei ei sitä ehkä huutoitkuks voi sanoo mut kuitenkin iha vitusti vuodatettu kyyneliä nyt mut tuntuu ettei olo helpotu siltikään.</p><p></p><p>En edes tiedä mikä on vialla. Kaikki, i guess </p><p></p><p>Mietin vaa miks kaikki vihaa mua ja mitä vittua oon tehny väärin. Ja kun sanon että kaikki niin tarkotan että jotkut. Juuh haters gonna hate ja sillee mut en jaksa ku otan välillä niin syvälle itteeni ne kommentit ja sillee et???? Emt????? Tuntuu oikeesti silt et mun pitäs puhuu jollekin tästä mut en tiedä yhtään kelle. Ja millon. Tiedän et voin laittaa sille tyypille viestiä ja vaikka soittaakin, se jonka kans puhuin aiemmin asioista mut en ehkä uskalla. No, katon huomenna tai ens viikolla sit sitä voinko laittaa sille viestiä, mut emt jotenkin en vaan.... En tiiä.</p><p></p><p>Mä en oikeesti tiedä mitä mä teen enää. Oisin menny nukkumaa niiku mun pitiki, en taida jaksaa edes syödä enää, jos vaa juon jotain ja meen sit nukkumaa? Mutku en pysty ku mua itkettää liikaa mut emt ehk sit vaa itken itteni uneen :D vittu. Hyvä päivä ollu tänää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 22491, member: 34"] Huhhuh että sellaset vitun huutoitkut sitte sieltä, kuuntelin mm. Becoming myself ja itkin niin että ei mitään järkee. Okei ei sitä ehkä huutoitkuks voi sanoo mut kuitenkin iha vitusti vuodatettu kyyneliä nyt mut tuntuu ettei olo helpotu siltikään. En edes tiedä mikä on vialla. Kaikki, i guess Mietin vaa miks kaikki vihaa mua ja mitä vittua oon tehny väärin. Ja kun sanon että kaikki niin tarkotan että jotkut. Juuh haters gonna hate ja sillee mut en jaksa ku otan välillä niin syvälle itteeni ne kommentit ja sillee et???? Emt????? Tuntuu oikeesti silt et mun pitäs puhuu jollekin tästä mut en tiedä yhtään kelle. Ja millon. Tiedän et voin laittaa sille tyypille viestiä ja vaikka soittaakin, se jonka kans puhuin aiemmin asioista mut en ehkä uskalla. No, katon huomenna tai ens viikolla sit sitä voinko laittaa sille viestiä, mut emt jotenkin en vaan.... En tiiä. Mä en oikeesti tiedä mitä mä teen enää. Oisin menny nukkumaa niiku mun pitiki, en taida jaksaa edes syödä enää, jos vaa juon jotain ja meen sit nukkumaa? Mutku en pysty ku mua itkettää liikaa mut emt ehk sit vaa itken itteni uneen :D vittu. Hyvä päivä ollu tänää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei en mä jaksa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja