Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei hitto kun melkein aina tuntuu pahalta kattoa tota yhtä screenshottii
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 81343" data-attributes="member: 34"><p>Vedän aina kauheet kriisit ku nään ton screenshotin D: tai melkein aina</p><p></p><p>Se on siis keskustelu mun kaverin kanssa josta on aikaa jo jonkun verran, mut nii siis en muista tarkkaan mut siin lukee jotain että ois shadyy jos 50v ja 20v seurustelis</p><p></p><p>Vaikka mä TIEDÄN ettei yhden ihmisen mielipide oo sama kun totuus ja mun ei pidä välittää mut silti jotenkin tuntuu vaa pahalt et jonku mielest siin ois jotain shadyy jos oisin yhdessä sellasen ihmisen kaa ketä rakastan</p><p></p><p>Aaa ei tätä jaksa oikeesti kun omat tunteet on aitoja ja sit joidenkin mielestä taas oon ihan perseest tai jotain. Ei vaa vittu jaksa. Miks oon muute ees ottanu tost screenshotin. En haluu sitä kyl poistaakaan </p><p></p><p>Jotenki tosi ristiriitanen olo koska samalla eihän siinä mitään mut... Silti, jotenki vaa raastaa aivan helvetisti. Onpas tää nyt saatana. Mut ku aina on vaa se olo ettei kukaan ymmärrä ja oon tosi yksin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 81343, member: 34"] Vedän aina kauheet kriisit ku nään ton screenshotin D: tai melkein aina Se on siis keskustelu mun kaverin kanssa josta on aikaa jo jonkun verran, mut nii siis en muista tarkkaan mut siin lukee jotain että ois shadyy jos 50v ja 20v seurustelis Vaikka mä TIEDÄN ettei yhden ihmisen mielipide oo sama kun totuus ja mun ei pidä välittää mut silti jotenkin tuntuu vaa pahalt et jonku mielest siin ois jotain shadyy jos oisin yhdessä sellasen ihmisen kaa ketä rakastan Aaa ei tätä jaksa oikeesti kun omat tunteet on aitoja ja sit joidenkin mielestä taas oon ihan perseest tai jotain. Ei vaa vittu jaksa. Miks oon muute ees ottanu tost screenshotin. En haluu sitä kyl poistaakaan Jotenki tosi ristiriitanen olo koska samalla eihän siinä mitään mut... Silti, jotenki vaa raastaa aivan helvetisti. Onpas tää nyt saatana. Mut ku aina on vaa se olo ettei kukaan ymmärrä ja oon tosi yksin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei hitto kun melkein aina tuntuu pahalta kattoa tota yhtä screenshottii
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja