Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei hitto kun melkein aina tuntuu pahalta kattoa tota yhtä screenshottii
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 81345" data-attributes="member: 34"><p>Ihmiset ei taida tajuta kuinka arka asia tää mulle on. Vitun helposti mut kyl saa sellaseen tilaan että itsetunto hajoo. Luulis että ne ymmärtäis, koska onhan tämmöset nyt vitun henkilökohtaisii asioita. Tuntuuha se samal taval pahalt ku jos vaik mua haukuttais siit et oon bisse tai jotain. I guess, suuntautuminen ku suuntautuminen.</p><p></p><p>Ja luulen viel et mitä isompii tunteit ni sitä enemmän se viel sattuu kosk esim villu ja timppa nyt on ollu täs todella merkityksellisii keissei. Ni sit se et ku itelle se on niin vitun todellista, mut joku toine ei vaa tajuu sitä asiaa. Eikä mua edes se haittais jos se vaikka sanois et joskus se voi olla shadyy koska munki mielest se voi jossain tapauksis olla shadyy jos se rakkaus ei oo aitoo ja tällee, mut mun mielestä se on vaa sama ku muissaki suhteis et voi olla shadyy tai sit ei. Mut miks sen pitää olla vaa sillee "joo se on aina" niiku??????? Ahaa. Eikä sillä ku enhän mä edes seurustele kenenkään kanssa, mut siitä huolimatta.</p><p></p><p>En tajuu ku tuntuu et mua vaan torjutaan joka suunnalta ja jokasen asian suhteen. Mikään mussa ei riitä kellekää ilmeisesti.</p><p></p><p>No jaa ei siinä mitään.. vittu. En jaksa sitä että mä elän tän asian kanssa 24/7 ja sit jonku mielestä siin on jotain vikaa et millane mä oon. Ja ku niit ihmisii kuitenkin on aik paljon jotka pitää tätä outona ja vääränä</p><p></p><p>Iha niiku tää ei muka olis luonnollista ja normaalia. Pakkohan sen on olla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 81345, member: 34"] Ihmiset ei taida tajuta kuinka arka asia tää mulle on. Vitun helposti mut kyl saa sellaseen tilaan että itsetunto hajoo. Luulis että ne ymmärtäis, koska onhan tämmöset nyt vitun henkilökohtaisii asioita. Tuntuuha se samal taval pahalt ku jos vaik mua haukuttais siit et oon bisse tai jotain. I guess, suuntautuminen ku suuntautuminen. Ja luulen viel et mitä isompii tunteit ni sitä enemmän se viel sattuu kosk esim villu ja timppa nyt on ollu täs todella merkityksellisii keissei. Ni sit se et ku itelle se on niin vitun todellista, mut joku toine ei vaa tajuu sitä asiaa. Eikä mua edes se haittais jos se vaikka sanois et joskus se voi olla shadyy koska munki mielest se voi jossain tapauksis olla shadyy jos se rakkaus ei oo aitoo ja tällee, mut mun mielestä se on vaa sama ku muissaki suhteis et voi olla shadyy tai sit ei. Mut miks sen pitää olla vaa sillee "joo se on aina" niiku??????? Ahaa. Eikä sillä ku enhän mä edes seurustele kenenkään kanssa, mut siitä huolimatta. En tajuu ku tuntuu et mua vaan torjutaan joka suunnalta ja jokasen asian suhteen. Mikään mussa ei riitä kellekää ilmeisesti. No jaa ei siinä mitään.. vittu. En jaksa sitä että mä elän tän asian kanssa 24/7 ja sit jonku mielestä siin on jotain vikaa et millane mä oon. Ja ku niit ihmisii kuitenkin on aik paljon jotka pitää tätä outona ja vääränä Iha niiku tää ei muka olis luonnollista ja normaalia. Pakkohan sen on olla [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei hitto kun melkein aina tuntuu pahalta kattoa tota yhtä screenshottii
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja