Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei nyt ei taas aivot toimi :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 79854" data-attributes="member: 34"><p>EI VITTU TRAUMAT TÄST BIISISTÄ 😭😭😭😭😭😭😭 MITÄH 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>ALSO tääki nyr vaa taas tuntuu silt et mun elämä muuttuu sekunnissa ihan toiseks</p><p></p><p>Koska sillon ku aloin tätäkin biisiä kuuntelee (kesällä?) Niin olin aivan eri vitun elämässä ku NYT</p><p></p><p>M I T Ä H</p><p></p><p>tosin samat ihastukset on osittain HHAH</p><p></p><p>damian ja crissekää ei koskaan mee poies ei</p><p></p><p>Kieltämättä huvittavaa nytten miettii ku on täs seonnu mm. Hp:stä ja jarpista. ...................</p><p></p><p>Ja sit kun nuo kaks toisaalta on alunperin jo sieltä 2019 ja jollain tasolla ehkä jopa aiemminki. ... Nii tuntuu vaa silt et mun elämä on ollu täysin eri ennen tota keissii, sit taas sen jälkeen ihan eri, sit nyt taas täysin eri kun """"rakastuin uudelleen"""" tai miten sen nyt ilmaseekaan. Että joo koko ajan on vaa sillee et mis elämäs mä edes oon atm 🤔</p><p></p><p>Muutenkin häiritsevää kuinka.. tai no tätä en osaa kyl selittää. Mut :D juuh.</p><p></p><p>Tai no sillee miks ajattelen kaiken noiden kautta</p><p></p><p>Esim vuodet. Niiku ei vittu nyt. Esim 1963 ei käytännössä merkkaa mulle mitään muuta kun vaa ensimmäisenä tulee mieleen et timpan syntymävuosi :D onhan se muidenkin esim costin ahahsh mut nii. Mut siis et tältä pohjalta. Mikään muu ei niiku merkkaa siin mitää. Siis niiku tuntuu vaa et muu maailma saa pyöriä siin iha mite huvittaa mut ite nään vaa nää sankarit. Voi viiittuuu :D 2014 ei jumankauta siitäki tulee mielee vaa et posse alko sillon ei nyt mitä vittua hei. Heeei. Miten täältä pääsee poooiiis 👀 miks tostaki on tullu vakkarilausahdus 😭</p><p></p><p>Hhhhh</p><p></p><p>Santtu</p><p></p><p>Eih</p><p></p><p>Pp</p><p></p><p>Hhhhhhhh</p><p></p><p>😌 Onhan tämä nyt kaikki ihan saatanan väärin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 79854, member: 34"] EI VITTU TRAUMAT TÄST BIISISTÄ 😭😭😭😭😭😭😭 MITÄH 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ALSO tääki nyr vaa taas tuntuu silt et mun elämä muuttuu sekunnissa ihan toiseks Koska sillon ku aloin tätäkin biisiä kuuntelee (kesällä?) Niin olin aivan eri vitun elämässä ku NYT M I T Ä H tosin samat ihastukset on osittain HHAH damian ja crissekää ei koskaan mee poies ei Kieltämättä huvittavaa nytten miettii ku on täs seonnu mm. Hp:stä ja jarpista. ................... Ja sit kun nuo kaks toisaalta on alunperin jo sieltä 2019 ja jollain tasolla ehkä jopa aiemminki. ... Nii tuntuu vaa silt et mun elämä on ollu täysin eri ennen tota keissii, sit taas sen jälkeen ihan eri, sit nyt taas täysin eri kun """"rakastuin uudelleen"""" tai miten sen nyt ilmaseekaan. Että joo koko ajan on vaa sillee et mis elämäs mä edes oon atm 🤔 Muutenkin häiritsevää kuinka.. tai no tätä en osaa kyl selittää. Mut :D juuh. Tai no sillee miks ajattelen kaiken noiden kautta Esim vuodet. Niiku ei vittu nyt. Esim 1963 ei käytännössä merkkaa mulle mitään muuta kun vaa ensimmäisenä tulee mieleen et timpan syntymävuosi :D onhan se muidenkin esim costin ahahsh mut nii. Mut siis et tältä pohjalta. Mikään muu ei niiku merkkaa siin mitää. Siis niiku tuntuu vaa et muu maailma saa pyöriä siin iha mite huvittaa mut ite nään vaa nää sankarit. Voi viiittuuu :D 2014 ei jumankauta siitäki tulee mielee vaa et posse alko sillon ei nyt mitä vittua hei. Heeei. Miten täältä pääsee poooiiis 👀 miks tostaki on tullu vakkarilausahdus 😭 Hhhhh Santtu Eih Pp Hhhhhhhh 😌 Onhan tämä nyt kaikki ihan saatanan väärin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei nyt ei taas aivot toimi :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja