Aihe vapaa Ei hittolainen :D

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,917
Reaktioarvo
1,421
Eli tilanne on nyt tämä että olen Keski-Suomessa vanhempien luona käymässä, ja tällä hetkellä talonvahti hommissa kun lähtivät viikonlopuksi reissuun, ja päätin sitten lähteä käymään paikallisessa baarissa parilla kaljalla kun ei ollut parempaakaan tekemistä ja päädyn siellä sitten juttelemaan jonkun vanhemman naisen kanssa, ja jutellaan kaikenlaista kunnes keskustelun aiheeksi tulee koulu ja mainitsen että satuin käymään ala-asteen siinä paikallisessa vanhassa koulussa, ja tää nainen kertoo että sen poika kävi samaa koulua. Sitten tää nainen manitsee sen poikansa nimen ja tajuan että kyse on siitä vuotta nuoremmasta tyypistä jolla oli tapana tulla vittuilemaan mulle ja mun kaverille, ja meillä oli tapana hakata tää kyseinen tyyppi suunnilleen joka toinen päivä. Sitten olin et joo kyllä mää sun poikas tunsin, oltiin ''hyviä kavereita.'' Varmaan sen pojan on kiva kuulla äidiltään sit myöhemmin että se veti baarissa kännit sen pojan vanhan verivihollisen kanssa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,420
Reaktioarvo
8,618
Hyi a*koholia ja väkivaltaa.. snif snif.. järkytyin..
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,917
Reaktioarvo
1,421
Mutta lisätietoja väkivallasta..
No siis melkeen joka päivä joskus ala-asteella (ehkä kolmannella tai neljännellä luokalla) tää kyseinen poika tuli aukomaan päätään mulle ja mun kaverille, ja koska se oli semmonen kääpiö niin oli helppo nostaa se ilmaan ja viskellä sitä räkänokkaa miten huvitti ja turpaanhan se sai meiltä aina. Välillä se oli hankkinu joitain sen kavereita mukaan rökittämään meijät, tosin nämäkin yritykset meni aina mönkään sillä ei nekään pärjänny meille ja sitten ne jossain kohtaa tajus että ei kannata tulla vittuilemaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,420
Reaktioarvo
8,618
No siis melkeen joka päivä joskus ala-asteella (ehkä kolmannella tai neljännellä luokalla) tää kyseinen poika tuli aukomaan päätään mulle ja mun kaverille, ja koska se oli semmonen kääpiö niin oli helppo nostaa se ilmaan ja viskellä sitä räkänokkaa miten huvitti ja turpaanhan se sai meiltä aina. Välillä se oli hankkinu joitain sen kavereita mukaan rökittämään meijät, tosin nämäkin yritykset meni aina mönkään sillä ei nekään pärjänny meille ja sitten ne jossain kohtaa tajus että ei kannata tulla vittuilemaan.
Huutista boyletille, otti pataan tyttöoletetuilta!
 
Ylös Pohja