Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei rutto mää muuten repesin ihan kunnolla 😂😂😂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 76903" data-attributes="member: 16"><p>Siis ku olin mun kahen kaverin kaa kaupassa. Sit siinä ku oli muitaki koulusta päässeitä oppilaita kassalla jonossa nii oteltiin siinä jonon perällä, irtokarkkihyllyjen kohalla. Sit ku siinähän tottakai on siinä nakeltu tai muuten vaan tippunu aina niitä irtokarkkeja lattioille sun muuta nii tottakai yks semmonen matokarkki tarttuu mun kenkään! :DDD </p><p></p><p>Sit vaa huudahtelin siinä et "Hyi hyi hyi mikä tuo on" ku en tajunnu eka et se oli karkki xD Ja toinen mun kavereista vaa irvisteli et "Hyi eikö se lähe pois" ku ravistelin jalakaa ja koitin saaha sen pois. </p><p>Sit ku se jotenki liikku mun kengänpohjassa silleen et se oli mun kengän käressä nii mää heilautin jalakaa aika rajusti eteenpäin ja <em>se karkki lensi isossa kaaressa varmaan kolomen metrin päähän ja meinasi osua jotakuta vanahaa miestä naamaan xDDDDDDDDDD </em></p><p></p><p>Oikeesti mää vaa repesin ihan kunnolla ja sit mun kaveri vaa kyseli et mitä mikä homma ku se ei ollu tajunnu mitä tapahtu 😂😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 76903, member: 16"] Siis ku olin mun kahen kaverin kaa kaupassa. Sit siinä ku oli muitaki koulusta päässeitä oppilaita kassalla jonossa nii oteltiin siinä jonon perällä, irtokarkkihyllyjen kohalla. Sit ku siinähän tottakai on siinä nakeltu tai muuten vaan tippunu aina niitä irtokarkkeja lattioille sun muuta nii tottakai yks semmonen matokarkki tarttuu mun kenkään! :DDD Sit vaa huudahtelin siinä et "Hyi hyi hyi mikä tuo on" ku en tajunnu eka et se oli karkki xD Ja toinen mun kavereista vaa irvisteli et "Hyi eikö se lähe pois" ku ravistelin jalakaa ja koitin saaha sen pois. Sit ku se jotenki liikku mun kengänpohjassa silleen et se oli mun kengän käressä nii mää heilautin jalakaa aika rajusti eteenpäin ja [I]se karkki lensi isossa kaaressa varmaan kolomen metrin päähän ja meinasi osua jotakuta vanahaa miestä naamaan xDDDDDDDDDD [/I] Oikeesti mää vaa repesin ihan kunnolla ja sit mun kaveri vaa kyseli et mitä mikä homma ku se ei ollu tajunnu mitä tapahtu 😂😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ei rutto mää muuten repesin ihan kunnolla 😂😂😂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja